geht und ist sogar einfacher als ich das dachte:
(und trotzdem so schnelkl, dass ned amal die kamera das scharf wiedergeben kann
)

geht und ist sogar einfacher als ich das dachte:
(und trotzdem so schnelkl, dass ned amal die kamera das scharf wiedergeben kann
)

weils a nudelkamera is
![]()
oder a nudelfotograf …
wenn der mitgeht mit dem beweglichen motiv san die blaetter im hintergrund verschwommen und ned des motiv als solches
![]()
naja sie is blond…
![]()
geht des a zu dritt ???
![]()
da werma den peda einfach noch vorn aufn tank setzen. ![]()
da hab ich wieder was verpasst… (hab die sms vor 10 min gsehn, a bissl zspät…)
´s nächste mal komm i mit meiner camera, dann gibts a scharfe bilder und ned nur an scharfen fotograph ![]()
is übrigens a eos 350d. kann ja ned jeder so eine high-end ausrüstung haben wie du. du alter millionär ![]()
dann allerdings liegts ausschliesslich am fotografen, die kamera is gut genug
![]()
jetzt sieht man die anlage (foto) ![]()

… jez erklär i eich amoi wos … i wollt eigentlich de schenan bam auf unsan heiligen hügel fotografieren und wos is daunn passiert ???
es zwa hundling seids ma anfoch in mei schenes motiv eine gfoahn und hob´s ois runiniert … so schauts aus …
(und es zwa seid´s net des schene motiv wos i gmant hob … jo)
beschwert´s eich net, i bin immerhin zehn minuten unter dera leitschiene glegn, bis es iwahaupt wieder do gwesen seids … ![]()
seids liawa froh, dass ma eiachan blick net erkennan kaunn …
… der schmäh is scho zach …
![]()
… bitte, immerhin einer, der die qualität erkennt … ![]()
du bist und bleibst hoid mei herzal …
[sm=kiss.gif]
Ihr 2 sats ja verrückt lol. Gibt alleiniges Kurven wetzten kein Adrenaline stoß mehr? Lol sieht guat aus aber a bissal verschwommen.
LG
Seits ja verrückt
aber was erzähl ich euch da, des wißt’s Jo eh
aber gsehn hätt i’s trotzdem gern!
i hab ma no gedacht i sollt am Hügel fahn… Aber naa, Steffi Ärgert sich lieber mit de käfigtreiber de an 60er im helental fahn
Schaaasss ![]()
… da nix draus … sooo spektakulär woas eh net …
![]()
se san jo eh nua amoi auffe und owe gfoahn und des woas scho wieda … woan ziemlich schnö fertig de zwa …
![]()
owa woa ![]()
greeeeeeez, ich
… sogt der richtige … duuuuuu … sei liawa gaunz schnö leise … göööö!!!
![]()
wichtig is aussadem, dass ma siacht, dass der mad kane handschuach aun hod!! ![]()
des wichtigeste is oiso zu erkennen …
ich wollt ja eh scho schreiben dass du des warst , aber na , so nett wie ich bin hab i ma dacht ich nenn mal keine namen sondern nur die haarfarbe…
du hättest es leicht auf wen anderen schieben können ![]()
und des san hautfarbene handschuhe , man erkennts nur ned weil ja irgendwer…eh scho wissn ![]()
… wegen dem blond bin i ma gar net angesprochen vor gekommen … eher wegen dem kommentar vom wurzlinger wegen dem scharfen fotografen … ;-)))
jaja, die hautfarbenen handschuh waren letzte woche beim louis in aktion … ich weiß schon … genau … jaja ![]()