Mei Neiche - 30.08.2013 21:00

keine sorgen,weil i hob eh genugg,
oba wenn i des problem bei der 11er gelösst hob,schreib i da woss es war.
aso patient nr2,de husky,do hotts den kolbenring zerfetzt bzw is a teil vom oberen ausgerissen,wias des gibt…denk…
aso des ausbrochene teil hot sich in den zylinder eingearbeitet :rage:
na was solls,schlechter konns eh nimma werden…
:eyes:…oda doch ???
griasserl

oiso des solltet alles passen,kompression war vor ca 10tkm,auf olle 4 zylinder bei 10,5,
öl verbrauch,seit +20tkm bei null,
ansauggummis vor 20tkm neu,
wia de nocken wellen ausschaut ka ohnung,aber vor 20tkm wurde der motor auf neich gmacht,
seitdem imma scheen wormgfahren,also ca 20km nia über 4t rpm.
griasserl

sag mal kennst du den händler ???

http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-948526-suzuki-rm-z450

konnst ma oba a a pn schicken,i werd schweigen wie ein grab.
der sollt ja in deiner näheren umgebung sein…
griasserl

viel Spass wirst ahum mit da Yamsn host wirklich a guate Entscheidung troffn, und des mit da Gixxn vermut ich mal da a Dreckkerndl in aner Vagasadüsn hänga wird wor des söbige bei meiner Klawagacke de hod verweigert bei der Verkaufsprobefahrt sie woit afoch ned vakaaft wern :grin: :grin:

i moan a das des a spassige soch werd.
a akra is drauf,woss fehlt a onständiga alulenker,der originale hat a etwas seltsame krümmung,
stohlflex bremsereileitungen,eventuell a ondanes heck bzw kennzeichenholterung und blingga
:grin:
oba des hot eh zeit.
griasserl

am Sonntag n W irgendwo zwischen Faak Großglockner oder Nockalm bewegen je nachdem wies Wetter ist, wenn man nichts sieht ausser Nebel fahr ich nicht über den GGL

gratuliere zu dein neichn gerät.

yamaha baut super motorradln, hob einige davon besessen und nie größere probleme gehabt.

viel spaß damit.

grußK.

nachdem die wiener partie am we nix zammenbringt (ausfahrtmäßig)werd i morgen von silian aus
a runde starten.

grußK.

man natürlich nur Glück dazu wünschen,Mann aus die Berg…obwohl ichs traurig finde,Racefan…das wieder einer weniger in der Suzuki-Fraktion ist! :cry: :cry:
>drehzahl<

iss schon a geiles teil,s oanzige woss ma nit gfallt ,is,
des abs konnst nit ausscholten :cry:
na egal,ob ma des überlisten konn,das ma am vorderradel fahren konn ???
sollt woll klappen,weil blockieren tuats jo do nitta :grin:

host a pn

oiso mei erfahrung mit neufahrzeugen is…äähhmm gering :sob:
gas gas ec 250 aus 2001
suzuki drz 400 sm
und jetzt de fz 8
oba i moan ,das i des im griff hob,bzw im rechten hondglenk,weil ma kunn am onfong schon viele kw verlieren :wink:
griasserl

de gsr 750 is nit meins,ob do a geiles arscherl am sozia sitz platz hot…hmm…
de fz 8 is a scheenes mowed,na jo ,imma hin des sondermodell wgp-50 jahre yamaha im rennsport.
jetzt muass i ma den herbrenner zettel ausdrucken :grin:

BIN beim Einfahren :grin: :grin: :grin:
s oanzig zache is der 021,obwoll wenns trocken is passt a eh.
schau ma mol,oba a bandit warat ma zu bieder…und es wor a koane bei de händler umma,
aso mei erste aktion bei der yamsen werd,…
richtig…
a gelber 46ga aufkleber :wink:
griasserl

bin a schon a poor yamaha´s gfahren,meine erfahrungen damit sein guat.
das ma in 30 jahr suzuki,a einiges negative erfahrt dürft eh klar sein.
leida hot suzuki nix für mich :cry:
na jo und jünger werd ich auch nicht,oba geil werds auf olle fälle :grin:
des erste fahrterl vo innsbruck übers kühtai,ins ötzitol obe,s pitztol eine,übern gachenblick,prutz noch londeck.
harrtigatti,do griagg i jetzt schon pipi in de augen
griasserl

bey Allem Respekt Opi :grin: …oba Des drum kaun mehr ois Du - ich und no poar so Oide Säcke zsamm :sunglasses:…des glaabsd :smiling_face: …da brauchts eh koa Schuschuggi mehr :wink:…auch ich war ein einst ein Freind von da Marke mitm Großn #S#…bis i raus gfundn hob dos Ans da Bestn Achtaln üwahaupts Nämli de RG 125 in Ö ned Zuaglossn werd :rage: :cold_face:…domit hobns ma es Kraut ausgschütt :cold_face: , und ned Nur Die- a poar so Owa Eingebildete Tschuschn Companias gibt eh no zb BMW -Strumpf usw…

Lg PT

fost a jedes motorradel konn mehr wia sei reiter :smiling_face:
is ma a schuschuggi,ähm schnuggi.
de gsr 750 is sicha a guater weg,oba wennst onschaust woss da rest vo japan auf 2 radeln stellt,is de bandit a uroma.
fz 8 ist moan i a guater kompromiss,s perfekte mowed hob ich noch nicht gefunden bzw will ichs gar nicht haben.
de neiche mt 09…hmmm…najo desholb hot a woll fast 2tausender nochglossen,oba i bin eh eher a olteisen fohrerinn :grin:
und mache er sich keine gedanken,wennst ma schreibst,bei mir konnst a mol onecken.
griasserl

Tja, mir persönlich gefällt die MT-09 sehr gut. Wäre ein würdiger Nachfolger für die SV, falls sie mir mal untreu werden sollte. :eyes:
:wink: :grin: :sunglasses:

Aber bis dahin wirds auch schon ein paar Gebrauchte davon geben. :smiling_face:

man soll Nit Den Abend vor dem Schlechten Weine Lobn :wink: …Du Geiz -Banausn :grin: :grin: :grin:

Sali Pg

Sie geh :dizzy_face:…ned frech wern-Gell :rage: und Untalassns Bitte Beleidigungen , von Personen Die ich kenne Mütterlicher seits :dizzy_face: …Sie Grober Klotz Sie :worried: :worried: :worried: :grin:

Lg PT

Kann berichten: GSR 750 Soziatauglich.

Lg u viel Spass mit dem neuen Moped!

oiso i kaffat ma koa gebrauchte mehr,de erfahrungen sein oanfoch lei schlecht,
obwoll de rote srad war schon a geiles mowed,schod darum :cry:
hmm, de 11a, a entäuschung,leida,und de katana hätt i nit vakaffen dürfen.
na guat nexten somstog holen ma a 450ga crosserle aus solzburg,gebraucht weil für an neichen longts geld nitta :cry:
oba de mt 09 ,war ein gutes verkauf,kauf argument für mich :grin:
frei mich schon auffs erste runderl, mit da fz 8 :wink:

griasserl