Lackierer?

Latte Du Pf…, ähhhhm … Tschuidigung - Du Banause. :wink:

Waßt - da Hr. Gerry tuat durt imma so freindlich sprechn mitn Personal, dass er se geniern miassat, waunn i durt aufschlog und wia gewöhnlich a Melauntsch mit ohne Schlogowas bestöll.

I und a Hally.  :cold_face: Blad bin i söwa. :sob:

i bin Kumma gwähnt. :worried:

Ernst beiseite - natürlich imma, gerne. :grin:

host jo vollkomman recht, owa im Tratschforum is des afoch so, dass spätestns noch dem drittn Eintrog jeda vagessn hot, um wos´ eigantlich gaungan is. :dizzy_face:

Wir werden in uns gehen. :worried:

Um wos gehts oiso? :eyes:

… und den hod da Maya meist hauffenweise dabei … den, Kumma  :wink: :grin:

Oiso gfei ma se auf a „Fetscherl“ wie der Wiener zu sagen pflegt. :wink:

moch ma des.

Owa schreib no gschwind irgendwos gscheits iwas Foliern, oda Lackiern eina, sunst kriagst aum End a no an Aupfiff. :wink:

Okay moch i … :wink:

Schwingen sind beim Vögeln zum Fliegen dienende Bewegungsorgane, die durch Umbildung der Vordergliedmaßen entstanden sind. Beim Fliegen wird mit ihnen Auftrieb und Vortrieb erzeugt.
Auch sind die Schwingen manchmal zu kurz dann spricht man von gestutzten Schwingen was bitte meistens mit der Ehe zu tun haben soll. Jetzt hab ich gelesen dass man Schwingen nicht folieren darf weil der Auftrieb sonst nicht mehr hinhaut. Das ist wie bei einem schlecht foliertem Auto in der Waschstrasse … ist ein absolutes NoGo weil da die Folie meistens auf der Birschte picken bleibt.

Das Folieren einer Superspocht Maschin kostet 4 Kilo.

Guad so Schrotti ???

… die ham kene Pfosten … die ham Latten und dat den janzn Tach …  :wink:

Also Latte beim Fischer … ick weß och nich wat er will Mensch …

… haumma do ned a bissi wos vagessn? :eyes:

… da Schrotti sogt stott Frühstückskaffee „Morgenlatte“? :eyes:

Najo zum zuatraun warats eahm … :smiling_face: :grin: :grin:

bleibt nur zu klären, WOS BITTE IS A FERDINAND???

greeeeeeeeez, ich

… grod hob i die Woi ghobt zwischen mein Obndkaffee und an Achterl … los mi ausredn, an Achterl Zweigelt Mild aus Illmitz. Scheiss aufn Kaffee  :grin: :grin: ma is der Wein süffig … Obgaung worscheinlich muagn in da Frua oder wie i mi kenn noch umma 2300 ! :wink:

LieGrü da Gerry

Därfst Da a, na … sog ma 2 Sterndaln ins Hefterl pickn und kriagst an zweitn Pausngaugau. :grin: :grin: :grin:

… oda glaubst da Patnonkl hod beim Kessl gsogt „und so taufe ich dich Ferl“ … eher unworscheindlich Peda …   :grin: :grin:

des is imma no de „Allmowuwaprala“. :wink:

… den nimm i muagn weu der vatrgt si sicher ned mit dem Zweigelt den i ma grod einestöh … :wink:

Host Di vaschluckt? Kriagst ka Luft??? :hushed:

:grin:

lol… oiso den spass tat i ma mochn :grin:

ok. dann sogst nur no zeit. vorzugsweis per tel, weil i ned mehr ganzen tag vorm rechna hockn kau

greeeeeeeez, es buali :grin:

HÄ ??? :eyes:

durch Fahrtwind und Sonneneistrahlung meist schwerstens zu entfernenden, sterblichen Überreste, dieser an sich recht possierlichen Tierchen, werden im Hochsommer zur reinsten Plage. :sob:

Gült des? :eyes: