Korrektes Überholen

nau sunst bist du nextns a no unwuchtig und ned nur des vordaradl von dein moped

Weilst ihn noch nie wo reingsteckt hast vielleicht? :smiley:

na, damit i mei rua hob. ob an gewissn oita is da scho a bier liawa wia de schna…lerei :grin: :grin: :grin:

Zuerst einmal wird bereits der erforderliche, gesetzlich vorgesschriebene Mindestabstand nach Vorne, zu der Radfahrerin unterschritten… sollte dann die Überholsicht ausreichen und man genügend seitlichen Sicherheitsabstand zu der Radfahrerin einhalten können, darf und sollte man überholen…

Schließlich… WÜÜH DA NÄXTE A WOS ZUM SCHAUN HOBN!!!

de klane hot owa scho a menge kroft in de haxn. do kenntats eng werden mitn üwahoin :grin: :grin: :grin: :grin:

da näxte is ma sch… egal, do bin i egoist bei sowos :grin: :grin: :grin:

…hoi da kan Herzkaspal… waun de de Ffiaß brad mochad, reissast a Bankl, de Verzehrat unsa ana „Spurtlakerpa“ wia a Huastnzuckal… :eyes:

börny, ned von dir auf aundane schliassn :grin: :grin: :grin:

… speziell fia di gibts etzat wos zum okühln … bevors engk de Augaln no gonz aussedraht … zurück ins reale Leben … hort und unbarmherzig …

Des täuscht, weil da Popo so klan is.
I find de hat a se schöne Figur. :slight_smile:

wurscht, de hot mei bessare höfte a :grin:

nur guat, dass mei bessane höfte eher so ausschaut wia de aundare auf dem prüfungsbogenfoto :grin:

Hmmmmmmmmm… do werdn Erinnerungen aun de Kindheit woch… da Nochba hod a Zuchtsau g’hobt… „Stasi“ hod de g’hasn… de hod amoi an’s ihrer Jungan dalegn… erinnert mi sehr aun des traurige Ereignis… :hushed:

hot er de aus da ex-ddr importiert ghobt?

…für Zusaummenhänge von DDR und EX, noch ohne Prozess sofuart staundrechtlich daschossn wuardn… is schau a bissi länga her…owa i was, der Nauman irritiert… :wink: :grin: :grin: :grin:

… wollt ich schreim :grin: :grin: :grin:

Gute Nachrichten … da Herr OLPO wor heite bei mir und hod die Hello Kitty wieder zum Leben erweckt … des Ding rennt wieder also ab Montag mit 1,5 ps in die Hockn … weu eilig hob is eh ned durthin :wink:

:eyes: wie meinst jetzt des ???
a schelm wer schlechtes denkt :grin:

… haumma eh gschloffn … separat :wink:

Heute is Saubande Treffen bei mir about Urlaub und so … wird sicher a Gsturi und da Maya wird sicher drauf vergessen wie üblich :wink:

na jo,wenns schon ,…denk…unbekleitet da liegt,würd ma des nit einfallen,mit allanig schlooffen :grin:

saubanden treffen,na dann lass mal höhren,was ihr so planen tuats ,
wiass momentan ausschaut habe ich zeit genug,
schon mal über ibk- sellrein- kühtai nach la gefahren ??
des würd sich anbieten,i kammat eich in innsbruck abholen.
warat donn samstag,oder ??
am sonntag,gabats mehrere optionen ,wenns wetta mitspielt,
a tirol -vorarlberg runderl,oda nach südtirol,des miassat ma oba besprechen,wo es noch nia worts.
aso im maya buaben,zoag i don a trainingsstreckerl (i bin do a extrem longsom)
weil wenns es futterts konn a do sei kurvenfahrerei üben :wink:
was ma so höhrt,is a jo gewichts mässig,lei de hälfte vo dir …

aso,heite ist siebenschläfertag,so wia des wetta heite ist,
solls woll sieben wochen bleiben,oiso optimales motorrad wetter.
griasserl

Sorry wenn i des jetzta grod los loas oba des hod a a furchtbore Ähnlichkeit wenn du mit Sozia unterwegs bist :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Samma trotzdem nu guad? :eyes: :eyes: