Mei Chef is da beste!

Herr wird da glaubt er den Orsch aushaun wenn du frech bist Burli   gggggggggggggggg
 
also heit hab den neuen österreichischen Rossi gsehn, blutjungs Biarbl aber sauschnell

aber de Bua wahr a Wahnsinn, an dem müsst ma arbeiten, damit was draus wurdert was echt Sinn macht, de Grundschnelligkeit war da, aber wir wissen eh da ghört dann mehr dazu

des is amoi sicher, Na für mi is des nix, i hab derzeit sowieso andere Sorgen. Abgesehn davon warat i mehr wie bahoart, bei mir wars a Drill der alten Schule.

recht nett, zum fahren a mörder Tagerl, wenig Verkehr bomben Wetter und i glaub ka Abgang in de Botanik, war a eigentlich im Schnitt 40+

…waunn wieda a moi a GiPii Foahra ausm RWR Loga kammat!!!

Hmm… Brünn… do woar i des letzte Moi im Joahre Schnee… auf ana da erschtn Bladn… gregnet hod’s a…
Duart is ma z’brat… do vafoahrt sich so a Lulu wia i aundauand… :wink: :grin: :grin: :grin:

…am duart mit „Stoff“ auf de Pistn???

Hob imma glaubt, das aum Ring Leda obligatore is???

Erschtns hob i kan Inschtrukta g’hobt, zweitens kaunn i ned griechisch, drittns trau i mi des ned… Gas geben… wast ehhh… is ma glei a Na…! :dizzy_face: :wink: :smiling_face:

aber i sags ned, weils afoch zuviele Idioten und Möchtegernrossis gibt de glauben se ham a Talent und zum Scheißen zdeppat san, is leider so

afoch nur umdrahn. :wink:

Hoffe gehelft zu haben. :eyes:

Du nimmst da in Gertschi sei „Maxi“ und foahrst scheeeeen g’miatlich vor mir her (damit i di a noch siag)
und i vasuch ma zum Merkn wo i foahrn soll! :wink: :grin: :grin:

Na im Ernst… mir mochn soichane Riesnpistn wirklich Probleme, weul i nie de gleiche Linie triff,
geschweige denn, des Zeig wos sich Ideal-linie nennt! :eyes: :worried: :cry:

…der Input hülft natiarlich auserordentlich… :eyes: trotzdem loss ich lieber umdrehen und waunns geht ned bei Buam! :sob: :rage:

man i garned, da gehts eher um de Neidgesellschaft. Siehs so, du kaufst da an Porsche weilst de Kohle hast und i weil da Meier da Huber oder sonstwer a Flachgeist is und leider nur weil finanztechnisch ned anders machbar se nur an gebrauchten Opel Kadett (des soll ka Wertigkeit sei) und erklärt da dann warum er se kan Porsche kauft hat und wanns nur is de Ölablassschrauben is de er als ausred sucht, statt dass er afoch sagt (was jo ka Schand is) dass sa se mit dem Schmalspurgehalt ned ausgeht für an Porsche.

Najo… de Spaßlawaln gehn ma sowieso aum Oar… vorbei!

I sog’s wias is… waunn i a Marie hätt, standad a neiche „Blau/Weisse“ oda a Giftgüne vor der Tür… is ma owa zu billig… :wink: :grin:

Mei leicht betogte Dame mocht ma owa a G’spaß… und so Mauncha… na jo, loss ma des, in des Horn stoße ich nicht! :wink: :smiling_face:

I gib’s zua…

Waunn i so an Uroid „Playboy“ mit an GT 3 wia an Woarman um de Eckn roin siach und er glaubt er is zumindast da Lauda Nickal… do hob i schon a wengl an Neid warum DER so wos foahrn derf, obwoi a Roistui eher passat und i ned! :worried:

Des gleiche gült natiarlich a fiar jede Menge Juppi Schwuchtln, de glaubn se san de Wöltmasta weuls in an 100.000.- € Wagl sitzn, owa need vom Fleck kumman…

Doch… waunn se daunn im Stau stengan… und i mit meina oidn Dame vorbeiziag… do bin i nimma neidig! :wink: :grin: :grin:

… a so a schene, rosane Wäsch kaunst da a kaufn, und wenn Dei Appetit ned nochloßt host eh boid de gleiche Kerwalgreß … :eyes:

:smiling_face: :grin: :grin:

Binehschowiedaweg … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Do wird si sei Weibi owa net gfrein wenn seine grässa san als ihre.

hot eh söwa damit aungfaungan, brauchst Di net woschn! :wink: :grin: :grin:

…sicha doch :smiling_face: :wink: Untaschreibst an Neichn Sklavn Vatrag, auf 155 Joahr , daun passt des scho mitm BMW le :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… dass i nedamoi daumois wie i aungfaungan hob an Vatrog unterfocklt hob, brauch i jetzt a kan mehr :wink: weu wos kaunn do schon drinnstehn … :wink:

Hmmm :eyes:…zb :smiling_face:dos Sklavn ned Entlassn ,sondan Nur vakaaft werdn kennan…usw? :grin: :grin: :wink:

Lg Pg