Live 2002, Electraglide, Japan

bezieht sich auf Douglas Adams Romanreihe Per Anhalter durch die Galaxis.Was so ziemlich das lustigste ist was ich je gelesen hab.
42 (Antwort) – Wikipedia
Per Anhalter durch die Galaxis – Wikipedia

Gruß Babenberger

- YouTube

:wink: Beste Grüße … da Gerry

… Wennst ehrlich bist … beobochtn derft den Tscho ned … a bissi „laungsaum“ ha ??? De Mimik is a Haumma :grin:
Vielleicht haums bei eam a Impfung vagessn wer waas … :wink:

… gibts nix zu meckern … so wos gfoit ma a wenn i ehrlich bin :wink:

… des geht fest. Mir worn seinerzeit in GRAZ im Dom … beim Chris Liebing und da Miss Innocent … a poor haum gschbiem weus den Druck ned dablosn haum :grin: Hammer des Iventl :wink: und die Akustik sowieso irre do drinnan.

Greez

… waren sie Vorreiter dieser Musikrichtung …

KRAFTWERK new song 2011 "Music international" - YouTube

:wink:

Kraftwerk - Ruck Zuck 1970 - YouTube

… anders :wink: von wegen Instrumente …

… aus welcher Perspektive wird man die wohl sehen können … i seh nur an Hauffn Haare und an Ponny wie bei an Haflinga.

Obwohl wer weiß worauf die Gute sitzt. Maybe is es wos Batteriebetriebenes :wink: Wobei, bei dem Namen wüßt man einiges was sie tun könnte ausser diese Gitarre zu quälen … die Frau Kella :grin: :grin:

Sei ned so streng mit mir. I raunz jo eh ned … ned wirklich … :wink:

… Nummer 1: Optisch JA musikalisch NEIN.
… Nummer 2: Optisch JA musikalisch JA.
… Nummer 3: Optisch SEHR JA … musikalisch bin ich mir noch nicht ganz einig … :wink:

Schaus Herr Galahad, mit ana Blondine kennan sie beim Herrn Gerry scho amoi nicht foisch mochn :wink: somit wor es aufglegt :grin:

… und sehr froh darüber :wink:

… Frage … auf wos beziagt sich des 42 ???

… diversen Plattenhäuser pilgern … keine Ahnung ob die Kraftwerkla schon in den Punkterängen sind.

lg da Gerry

KRAFTWERK RADIO AKTIVITAT OIS LP | eBay :wink:

… vagessn … war quasi eine Hymne :wink: … mir haum daumois glaubt des is a Werbegag von Eternit !!! :grin:

… wenn i ma da euren Superhero anhöre … DAS waren noch Klänge mein lieber Schwan … :grin: :grin: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=v4CnPqCBHeA

… aber … a wunderschäne Frau im Boot des is fix Oida !

…gedacht, dass du als „Fan“ mir ev. einen Hunni dafür gibst? :grin: oder zwei :grin: :grin:
[/quote]

Fan heißt auf Deutsch nicht „Trottl“ sondern eher „Fanatiker“ also muss ich nicht zwangsläfig kaputt in der Marille sein. Du kannst mir die Scheiben gerne überlassen … unter Kollegen um 2 Euro weil auf Ebay bring sie nicht mehr als einen 20er. Ich würde sie maximal an die Wand schrauben weil einen Abtaster besitz ich nicht mehr :wink:

ALSO … her damit oder schweig still :wink: