I hob mi scho gestan driwa aufgregt, wia i des glesn hob. I waß´ ned, wos denan perversn Drecksackln ogeht, waunn´s a Viech oknoin kännan, des in an Gatter lebt und teulweis sogor aun Menschn gwähnt is.
I hob sogor scho Berichte gsegn, wo´s haundzauhme Viechaln so vuagfiat haum. Do draht se bei mir da Mogn um und i dadat de Oa…lächa aum liabstn … uuuups - des deaf ma jo ned sogn, sunst is ma jo glei a Terrorist.
I unterschreib’ erst darfur, wenn mehr als 1 million menschen diese [url=http://www.gopetition.com/petitions/stopp-der-genozidverbrechen-in-darfur.html]petition zwengs Darfur [/url]unterschrieben haben …
mhm… ob der Domaininhaber vielleicht der ehemalige Bürgermeister von Feldbach ist?..
Klingt ja echt bizarr… ein Glück is die Homepage schon offline… bleibt nur die Frage wie bald die wieder (unter anderem Namen) on kommt
Bin auf die Homepage vor ein paar Tagen gestoßen und hab das jetzt in diversen Foren gepostet und auch selbst eine nette Mail hingeschrieben und anscheinend hat es Früchte getragen!!DANKE DANKE DANKE an alle nur werden diese Hirnlosen idioten garantiert den Betrieb nicht einstellen! Also die Petition bitte weiter reichen weil bei der handelt es sich im allgemeinem um das Thema Canned Hunting. Die Firma hab ich nur angeführt damit ihr seht, dass das in Österreich auch ein Thema ist!
eh scho nimma, der Link!
Hab i was verpaßt? Brauchert nähmlich zu meine 2 Leoprdenfelle no an Tiger zwecks Auflockerung im Muster. schlechterwitziwas
Folglich hab i die Petition nimma unterschriebn…
Schau amoi unta www.jagen-heute.at. Do hoßt einige Vaaunstoita gelistet und kaunnst no mehr liawe Briafaln schreibn. Owa wiast eh sogst - es wird imma wieda irgndwölche Stopfis mit klane, oda gor kane Klötn gebn, de se auf so a grausliche Ort oreagiern miaßn.