Mei Stimm hobms

Doschau… des is hängan bliebn!!!

JO i werd mi erkundigen wo ma des derf… a waunn’s fiarn „Oarsch“ sein sollte… i kaunn sogen i hob’s probiert!!!
Wirklich wos passiern wird erst waunn ma stott dem Transparent a AK47 trogn und a benutzn… OWA i/wir hoben es ZUERST friedlich probiert, DES kenna ma daunn IMMA sogn, waunn wer raunzn tät!

LEIDA, nochdem unsare Schwindlichn schon so tiaf im Oarsch da EU steckn, das ma’s nur mehr mit Echolot wiederfinden kaunn, wird es eines Toges so weit kumman, das ma wieda an Wickl hobn…IM LAUND wos besonders schlimm wäre!

I hob’s schon amoi g’schriebn… i hof des is entweder recht boid, das i noch a Kaundl trogn kaunn um a poaar von de G’frasta zum darennan, ODA so oid bin das i olle fünf Minutn frog „wer san denn sie, kenn i sie“??? Und nur mehr auf de Erlösung woart…

Woahrscheinlich werd i mit meina Masn genau DAZWISCHN sein, z’oid zum Kämpfn, z’jung um nix mehr mitzukriegn… :hushed: :worried:

mi aun mit Dir Sackl… des is leiwaund!!!

„Gefällt mir“ :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…seits voi gemein… nur weul ihr earm ned vastehts!!!

SO g’hert des!

UND glei des daneben!!!

… Vasaln.

Woits eich ned de Sturmhaum aufsetzn wia I? :eyes:

Wos sads denn es fia Revoluzza, Ha? :smiling_face: :grin: :grin:

Miar san hoid ned feig!

Miar zagn unsare feschn G’sichtal, soin jo ned de foischn vahoftn!!!
Wird ehh boid so weit sein, das de Bledlarei mit ernstn Hintagrund ois revolutionäres, anarchisches Ggedankengut rechtlich verboten wird/ist und geahndet wird… LEIDA wird’s so kommen! :worried: :rage:

waunn da Börni in der Zeit mei Hockn erledigt :wink: :grin: :grin: :grin:

aso du host es wieda amoi aufn Punkt brocht :eyes:

genial des Plakat

Es gibt so etwas wie URLAUB, wenn man etwas erreichen will, muß man auch etwas dafür tun, das des fiarn Oarsch sein kaunn zeigt in Mörvin sei Bürgerinitiative!!!
OWA da Ring oda Giartl warad a weit besseres Argument ois a jeda Schrieb, weul do gibt’s a G’schra in Wean waunn ois steht! ;o)

UND waunn olle Strick reissn, daunn Streik ma in da Bude um unsan Demorecht nochzukommen… :wink: :grin: :grin:

gfrei mi scho gaunz narrrrrrrrisch drauf!

Permanent lernst neiche Leit kennan und zu Ostan kaunnst Da de Eia söwa vasteckn. :grin:

Du ghäarst eh vabotn. :rage:

Net amoi griaßn kaunn der arrogante Pimpf, waunn ma vorbeifoahrt. :dizzy_face: :wink:

:grin: :grin: :grin:

Woarst es DOCH DU!!!
Föhlt do ned a orantschana Strafn iwan graun, oda woar ma des z’weit weg… :hushed:

UND waunn scho… is jo woi der Arrogant, der anfoch VORBEIFOAHRT stott SOFUART a Schleifal hinzulegn und zu der Gang zu stoßn!!!
OWA woahrscheinlich host scho VUAHRHER hamlich mitn Gertschi Kaffee auf Balkonien geschlürft du Schrottmugl du bäsa! :face_with_diagonal_mouth: :rage:

I was ehhh das’d mi ned wüllst… darum bist anfoch weitagfoahrn und host die schon vuarher mitn Gerri troffn…grmblfx

jetzthostanschaaaasbeleidigtnkillaaumgnacknawoartnurwaunnduwiedaaufzwaradlninmeigossnkummst

dokummstnimmaaussäääää

festgenoglt

:wink: :grin: :grin: :grin:

… Auf mein Balkon wor scho laung ka oides EIsn mehr zu erblicken … nur da Maya bevor ihn das unermessliche Glück ereilte und eine Frau sich seiner Gestallt annahm … also nix mit Hubertus und nix mit Kaffee … :wink:

DAUNN is es jo GAUNZ schlimm… foahrt VORBEI obwoi a sich wohl denkn kaunn das MIR olle aufschlogn…hmmmmmm… des miaß ma schärfstns sanktioniern!!!
Do kummt a jetztn NED aus… der Hollawachl… :wink: :grin: :grin:

… ICH verstehen nur Bushaltestelle …

Fischa GESTAN!!!

I lahn aun da Görk… foahrt driman a BäMWää vorbei und HUPT… i schau… hmmmmm schaut FOST wia in Schrotti seina aus… (owa mir hod des Orantschane g’föht) …
Der BäMWää, mocht owa KANALEI Aunstoitn umzudrahn oda sunst wos in der Oart, da Tölefaun woar a schtad… Hmmmm woar a ned da Schrotti… UND JETZT schreibt a, er WOAR’S DOCH!!! Und I bin arrogant weul er der Pimpf weitagfoahrn ist… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

… vasteh ich … oiso ehrlich - wenn so a Fösn vo an Mau an Meta 90 hoch und ca an Meta 90 brad aun ana Kilo lahnt … im Ruadaleiwal a Haudtiachl uman Hois … i hätt ned amoi ghupt :grin: :grin: :grin:

Du wos is aum Schrotti sein Fümfa orange ??? Der 5mm Straffn ?

DER… owa den hob i scheinboar ned dasehgn… optimistischa Weis hätt i glaubt i dasiag den noch auf ca.50-100m!
Najo…„stell dir vor es geht das Licht aus“… ma wird hoid OID! :sob:

Ich sage VORSICHT:

Schon gut, dass der Staat nicht alles bestimmen soll. Doch seht ihr denn die Falle nicht.
Das ist nichts anderes als eine hingelegte Einladung, damit er sich auch aus all seinen Pflichten zurückziehen kann.

Einerseits zahlen wir immer mehr und mehr Steuern. WIR unselbständig Erwerbstätigen und WIR, die wie keine Stiftung haben, keine AG und keinen Fuß in der Politik (jede Politik fußt letztlich auf Lobyismus, tun wir doch nicht so scheinheilig und brandmarken wir Lobbytum. Genauso wie jedes Gesetz aus einem Anlaß heraus erlassen wird. Hoffentlich!!! Tun wir nicht so scheinheilig und bekämpfen wir „Anlaßgesetzgebung“). Oder aber ihr seid alle g’scheiter als ich und habt eure Schäfchen im Trockenen und eure Aktien im Banksafe der von den Steuerzahlern geretteten und gesicherten Banken.
Andererseits zieht sich der Staat zurück und überläßt das Füreinander Sorgen den „vielen Freiwilligen und Ehrenamtlichen“ (ich kann’s nicht mehr hören), denn die tun das eh gerne. Und heraus kommt, wer nicht bei Kasse ist, der ist selber schuld, weil er sich zu wenig angestrengt hat …

Wir haben bereits die Zweiklassen-Medizin und wir fahren mit den medizin. Leistunge weiter zurück! Was glaubst denn, ist das Ganze „Präventionsgefasel“ wert? Dass dann rauskommt, wenns dir ned so gut geht, bist selber schuld. Warst präventiv nicht brav. Die „Kasse“ zahlt dir nix für a neues Knie. Dir nicht!

Was er macht, unser Staat, macht er immer blöder, sodaß immer weniger in den „Genuß“ irgendeiner Leistung kommen. Dafür wird die „Eigeninitiative“ gefördert. WIE DENN BITTE?

Ich sage, paßt auf, dass uns der Staat nicht an dem Strick aufhängt, den er uns billigst verkauft („hol dir deinen Gratis-Strick. Jetzt. Sofort“!).
Der wartet doch nur darauf, sich aus allen seinen Verprflichtungen zurück zu ziehen. Das ist die Masche, die dahinter steckt. Wir sind 2mal die Gelackten!

Bitte Achtung: der Kaiser hat keine neuen Kleider, der Kaiser ist NACKT!

Denn, das neue Knie wurde schon einem Somalie „Flüchtling“ (seit 4 Jahren NICHT mehr in Somalia!!!), welcher eine ALTE verheilte Schußverletzung im Knie hatte, welches dadurch zwar steif aber sonst IN ORDNUNG war eingesetzt!!!

WOHER also sollten die Geld haben jemanden ein Knie zu bezahlen, der seit ZIG JAHREN hier EINZAHLT… vielleicht gar ÖSTERREICHER ist… also ein Sch… Nazi der gegen Flüchtlinge ist in einem Sche… Land wo sooooooooooooo gemein gegen Flüchtlinge vorgegenagen wird… oisa ned raunzn, ZAHLEN und GUSCH!!! Ajo, erwähnte ich schon , das wir nun Vegatarisches Pappi haben, Muslimgerechtes Pappi haben und DREI verschiedene Pappies zu Mittag oder zu Abend aussuchen können???

MIR wäre wichtig die BESTE medizinische Versorgung zu bekommen und einfach nur NAHRUNG zu erhalten… ich brauch kan eigenen Fernseher, a Raucherkammerl und DREI Menüs zur Auswahl… i wüh a TOP BEHAUNDLUNG!!!

Wobei… so ehrlich muß man sein… MEINE Behandlung WAR TOP!!! Trotzdem, stoßen einem solche Dinge bei gleichzietigem Dauergeraunze „mir hobn ka Göld“ der Krankenassen sehr SAUER auf!

Ajoooo „der Staat“ sind schon noch WIR ALLE!!! Ned de Politika de san DE REGIERUNG!!! de, DER STAAT, gwöhlt hod, um FÜR UNS dazusein! Haha… es gibt Leit de glaubn des IMMER noch!