"Kreuzfahrt" durch die Welt

Hi Leute,
ein Kumpel will alleine mit seinem Motorrad im Sommer nächsten Jahres losfahren und ziellos kreuz und quer durch die Welt fahren… Man könnte es also eine „Kreuzfahrt“ auf dem Motorrad nennen :P. Auf jeden Fall könnte ich mir nie vorstellen, so eine lange Reise vor allem alleine anzutreten (er will 6 Monate fahren). So sehr ich es auch liebe Motorrad zu fahren, selbst das macht mir irgendwann keinen Spaß mehr und alleine erst recht nicht ^^. Hat jemand von euch schonmal so was gemacht?.
Gruß selrobo

Geistig schon a paar mal…

Des wars aber a schon.
Zu meiner Schande buß i gestehn das i kane 3500km in der Saison gfahren bin… :wink:

aber recht weit wird er net kommen, weil auch in unserer ach so schönen welt braucht man noch einige dinge mehr als den willen so was zu machen, zb: visa für viele viele länder etc.
übrigens die idee ist schon umgesetzt von edelweiss bike tour

Edelweiss World Tour

des haßn mit AMEX und Mastercard därf i Östareich net valossn.? :eyes:

Des wor nua a Obkiazung vom Ignaz.
Er hod gmant ohne Visagisten soitast Östareich (bessa nu Dei Wohnung) ned valossn … :smiling_face: :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

[Duckundwegrenn …]

schnö. :rage: :wink:

mocht mi jetz a stutzig. :eyes:

Wo i doch eh so paranoid bin. :sunglasses: :grin:

i ma aum Saumstog a docht, wo is endlich wiedaamoi zum Frisär gschafft hob.

Ca. a 3/4 Stund nochn Aufsteh bin i durt aufgschlogn. Ois oida Pünktlichkeitsfanatika nautirlich 10 min zfruah.

Draufhin hot mi a Lehrmadl mit dem Cape ausstaffiert und mi scho vuan Spiagl gsetzt. Jetz hot oiso nur mehr mei Trummschädl aus dem Umhaung außigschaut, vo hint bin i total brutal ausgleicht wordn und hob erstmolig Tränensäck bemerkt, die mi iwalegn lossn, ob mei Muata net vielleicht domois a Auswärtsmatch mitn seelign Tappert Horstl gliefert hot. :sob: :wink:

warum schickns mi daunn imma zu de Topcases, waunn i ma a neichs Aungshäferl kaufn mächt? :eyes: :cold_face: :wink:

Scho, oba I glaub unta zwa Kilo Moltofill tuat si do nix mehr …
Zweng de Tränensäck warats … :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Um de Spochtlmasse mochsta an Kopf? :sunglasses:

I glaub, i muaß mi do aun de Administratät wendn. Do is scho laung niemaund mehr gschperrrrrrrrrrt wordn. :rage:

So geht des net - i werd do eindeitig gemobbt und diskriminiert. :dizzy_face: :hushed: :worried: :cry: :wink:

Schrotti …

Doschauher …

Nau jo oba …

Oiso Auswärtsmatch …

Es gibt jo eh a …

Tuasn ma do kane

Hob gestern …