Kommende Saison geht ohne Leder ... ;-)

… schreckt Di denn des? :wink:

Was verleitet dich zu deiner Annahme?

… laung dauern bis ana de Pflaunzen niederbrennen wüll, damits des nimma mochen … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

… Annahme? :eyes:

Ja diese Annahme, dass mich das schreckt.
Du fragst ja seit wann und ned ob mich das schreckt.

a wohnsinn,endlich mal a bike vo kawa,des a de klappersaki fahrer artgerecht bewegen können

:grin:
:grin: :grin: :grin:

… wäust des frogst.

Normalerweis kenn I Di eha so, daßd Di kopfiwa in a - mit hocha Wohrscheinlichkeit fruchtlose - Diskussion einehaust … :wink:

… sicha? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

I glaub da Sunte kniat do nur daneben, wäu a schauen wüll wia er a oide Dochrinnan ois ausgramten Puffer aunschwaßen kaun … :smiling_face: :grin: :grin:

:grin:

HU

Die Frage ging ja ned an mich …

…schreibtma des daun HHO ? des schaut daun fost aus wia HÖHÖ … :wink:

I hob aa ans gfundn … :wink:

hätte er aber einfacher auch habe können :grin:
https://www.louis.de/artikel/fahrradauspuff-turbospoke-100prozent-muskelkraft-6-sounds/10014337?list=43760418

… bei uns im klanan Forum schreibst nie solch interessante Dinge :grin: :grin:

… 525 MINUS ???

Nau mit dir geh i no amoi taunzn :rage: :sob: Do muas ma se jo schäniern !!!

STREBER :grin: :grin: :grin:

…de Zölln hobn Blähngan, oda wos… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…nedamoi do losst mi erschta sein… bist schau auf 612’e OBWOISD mit de Plus VOR MIR WOARST! Oisa, OWASTRÄWAAAA! :wink: :grin: :grin: :grin:

… do is ana scheh hort … näckig und des muast da amoi vuastön der Trottl druckt se auf an Jonny um uns zu unterhalten … :grin: :grin:

I duck nur amoi und du wast wos gschlogn hod … We Will Rock You Showbeginn und "Radio Ga Ga" (We Will Rock You Essen 2013 Cast) - YouTube

All we hear is radio ga ga … radio goo goo … radio ga ga :wink:

Wuchtl woahr…der Tod der Musik fing an, mit einer Sendung namens „Deutschland sucht den Superstar“!z’beck

Sie mich auch, werter Herr! :sob:

HU :wink:

Bisses zreisst! :cold_face:

HU