Liebe 1000ps Forumsgemeinde

Ihr mich auch :grin:schmatz

oje :sunglasses:

:wink:

danke … die guten wünsche und grüße gehen natürlich voll retour - habs hendi zhauslossn, damits sich ned verkühlt. war ja mit zelt und schläfersack unterwegs … :wink:

übrigens hats am wärmsten tag (am mittwoch) in der windabdeckung 18 gräder im schatten ghobt und des wasser sicher 10 - mindestens … hatma öfters reinhupfm müssen, so hass wors - war weit mehr als des einmal-schnell-alibi-untertauchen möglich … :wink:

alles andere is unsportlich … :wink:

geh bitte, wennst mi scho qelst mit an geschenk: könntest ned den firmentransporter dazua verwendn und bei der nextn hoaningstoa-tour des packal aum bauernhof vuabeibringan ;-? is ka nennenswerter umweg und de hauswiaschtln vom österreicher im ort san a gedicht, genauso wia de käswuaschd, die er aus de lampaln mocht …

…Dann :grin:…kann NUR BESSER WERDEN :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Lg Pg

… i ned - Weihnachten JA aber Schneewelster weniger … versteh nicht wie man sich sinnlos deppat besauffen kann nur weil sich die Uhr auf 01.01. dreht … aber weißt eh - alles muss ma nicht verstehn :wink:

Prosit eben …

… du meinst die anderen gell ?? Ja da schließ ich mich an … :grin: :grin:

… und auf das er bald kommen möchte :wink: I WÜ FOOOOOOOOOOHHHHHHHRRRRRRRRRNNNNNNNNNNN :wink:

…ich zb Besauf mich …wenn :eyes: , daun Nie Sinnlos :grin: :grin: :wink:

Weyl: :smiling_face:
Ein der Anziehungskraft unterliegendes liquides Kontinuum bildet in Sedimenten und Magmatiten konkave Vertiefungen.

maunche sagen auch: , a Steter Tropfen hölht aun Stoa :wink: -Vaschdeschd :eyes: :grin: :grin: :grin:

Hicks :grin:und Lg Pg

… die Ausmaße der knollenartigen Kartoffelfrucht steht gegenproportional zum Inteligenzquotienten des landwirtschaftlich bediensteten Agrarökonemen … :wink: warum auch immer … „da deppatste Bauer hod die grässtn Erdäpfeln“ :grin: :grin: :grin:

… Ich werd mir das zu Herzen nehmen Kalvi :grin: :grin: gleich das erste Mal wenn ich mit unser narrischn Stoanaklopfa unterwegs bin :wink:

Wos wiaso? :eyes:…foahrt Jetzn da Schmettakoarli und Die Wildn Mannen , doch mit ?

…daun :wink:…Guate Entscheidung Deinsats :smiling_face:

Wünsch da auch a Guats Unfallfreies 2013 …Hr Ntvkalvi :grin:…oda stimmts jetzn eppa Nit :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… DU kaunnst MI jo schwer aufziagn weu ICH hob jo jetztn ZWEI Mopettn und es muas scho sehr deppat daherrenna dass die olle zwa zur söbm Zeit im Orsch san … daher … NEIN SACKERL … tu ich nicht :wink: :grin:

… kaunnst eh nochlesn bei unser DOLO Fredl … die die Zeit haum und die die a Moped haum und die die ned kraunk san … jo die Schmetterlinge kumman mit :wink: ana auf jedn Foi :grin:

… ich hobs gwusst … :wink:

So, auf in die Menge - da Sylvesterpfad ruft und mir Wappler kommen … heite mit Privatchauffeur … :grin: :grin: :grin:


PROST JÜRGEN … :smiling_face:

…Fein -gfreit mi a :grin:

Lg Pg

… i loss ma do mein Peda ned schlecht mochn :wink: weu immerhin wor sein erschter Gedaunke daumois eh da richtige - nur diese deppatn Nochbauscheim worn 4n Orsch … Ups, Orsch sogt ma jo ned, ned amoi zum Uroidnsackl :grin:

… am Pfad wars schön und unterhaltsam aber um 00:00 Uhr will ich daheim sein mit meiner Frau … mehr brauch i ned :wink:

Feiert schön mein Freund und bleibst uns gewogen und vor ollem g´sund :wink:

Gaunz werter Onki :grin:…Nicht Gaunz-Richtig :wink:…hoda gsogt da 107 na MOA :smiling_face:…und jo Der Muaß es wissn :wink:. und Er meint zu wissn dos des Satzal so gherd :smiling_face: :grin:


Die Expansion der interranen Tuberosa steht in inverser Proportionalität zur intellektuellen Kapazität des kultivierenden Agronoms.

Amen :grin:

Schlofns Guat :grin:

Pg