Ihr mich auch schmatz
oje
danke … die guten wünsche und grüße gehen natürlich voll retour - habs hendi zhauslossn, damits sich ned verkühlt. war ja mit zelt und schläfersack unterwegs …
übrigens hats am wärmsten tag (am mittwoch) in der windabdeckung 18 gräder im schatten ghobt und des wasser sicher 10 - mindestens … hatma öfters reinhupfm müssen, so hass wors - war weit mehr als des einmal-schnell-alibi-untertauchen möglich …
alles andere is unsportlich …
geh bitte, wennst mi scho qelst mit an geschenk: könntest ned den firmentransporter dazua verwendn und bei der nextn hoaningstoa-tour des packal aum bauernhof vuabeibringan ;-? is ka nennenswerter umweg und de hauswiaschtln vom österreicher im ort san a gedicht, genauso wia de käswuaschd, die er aus de lampaln mocht …
…Dann …kann NUR BESSER WERDEN
Lg Pg
… i ned - Weihnachten JA aber Schneewelster weniger … versteh nicht wie man sich sinnlos deppat besauffen kann nur weil sich die Uhr auf 01.01. dreht … aber weißt eh - alles muss ma nicht verstehn
Prosit eben …
… du meinst die anderen gell ?? Ja da schließ ich mich an …
… und auf das er bald kommen möchte I WÜ FOOOOOOOOOOHHHHHHHRRRRRRRRRNNNNNNNNNNN
…ich zb Besauf mich …wenn , daun Nie Sinnlos
Weyl:
Ein der Anziehungskraft unterliegendes liquides Kontinuum bildet in Sedimenten und Magmatiten konkave Vertiefungen.
maunche sagen auch: , a Steter Tropfen hölht aun Stoa -Vaschdeschd
Hicks und Lg Pg
… die Ausmaße der knollenartigen Kartoffelfrucht steht gegenproportional zum Inteligenzquotienten des landwirtschaftlich bediensteten Agrarökonemen … warum auch immer … „da deppatste Bauer hod die grässtn Erdäpfeln“
… Ich werd mir das zu Herzen nehmen Kalvi
gleich das erste Mal wenn ich mit unser narrischn Stoanaklopfa unterwegs bin
Wos wiaso? …foahrt Jetzn da Schmettakoarli und Die Wildn Mannen , doch mit ?
ORIGINAL: Burgerkalvi
An guaden Rutsch (owa ned mit da Mopett´n) wünscht der jetzt nimmer Burgertreibende Kalvi… Hab seit ca. 2 Wochen mein Burgi nimmer und hab ma an 19 Jahr alte Honda NTV gekauft…
Oiso, aufrecht bleib´n, den Gashahn ned zu sehr reissen und losst´s de 125er a amal viere, damit se se Glückshormone gönnen können…
…daun …Guate Entscheidung Deinsats
Wünsch da auch a Guats Unfallfreies 2013 …Hr Ntvkalvi …oda stimmts jetzn eppa Nit
Lg Pg
… DU kaunnst MI jo schwer aufziagn weu ICH hob jo jetztn ZWEI Mopettn und es muas scho sehr deppat daherrenna dass die olle zwa zur söbm Zeit im Orsch san … daher … NEIN SACKERL … tu ich nicht
foahrt Jetzn da Schmettakoarli und Die Wildn Mannen , doch mit ?
… kaunnst eh nochlesn bei unser DOLO Fredl … die die Zeit haum und die die a Moped haum und die die ned kraunk san … jo die Schmetterlinge kumman mit ana auf jedn Foi
… ich hobs gwusst …
So, auf in die Menge - da Sylvesterpfad ruft und mir Wappler kommen … heite mit Privatchauffeur …
PROST JÜRGEN …
…Fein -gfreit mi a
Lg Pg
A Mopperl stöllst zum Bogoly und mitn zweitn kaunst imma hinfohrn und frogn oba scho wos waas …
… i loss ma do mein Peda ned schlecht mochn weu immerhin wor sein erschter Gedaunke daumois eh da richtige - nur diese deppatn Nochbauscheim worn 4n Orsch … Ups, Orsch sogt ma jo ned, ned amoi zum Uroidnsackl
… am Pfad wars schön und unterhaltsam aber um 00:00 Uhr will ich daheim sein mit meiner Frau … mehr brauch i ned
Feiert schön mein Freund und bleibst uns gewogen und vor ollem g´sund
ORIGINAL: Gerry1702
.Man sagt auch … die Ausmaße der knollenartigen Kartoffelfrucht steht gegenproportional zum Inteligenzquotienten des landwirtschaftlich bediensteten Agrarökonemen …
warum auch immer … „da deppatste Bauer hod die grässtn Erdäpfeln“
![]()
![]()
Gaunz werter Onki …Nicht Gaunz-Richtig
…hoda gsogt da 107 na MOA
…und jo Der Muaß es wissn
. und Er meint zu wissn dos des Satzal so gherd
Die Expansion der interranen Tuberosa steht in inverser Proportionalität zur intellektuellen Kapazität des kultivierenden Agronoms.
Amen
Schlofns Guat
Pg