Kernöl-Chillout der Salzburger 1000ps'ler 30.4.-2.5.

mechat i a dazustossen! Also schau ma…

Jörg

wär a hit, wenn das kernölchillout zum mulitlateralen treffen wird (oö, sbg, stmk, bgld…)

lg. da harpyr
stefan

Als Ehemann, Familienvater und Mitdemhausbaunochimmernichtfertigseiender is ma scho sehr eingeschränkt… und Versprechen wie bei der Hochzeit mach i kane mehr…g!

Jörg

ich als ehemann (einer nicht-bikenden und daher eher nicht besonders zeit-einsichtigen frau), familienvater (eines besonders zeit-fordernden 5-jährigen) und fast-häuselbauer (in 2 wochen fahren die bagger auf!) kenn das zu gut.
aber hin & wieder muss ich mich gegen gemahlin, filius und baumeister durchsetzen und alles liegen & stehen lassen.

ich schätz mal, aus den o. g. gründen werden die ausfahrten heuer nicht all zu reichlich gesegnet sein…

lg. stefan

war ja grad in Australien für 3,5 Wochen biken, damit das Jahr einmal toll anfängt…gg

Jörg

… 3,5 wochen am stück sind ja eh welt! hast aber a sehr verständige familie…

stefan

so solls sein…

Jörg

hoff,
erstns dass am we is weda passt und
zweitens das mei baby endlich fertig is
vü föd eh nimma und i schätz i bekomms
bis zum we hin.
lg
hg

hean, dass nix passiert is.
und a hinix moperl kaunst imma no rapariern.
lg
hg

lässig dasst zum saisonopening zu uns kommts, wir werden wieder zum werner (routemaster) sein festl fohrn, diesmal aber beim lipizzaner-franzl in heiligenkreuz am waasen.

treffpunkt wird sein so um ca. 1200 und anschließend gehts nach badradkersburg zur party!

wenn ma durtn obgfeiert hobn, werd ma euch no ins r69 begleitn und den ?. steirastammtisch mochn :slight_smile:

nähere infos folgen noch, wer eich wo und wann abholt!

cu rol

i und da herbert (dera mit der mille) mechatn am sundoch den 2. mai ned noch soizbuag zruck reitn, sondan bis am montog de strossn vo slowänien unsicha mochn, rückfoat eascht am montaog, 3.5. oda so.
mia mechatn auf jedenfoi nomoi de möada streckn vo gorenje noch zuzemberg foan, unglaublich de strossn. owa: wia kemman mia vo da route 69 am gscheidan noch slo owi, ohne dass ma üwa radkasbuag oda spüföd (hoasst de grenz so?) foan miassn…

hüf ma bittsche weida, des warat wundaprächtig vo dia… übrigns: host ned frei am 3.5.??? gggggg

lg. da harpyr

SCHRAUB DIE TRÖTEN WIEDER AUF DIE V-ROD DRAUF! hinter dir fahr ich keinen einzigen km mehr, hab heut noch vom letzten jahr an gehörsturz!

jau, paaaaaaddddy ist immer gut!

soweit ich bisher alles überblicke, werden ca. 10 leutln aus sbg. kommen…

lg. und bis in ca. 4 wochen - möge petrus uns wohlgesonnen sein!

lg. stefa
da harpyr

woas du so brav daham, dasst so laung
wegderfst???;;))

i hob zwoar ka ohnung wo ihr do
in slowenistan hinfoats, owa
die nexte grenz vom route69 is radlpass
(= route69 noch eibiswald - radlpass)

na no hob i
ned frei, owa wos no ned is kaun jo no werdn.
lg
hg

aber nur vorerst denn im sommer werd ich ane pipes extra für die rod aus den staaten bekommen

ein geiler sound, dumpf und satt :slight_smile:

werd den petrus no um a schens wetta bitttn, meistens is er ja mit mir sehr gnädig da mei mopedn ja net schmutzig werdn darf!

wer sulln des putzn?

neige chromteile san a scho wida drauf :slight_smile:

cu rol

ois i des mitn valängan vo da tour meina frau dazöht hob und si sofoat „jo kloa, passt“ gmoant hod.
i befüacht jo gonz narrisch, dass do wos im busch is und si wos vo mia wü looool

lg da harpyr

und des mi’m putzen is scho a harte sach… drum hab ich mir a radl gnommen, das ab bissl a verkleidung hat und vor allem: nix chromiges drauf hat…
das putzen derspart ma sich trotzdem ned… hilft nix, ausser nur bei sonne zu fahren.

wenn der wetterbericht für’n 30.4.-2.5. nur schei*** ansagt, dann werden wir den weg eh ned wagen…

allerdings sind wir im letzten jahr zum 1000ps-festl von sbg. bis eibiswald im strömenden regen gefahren. allerdings wussten wir, dass über der stmk ja am nächsten tag die sonne lachen wird…

lg. da harpyr
stefan

des wetta bei uns is einfach genial, überall regnets nur net in der südsteiermark

voriges jahr bin ich 2 mal in den waschln kumman, einmal in den vollen hagel in der südsteiermark, i hob mi unterstllen können aber mei baby leider net, passiert ist gott sei dank nix!

und das zweite mal nachdem ich die nockberge bezwungen hatte :slight_smile:

alles in allem 10.000 km gfohrn und davon 10 im regn grrrrrr

alos brav sein und alles schön aufessn dann hauts schon hin :slight_smile:

lg rol

… wiavü kilo soll i no zunehmen ggg i tua scho seit november 03 nix andres mehr, als den petrus mit meina zammessarei zum besänftigen…

aber vü regn hab i ah ned khabt… 14000 km geradlt und kaum regn… ausser die extrem-anreise zum ps-festl im route…
na ja, hie & da an wascher in den dolos…
und bei uns in salzburg… da letzte somma woa recht schön…

lg. da harpyr

wohr eh ka kunst…hob schon angst ghobt dass i ka wossa zum mopperl putzn mehr hob grrrrrr

wie kummts eigentlich in die st. eiermark?

übers gaberl oder die soboth?

rol

is da oanzige weg, den i kenn gggg
wia is zum foan üwas gaberl? is des des vo zötweg auffi oda? wia gehts vom gabal weida richtung route?

da harpyr