Lasst uns die Neuen begrüßen ...

Des moch ma! :grin:

Des launge Zeigs is doch weiss!!!

UND wird NOCH’N Mowedfoahrn aum Obnd beim Logafeia aunzogn… heast du vadrahst a schau olles… :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Beim Mowedfoahrn trogn ma doch de Kuarzn im John Wayn-Look, damit si nix im Zauhnream vafaungt! :smiling_face:

na ja des 1000 ps forum ist ja recht a überschaubare sach,
wann i ma so denk wiaviele neiche user da zb 2011
dazuakemmen sein…???
I MOAN DA LANGEN MEINE FINGA
es sein woll a paar 1 beitrag schreiba dabei ,
wia de lustigen studierenten de gern de ondan de arbeit machen lassen.
somit erklärt sich auch, warum es keinen vorstellungs fredel gibt.
lg silli,der im realen leben woll a a beigga is

den ‚centauro‘ hosd vagessn zum dickisiern  - weu der kaun aa ned echt sei … :wink:

… oba i kenn den nur oisa schlofenda :grin:

wenn der Typ zB echt is bin i da Hässlhoff … :wink:

… in anderen Foren wern Frogn stöllt des gibts gor ned … do gehts um Boote und Urlaub … des trauat i ma do herinnan ned … do gehts um Mopedfohrn und AUS :wink:

… A Beigga bisch du ?? Nau servas heast und ich wollt daumols schon a Runderl mit dir fohrn … guad das i des jetzt woaß :grin:

i hab a zu meim geburtstag a passentes leiberl bekommen :sunglasses:
und a anständiges futta ist der sicherheit sehr zuträglich.
lg imma noch a beigga… :cry:
des orme mowed hat eh schon entzugserscheinungen

oiso da centi is schon a echta :smiling_face:
weil mit dem hab i schon hallofoniert :wink:
schad is holt das ma noch nie a runde gfahren sein :cry: a so wia mitm greissverkehrs gerry,
:smiling_face: oba i kenn da doch a paar mandeln und weibelen…oba sein halt a so forums…
lg,imma noch a beigga silli

ok, ‚der kann ned echt sei‘ war a Umschreibung für: I hoid eam für an weihnachtssentimentalen Trottl … ;-) 

… und um weiter Aufklärung zu geben:

Motorrad Tratsch: Weihnachtsfrieden! - forum.1000ps.at

Ich halt’s nicht aus, wenn die kurzgeistigen Manderln jedes Jahr zur gleichen Zeit sentimental werden und meinen, alle Leser bzw Schreiber müßten sich ihrem weihnerlichen Ausdrucksdiktat unterordnen … und wer trotz versuchter Aufklärung (Alteisen) noch immer nicht auf den Pfad der Jugend zurückfindet: der is a senil agierender Trottl für mich … :wink:

also i hattat schon a weihnachtliche gefühle wann i a renngetriebe griaggat…
:rage:…aba na auf de idee kemmen meine nachfahren nitta… :rage:
na guat mei beigg braucht des a nitta,weil langsam bleibt langsam,egal was ma olles einbaut :cry:
oba i kanntat ma für´s flache geläuf an bremsassistenten einbauen :grin: :grin: :grin:
lg a beigga, ohne furcht und adel

du brauchst kan bremsassistenten, nimm dei weibale mit als sozia zu dem treffen … :wink:

fehlt der ned was gravierendes (dem moppal maan I) ;-?

nimm i eh imma mit,i mags a nach 30 jahr noch :sunglasses:
oba mia fahlt des mowed…leida…und mit dem gsxr graffel fahr i da nit hin.
i bin halt a bauernschlauer vollidiot :cry:
(bessa i schreib des als a ondana)
für de geliebte katana war ma jeda euro zuviel und in des gixxen glumbat pulver i den doppelten marktwert eine…
ja mei,a toschel bleibt a toschel egal wia ma des draht und wendet… :cry:

des wird vermutlich auf den Trottl aa zuatreffn, so wia der aum Schleifstaan obm sitzt … :wink:

aber daßd de guate kathi verscherbelt hosd, hobi echt verschwitzt … schod drum … und scho recht, daßd di jetzt noachan in hintan beißt … ;-]

und was genau kann ich Ihnen tun? :cold_face:

Samma heit wieda mit dem foischn Fußerl von der Pritsche gerutscht und dabei glei ins benutzte Nochttopferl potschalt? :sunglasses:

Sollte er unausgelastet sein, werfe er sich auf sein Innovale und brenne einige Streufahrzeuge her - vielleicht geht´s dann wieder besser. :eyes:

i sperr um 17.00 Uhr des Gschäft zua, besorg no wos zum Kaffee dazua und werd ca. um 17.45 Uhr beim Hinkebein aufschlogn. :wink:

Schau ma, ob er aufmocht. :eyes:

 … wenn laaaangsam alles erwacht … :wink:

des wos du glaubst, daß heit’ is woa scho gestern und wennst des

Weihnachtsfrieden! - #11 von 1kps_Alteisen - Motorrad Tratsch - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet

glesn hosd, wirst feststelln, daßd vorm 3. Morgenkaffee kane Beiträg’ schreim solltast … :wink: