Mayale und Seyn Nähkastl

da meia is a a braver.
so ,was mich jetzt wundert,wieso seits eich noch nia auf der strassen begegnet ??
kemmts bzw seits woll eh im gleichen viertl oda wia ma do unten sogt :grin:
so viele streckerln hobts ja woll nicht,oda doch ???
griasserl

do kumman zwa Spezis zaumm der Pilli fohrt nur Exelbergerl des san ca 9 Kurven die er auswendig glernt hod :grin: :grin: :grin:
und da Maya fohr nur auf de heiligen Leithahügerln des san genau 11 Kurven :grin: :grin: :grin:
wia solln se de zwa daunn jemals treffn ???

stell da vor der fohrt uwa 6000km im Johr auf aner Länge von 3km des hasst 1000 mal auffi und tausend moi owe der kennt durt jedes Asphaltkerndl beim Namen :grin: :grin:
und anreisen tuat er min Bus do san daunn de Daytona und des 8terl drinn

[color=#0033CC]hoit , Hoit …hobn ma eh scho seit Jahren ausgmocht dos ma Uns treffn …Nur waun Genau no ned :eyes:…schau wida wos Gemeinsames :smiling_face:

De Boarische und Östarreichische Gmiatlichkeit :grin: :grin: :grin: :wink: [/color]

Lg Pg

schwieriga foll :grin:
kennst koa streckerl woss lei 10 kurven hot ???
:grin:

:eyes: a bisselle eigenartig,werdens woll boade sein :wink:
weil wer fohrt schon freiwillig mit anera kettensog :grin:
griasserl

…Jo Du lei sölba :sunglasses: , mit Deina Gas -Gas :smiling_face: …und nur weyls a Viertale is , brauchsd Di ned so Wichtig mochn Du Aufschneida :grin:…is halt daun a Greßane Kettn -Sag odrr? :dizzy_face: :grin: :grin:

jo mit de achterln gehts holt gmiatlich zursoch,recht so :grin:
wennst don mitm zb gerry a runderl fohrst,is do da meia nia dabei ??
:grin:

so oft bin i mitm Gerry ned gfoahrn , denk so aun de 5 mal in de Letzten Jahre …und stimmt da Maya woar da Nia dabei …gab da mehrere Gründe warum ned , und a Zufall woars auch :wink: owa De Zwa und a noch Einige saind scho öfters Mitteinaund gfahren , und wissen daher auch das Da Maya Durchaus Moppal fahren kann , wenn auch a Bissal Brachial oda so :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg PT

ist des mit dem begegnen auch wieder nicht, fahr auf jedem von meine drei ca 5 t km aber bin a noch keinem begegnet??

mir wern gmiatlich in dein Wonzimmer fohrn hoff das olle dabei sand und ein gepflegtes 8terl Wino zu uns nehmen a bissal fochsimpln und daunn wieda hamfohrn :grin: :wink: :smiling_face:

Ja Herr Johsa :smiling_face: , auch bei Dir is des ned so ofach :eyes: …wohnst jo a glei in da Näh da Grenz zu Urugwai …

soi ma Recht seyn :smiling_face: …bzw Gfrei mi sogar da drauf :wink:…Nur nochm Vino foahr i Nix mehr , aussa mitm Faymo Mobil :grin: oda Öffis :wink:

Ciao Pg

wo i mi mitn Gerry troffn hob wor der Peda und da Börny dabei, den Peda triff i öfters mir trotschn daunn in da Dreckskurvn amoi wor sogor sei Leiborzt dabei der hot ehm domls erstversorgt und ausserdem sorgt er das gnua zum trinken do is

i habs ausbessat :sunglasses:

Verzeihung hab heuer ja auch nur 3500 km durt verbracht hob mi verzählt :grin: :grin:

des heißr dann auch das der Hügel anspruchsvoller ist als der Exelberg :grin: :smiling_face:

fahrerisch auf jeden foi, wennst schnö sei wüst :grin:

greeeez

i bin schnö oder wüllst wos aundas behaupten :grin: :grin: :wink:

Vor 2 Joa hab i am Leithabergl a Spende an den Staat gemocht, und habs mit meiner kamera a no gfümt. Heier war i ned dort weil i angfressn woa.

lg

host des gmocht zu uns is de Rennleitung immer sehr nett fohrn anmoi auffi und owe daunn is 2 Stund a Ruh daunn mochns wieda a Runderl des is recht entspaunnt ausser du host so a Kraweukistn de san ned so beliebt im Burgenland :wink: :grin: :grin: :grin:

viel rum, KK, Mariazell, Stift Göttweig, Raab/thaya,Güssing aber mehr natürl BGL-Tirol

na. :smiling_face: