Mc Donalds Shake Löffel ...

… des tuat sogor beim zauschaun weh :wink:

wia hot mal so a gscheider lehrer gsogt :wink:
a jedes gerät bzw rechner, is lei so clever wia sei benutzer.
oiso nutzt am da beste rechna nixe,wonnst ehm nitta bedienen mogst…
bzw konnst,für de normalos,ohne futter koa mist

der is guat,wia de zahlen noch de nette farb gehabt haben,war des schon…na jo bessa wia a rennradl :grin:
da gibts dann noch so a zahlen kombination,de hot ma donn dem traum der schlaflosen nächte zeigt,
…denk…hartigatti… :grin:
i kimm nit drauf wia de war…
werd woll daranliegen,das i schon über 30 jahr verheiratet bin :grin:
griasserl

das war woll mein erster…oda so,8 selliges display :sunglasses:

Marktplatz: Gebraucht kaufen & verkaufen | markt.de

woast zu meiner zeit hots noch ka internetz geben,
do hot ma sich de wörter selber hart erarbeitet :grin:
aber faceboock zum glick a nitta,
bei de ersten telespielkonsolen waren de ballerln noch 4 eckig und da schläger a balken :grin:
alerdings de mäderls recht wennig bekleidet,de motorradln brachial,weil brems und roafen sein da woll etwas hinterhergehinkt.
jo da könnt ma fast sentimental werden :eyes:

Kawasaki 750 H2 – Wikipedia

des eiped macht was wü :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… denn so an Scheissdreck waunns eh jeder was.

sonnst sag i nur sony :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…Die toppen sogor den Opfeschmorn :grin:

Da wär ich nie drauf gekommen.

Bitte noch mehr Bilderrätsel.

:grin:

Klumpat des Klumpat, Made in Taiwan oder Korea :wink: :wink: :wink:

… is mir des wurscht woher :sunglasses: …weyl wauns Geheim :grin: Vahandelte Freihandels Abkommen mit De Gi-s und Europa jo boid Wirklichkeit is :cold_face: -kimmt da Dreck daun ebn Erzwungena Maßen aus Amerikanien :wink: , und waun ned gibts ebn a Klage
…und da Dollari Fließt so oda so :grin:

i kann ned lachen, in wahrheit is des de ärgste sauerei. i gib mei schwerverdiente münz für angebliche spitzenqualität aus und des ned zu schmal, aber du wirst nurno ozockt und de hurn politik schiebt dem kan riegl vor, na se mischen no kräftig mit. des mocht mi haß.

Du kannsd ned und i wüll Eigantlich ned :grin: …Trotzdem dua ichs owa :wink:

Warum ? :eyes: …weyl ma mei Restliche Lebenszeit , Di ma Imma no ned , a mitm Schwer Vadientn kaufn kaun -ofach INZWISCHN zu Schade ist . Deswegn Kompensier ich Vieles Durch Bleed lachn , weyl i mi do Einfach Bessa Fühl , und Genau auf des kommts ma drauf aun . Die Nexte Wahl ist in poar Tagn am 25.5 …oiso hingehn und Irgendwas Wähln , wos ma ebn denkt . Daheim Bleibn und Raunzn bringt zu 100 % Nix …des woas i schon amal -wenn a ned Viel mehr :grin:

is ma klar aber welches drecksorschloch kannst wöhn, i seh kans. nebenbei wü i de hurnverdammte gschissene drecks EU ned, i brauch de ganzen gutmenschen ned i hass den euro und alles was so dazugehört. i fühl mi verkauft und verraten

wenns da so am oarsch geht, warum bist daun no ned ausgwaundat? oda is da leidensdruck no ned org gnua?

i hab jo nix gegen des Land, zag ma ans des annähernd so sche is. Klar gibts überrall traumhafte Flecken de lebenswert san, ka Frag, aber durt hast genau de gleichen Orschgeburten an der Macht wie da.

auch do mach ichs mir so ofach wia Möglich . Des heist …wenn ich mit DEM JETZIGEN ZUSTAND -bzw Parteien Nicht zufrieden bin , dann Wähl ich halt Eine Die Jetzn eben Nicht an da Macht sind …Nana Grünlinge und Die Rosa Rotn Muchn Freunde Falln scho im Vorfeld aus -Zwecks Blödheit vor Dem Herrn :grin: und Österreich Verrat :sob: …sozusagen goa ned auf Meina Wahl Liste .

Dann :

1 --um zu sehn obs es Wirklich Bessa machn -Was ich aber Keinesfalls Vorher Wissn kaun , weil i ned Gott bin (Glücklicherweise :grin: )und weyl Di es ja auch NOCH NICHT Beweisen können-konnten -Wenn Jahrzehnte Lang eh imma Die Jetzigen das Sagen haben .

Und 2- kaun i den Deppatn Spruch scho Lang nimma hörn :cold_face: …Dos Di a Nix Reissn wärn …WOHER WILL ICH DAS BITTE Wissen? :eyes:

und 3 -Schlechter als es Jetzn ist …in Allen Bereichen , kanns eh nimma werdn . Das heist wenn jetzn do WIEDER NIX RAUSKOMMT , bei da Wahl …bleibts einfach so wies ist -Weyl Warum sollten Die Nutznießer von dem Sau System wos Ändern wollen :eyes: , was Sie dann ja Gar nicht Ändern müssten …So Bleed sainds daun doch wida ned .

Abschließend Thema Auswandern : Kommt Ja Goar ned in Frage :cold_face: …Des hättens Wohl Gern :rage:…Zuerst haben Die Korruptn und Gescheiterten Politika auszuwandern :sob: .Nach Gerichtlicher Verurteilung …Weyl man Defakto Die Ganze Misere ja DENEN zu Verdanken hat , weyl Sie es sind Die Partout Nicht Einsehen wollen das Daß Volk Ihr Souverän ist und Daher bei WICHTIGEN ENTSCHEIDUNGEN -Gefälligst Via Volks ABSTIMMUNG dahingehend zu Befragen ist was Geschehen soll …Und ned i wer mi Schleichn -der wo Wie Viele Millionen Andere durch Leistung -Den Gaunzn Sau Haufen a noch Durch ZWANGS Einbehaltene Steuer am Leben hält -bzw Finanziert und auch noch möglich macht …Gehts no oda wos :rage:

… deine Häisa Motorradln und Grundstickln und hau di noch Albanien … durt is no ois aus Hoiz.

… ned so viel schreim Pilli … der is fost 100 der lest ned so gern und ausserdem haums eam die Puifa vasteckt do is a imma a bissl krantig :wink:

Na na des passt scho Onki :wink:…do is no ned soviel Resignation wia bei Dir zu spürn

owa wurscht mit oda ohne Chiquita :sunglasses:…Jeda wia wü :wink: