Kurzbericht kasnudelsaisoneröffnug II

könnt ma a burn out mochn gggg

bedingung gestattet die burn-out-aktion:
das GESAMTE kasnudl-team fährt vor und JEDER mocht mind. an burn-out…
(anschl. werden alle recht herzlich von den pflegern empfangen u zu ihren betten geleitet gg)

entschuldigung wo is den des zimmer wo des blondeluada liegt kann sein das es a ohne
burn out geht.

sein, aber dann ist holt a nur der koxe mei „leidensgenosse“ und wir wollen ja schließlich nicht so sein, sollen ja alle was davon dann haben gg*

hehe und in graz gehst uns aus dem weg gggg

überall müßt ja net dabei sein u noten verteiln… a poor sochn gkriag i allan a noch gregelt… u de nächtliche kepab aktion steht a noch aus gö lieber okn… so i leg mein fuß jetzt wieder hoch… baba

i hof dir gehts bold besser damit ma wieder an stamminger mochen können

hängt a stamminger-termin von mir ab??? des is jo gonz wos neues gg*

carsting in der tenne gggggggg

brauchst mi als vorurteilefreie/objektive/unbeeinflusbare jurymitglied??? lach*
o.k. jessy u i machen jury… u eich sperr ma daweil weg gg*

gips irgendwo auf de blutzirkulation ha???
jo wos is mit du der soundckeck net guat
geton ha
nana du wirst schen mitmochen a wenns so tuast als wennst jetzt sitzzahm gworden warast allan der glaube fehlt mir

nix mit gips… sowos hortes vertrogt mei zorte haut jo net… gg* de weißkittla schaun jo auf mi… de schonen mi… de foltern mi jo net wie a gewisser okn mit sein soundcheck gg*

sunst jog i mei duc a auf aber donn

de kruckn hinterher hau… bösestschau*

bold wieder de olte de kruckn im kreiz is ma wurscht

bist zwor donn nimmer ganz so windschlüpfrig mit der kruckn im kreuz aber is jo nett wenn ma des ding dann abnimmst gg*

i man i wollt dirs net sagen aber i hab de taferl von der guzzi gholt mei send de schen weis moa de werden so guat in den verchromten rahmen passen ma so super ggggggg
ups ausegrutscht

jetzt nix… i scholt a gschwind olle bösen, mörderischen gedonken aus…
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*

moa des is ma zu teia gggg 25 teuros im sonderangebot, dafür hot der des netonschnollen vagessen

sei froh, d. net anoch de 0900-nr von mir gwählt host… sonst wars noch teira gworden gg*
aber indem jetzt eh dann mitn moped untawegs bist, besteht de gfohr eh nimma… :-))
lg BL