Manche posts

… sehr viel Feingefühl und dem Titel „Ihr Lutscher“ … :wink:

…in 10 Joahr schoff i’s vielleicht wieder, a Frau zu ertrogen ohne Kabeln zu kriagn und Mordgelüste kontrollieren zu müssen… do miaß ma daunn weitere 10’ä aun da Libido hackln… daunn bin i 67… do is nimma vüüüh Feia im Rohr… :wink: :eyes:

… mir san um die +/- 50. Pudern seit +/- 35 Johr. Oiso ehrlich, wennst 35 Johr Schnitzln gfressn hättst täst a ka Problem mehr haum wenn i da nur mehr Erdapfepirä moch :wink: oder Gulasch …

…gehst weg mit de Büdln!!!

Kriag i glei wieda an HUNGA! Und des schau in da Fruah!

Ge wühst ned no amoi kochn vuarm Urlaub…lol
So 2-3 Kilo Fleischlawaln mit 5 Lita Piaräää! :grin: :grin: :grin:

… mir san heite beim Kinäsn weu 4 Spanien brauchma a gscheide Uterlog :grin:

… griagst deine Fleischlawaln und dei Birää … vasprochn :wink:

Du kannst doch ned so a Foto in a öffentliches Forum posten - i hob grod bei betrachten des Fotos sooo an gachn Hunger kriagt doss i um a Hoa mein Koda gfressn hätt der ba mir am Schoss sitzt… oida des woa knopp :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…das du des Endresultat ned gessn host… sunst warad de Mieze FUART!

najooo… daunn kaunn i dir leida kan laungen Urlaub wünschn…lol

Owa auf olle Fälle an SCHEEEEEEEEEEEEEENAN!!! Waunn genau bist hiaza dahin? Vielleicht kumm i aum Aeroporto?!

…umma viere in da Frua ? Na da Neffe erledigt die Taxifohrt drum lod in jo heite zum Wok ei :wink:

… das wollt ich nicht :wink:

… wor daunn „fost“ leer … :wink: unsern Schweizer und an Börny diaft´s gschmeckt haum.

des foit owa ned unta ortgerechte tierhoitung oder?

dos er bei mir am schoss sitzt oder dass i’n fost gfressn hätt? :grin: :grin: :grin:

von de Fischer Rippal zu dem Gerry Gulasch … und i bin da Blade :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Heavy Metaler opfern ihre Katzen und lassen diese nicht am Schoss sitzen :wink: :wink:

… laungsaum … Gulasch wor zmittog fürn Herrn Rochus weil der sowos ned so guad kennt. Rippaln worn umma 1900 aufd Nocht und des nur zu Höfte mit da Frau Gerry aum Teu, oiso bitte :wink:

du meinst die pöööhsen Blackmetal-Poser - zu denen gehöre ich ja gar nicht.
Mir wär die weiße Schminke zu teuer :grin: :grin: :grin:
Bin eher ana aus der Tierfreundlichen Deathmetal-Fraktion- und des eigentlich auch ned wirklich weil ich mich eigentlich keiner „Gruppierung“ unterordnen möchte :slight_smile:

Nein nein, des Katzerl bleibt schön am Schoss sitzen - tragen meiner Meinung nach doch sehr zum Seelenfrieden bei :wink:

Hod der Linke am Foto (oiso da Börny waun i des richtig interpretiert hob) dem rechten ois weggessn? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… beantworten :wink: :grin: alleine durch die optische Begutachtung :wink: Der Rochus das Hungertuch hat allerdings am meisten verputzt ob man das nur glaubt oder nicht, die Dünnen haben ja viel „mehr Platz“ als wir.