knie am boden - so geht´s:

… imma dea zirkus heast :rage: … tststs :sunglasses:

ich will was konstruktives - so wie ganz oben :eyes: !

wos soi durtn scho Seyn :eyes: Außa Viellecht a Kreiz zum Beichtn-für Di Du Oida Haide :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

 … moch’ wos draus … der Psycherl-Troll hat sich getrollt, glaub’ ich … :wink:

moch mi fertig heast! Jetzt konn i wieda olls vagessn, wos i ma eingeprägt hob. :grin:

nana, mißverständnis - fia rollafoara gültet des olles … wennst di gegen die kurvmrichtung laanst und die knia auf da außenseitn schleifm loßt, daun passts.

vielleicht hots der helmi eh aa so gmaant.
schood, daß er es ned präzisiert hod, wias richtig is, sondern si nur liabkind gmocht hod bei an ‚kollegen‘, dem MrSlow (mit dem er vllt am pann g’redet hod), im klartext: außer orschkräuln nix drin … :wink:

-gelöscht-

Die Einzige Schande Die ich da erkennen kann ist Dein Grußloser 1 Beitrag, Wer bistn üwahaupts :cold_face:…dosd Di glei so Aufpudlst :dizzy_face:

Lg Da Oba Admin :grin:

is eher „wos bistn üwahaupts“?

Tat „Wichtschas“ passn?

Einer der sich selber ernst nimmt … :sunglasses:

… bist noch immer Du :sunglasses: !

Lg i ( :sunglasses: )

… den Avatar au. Diaft a Zwüllingsbruada vum Kaschpal sei … :wink:

kunt lei sein :wink: :grin:…Nur hod da Echte Kaschpi. im gegnsotz zum Zwülling, a Mittl Große Obst Steign mehr mit Humor gfressn :grin: :grin:

Lg Pg

So gehts…

[image]http://i32.tinypic.com/2mdp4qu.jpg[/image]

;D

… wäre das abgebildete Fahrzeug nicht ideal für unsern Herrn Maya geeignet ??? :wink: I tät ruhiger schlofn :grin:

Brauch ma an Proktologen, oda kaunn er se söwa wieda freistraumpln? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :eyes:

Ganz ruhig weil mit dem nächsten der da blöd kommt - persönlich oder via Fahrzeug - mache ich das:

… 2006 angemeldet und jetzt traust di scho viara aus deiner Eckn ??? :grin: :grin: :grin: … und daunn gleich gengan Herrn Olpo ??? Mutig ??? :wink: :grin:

No a Bitte: NIMM NED OIS ZU ERNST - mocht schwere Foitn im Face

Gruß, the Gerry

… dass da Gerry ned einipasst in den Haumstakäfig … :wink: :grin: :smiling_face: … LEIDA :cold_face:

i hob gmant der nexte der einem von uns blöd kommt :eyes: … owa mit dia is a nix zum reissn :sunglasses:.

lg i (ebenfalls :sunglasses: )

… nur hoid ka Leibal :wink: Nordslowene du schiacha :grin:

Bussi vom Dickn :smiling_face: