Kennt jemand dieses Logo?

[quote]
ORIGINAL: sevenfiftybiker

de jungfrauen,Schweizer!du kaunnst die do sicha aun de Gschichtn aus da rittazeit erinnarn… do hods ghassn:

Du musst zuerst den Drachen-der die jungfrau bewacht- töten…damit du die Jungfrau heiraten kaunnst!
heutzutage gibts owa(fost) kaane Jungfrauen mehr,daher…muasst den Drachen heiraten! :eyes: :eyes: :grin: :wink:

Jo und was manst wo des highert…Mein Name is Bond oda sowas :eyes:…und wos soll des seyn …a Oida Tee Kessl …Bitte um Aufklärung :smiling_face:

Lg Pg

Bidde schreibs halt glei dazua :eyes: . daun sparst da nochher De Bleedn Sprüch :grin:

wia gsogt wird halt Irgend Ein Selbsternannter Künstler in gewisser weise an Stempi Konstruirt :grin: hobn Der IHM daugd hod…mehr is des für mi ned. :grin:

Vielleicht wolln Andere mehr drüba wissn…

Lg Pg

… na gut dann muss ich korrigieren … meine EX war aus BrÜnn … meine Frau is aus BrUnn und das noch dazu am Gebirge was seit ein paar Jahren schon zu Ästerreich ghert :grin: :grin:

Und wenn ich ehrlich bin - in Brunn is ma liaba :wink:

… a Woid4tla ??? Schaum di heast … :grin: :grin: söba fost a Bähm :wink:

… denn ?? Mocht jo nix - Wer kaunn schon sagen dass er immer des richtige gmocht hod im Leben ? :wink:
Nochdem oba die Frau Gerry schon seit 28 Johr aun meiner Seite lustwandelt wird schon hoibwegs passn :grin:

:wink: Liebe Grüße :wink:

Wos :grin:…wia jezn :eyes: -De Oide Ihn…oda Da Oide Di Oide :grin:

los erkläre Er sich :dizzy_face:

Obwoi- is ma a wurscht is jo nit mei Schicksal :grin: :grin:

Adios Amigo…

Des is jo daun a Voi a Linke Numma , von Denan :sob:…weyl ja auch Nirgends Gschriebn steht wia Oid De 72 Stuck Alt :grin: sind…oba so wia i Di dortn einschätz …Eben MINDASTENS 72 aufwärts weyl des steht jo eh schonamal einfachkeits hoiba da :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

kumm Rochus :wink: Ollas geht :smiling_face:…sei Nit so Hacklich sunst gstöllst Di jo a Nit a so -odrr :wink: :wink: :wink:

… jo des is johrelaunges Training auf da Mariahilferstrasse und in da SCS :wink: weu wenn die Mäderln genug Quaund und Schuchaln haum sans haundzahm … :wink:

I was oba eh wie die Froge gmant wor … :grin:

hund