wer ned aufsteht bleibt daham. So anfoch geht des [quote]
dem wu sichtmas a au, daß er gern laung schloft,
[/quote]
wenns um Motorradln geht is er glaub i der erste auf der Matte [quote]
der chris is ev no mit der 23er seit freitag abend über seinen mengenmäßig einzigartigen bierkonsum im gespräch vertieft (obwohl er eh a a radl zum einfahrn hätt’),
[/quote]
der Chris wohnt a in Wien und mitn Radl foart er eh wia wüda, Wia i ehm kenn hod der scho wieda über 1000km drauf.
Oarg, i bin voi neidisch, ned nur wegn der Steff [quote]
einzig der mad wär’ ev verfügbar, weil der wohnt in wien und die hellowiener san die anständigsten,
[/quote]
jep, es gibt aber auch nichtwiener die anständig san
irgendwo hoid
bagasch!??
tuat der mein Seat a beträufeln!?[quote]
nimmst halt ned ‚die einführung in die kulinarität der neuen gegend‘ durchn herrn Ehn wahr, sondern vertschüsst dich richtung deim’ chili konklave, wie auch ich mich werd’ vertschüssn zu meiner waldvierteltour … ;-}
[/quote]
genau so wermas mochn [quote]
jo eh besser, sie gengan am an anzign gaunzen tog im joa gscheit aum oasch, ois des gaunze joar jedn tog a bißl … <8-]
ihr kennts jo mit de Bike foarn und i brings Chili im Auto (Sondertransport) hinterher.
Müss ma nur aufpassn das uns des kana fladert. (luftdicht und seemäßig verpackt!)
Ach ja … wenn der MP mitfoart dann besorg i neban Kitt auch noch a Kistn Bier.
Verlorn is Verlorn, auwa saufn tuats as Ihr olle. *ggg
… hier das bild, wo der schlange ihr monats-happihappi gezeigt wurde, wenn sie sich von den übrigen quälgeistern eine stunde lang angreifen/anstarren läßt und dabei ruhig bleibt …
find ich die logistische Nachhilfe dafür dass du zdeppat bist sei Nummer zu speichern und MICH EIGENTLICH gfragt hast ob ich MITKOMMEN WILL !!! Nur so aufs grode Wohl … Super
Du Herr Gerry,ich misch mi ja Normal (imma) ein aber jezat Juckts mi scho im Hirnkastl,was sand denn 2400 SCS??
sms,mms,und so schmarrn kenn ik ja schon aba dat is mir echt Neu
Übrigens i bin Nimma im Spital ,machts Die Türn zua in Wean- Pilli is wida draußn ,Huuuuuhahahaaaaaa
In meiner Heimat steht das schönste und größte Einkaufszentrum wo gibt … und weils so änlich klingen tut hamma zu den SMSen immer SCS gsogt. Mehr is net
Du lieber Pilli … tu das Bild schnell weg sonst is die Tür glei wieder offen …
Bist du narrisch … erzähl halt a bissi was zu dem Bild !!! Was war da los ???
Wars wieder ein Zebra ??? oder ein Streifen ??? ODER BEIDES ???
Nur koa sorg Herr Gerry ,dase auf de Bild bine gar nicht ich ,sondern eine Leidensgenosse ,Der ist hoid No a Bissal mehrer, als i Angrennt gwesen,deswegen issa ja noch Dortn bei Die Gschubstn
Der kemmt aus Schottland und haßt Mc,Volltrottl ,is aba a ganz a Netter Bua ,Nur manchmal,Na ja weißt scho, Gelle,
Selbstverständlich wars beides beim Gstreiften Zebra kennst mich ja ,weiß eh wenn schon dann schon ,
sonst bei Dir ois kloar??
sollte das wirklich a echtes Foto von Dir sein Pilgram, so werden wir Dich nächstes Jahr zur Halloweenparty einladen - falls Du einverstanden bist -))))
Hehehee Leider Nein , Bedauerlicherweise bins nicht ich auf dem Foto,weil meins ist nicht einstellbar hier im Forum ,aba kommen tu ich Gern wann ich eingladen wer,immerschon