Mein Erstes Motorrad ? Welches am besten ?

:grin: :grin: :grin:

Pittä i kän mi mid Modorn a net auß … :wink:

Logisch. :worried:

Dafür hat eine SV1000 im Gegensatz zu einem Nischenmodell keine Probleme mit einem Kreisel. :eyes:

Nur mit Schneeverwehungen auf dem Albula oder mit falsch montierten Zündkerzensteckern.

… Weissbärtige der des Büdl gschossn hot ??? da Weihnochtsmaunn ??? :grin: :grin: :grin:

LG da Gerry

owa de kenn i. :smiling_face:

Is des net der mit de Fischpressfleischstangerln? :eyes: :wink:

Probleme kriegt er in der Regel ohnehin nur, wenn er sie gelegentlich aus der Nische rausrollt. :wink:

S…, R… & R… … :grin:

… jetzt bist aber gorschtig … :grin: :grin: :grin:

… gschicht da recht … :grin: :grin: :grin: ha ha :wink:

Des isa doch meistns :smiling_face: , hob mi eh schon drann gwöhnt :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

So bini halt. :eyes: :wink:

… mir san doch söba schuld i man … wos schreima denn iwahaupt mit so an dahergrenntn Auslända ha ??? :grin: :grin: :grin:

… UND ESCHTRICH … hob i trotzdem no nia ghert :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… auf Distanz weil wennst uns gegenüber staundn bist wirst immer liab zu uns :wink:

Du machsch aber i erschter Liniä au no im Forum än Schaiss und henksch dä Witzbold ussä. Of Schwiizer Bodä bisch emmmer ganz handzahm gsi. :eyes:

… ond i bi so liäb gsi, will do send zwai Lüüt vor mer gschtandä, wo am verhongerä send. Drom hani eu ä Tortä i d’Hand drogt, nu os sicherhaitsgründ! :face_with_diagonal_mouth: :wink:

Ond Eschtrich ghört mer i dä Schwiiz au, obwohl imänä raine Sanggaller Dialekt wörmer zom ‚Dachboden‘ emmer no Schötti sägä. :eyes:

… wenn i an die Torte in Silvaplana denk werd ich Knieweich. Das war eine der besten Torten in meinem Leben (bis jetzt) ohne Scheiss :wink: Da lass ich jede Sachertorte stehn … :wink: mjamjam … bekomm ich die eigentlich auch im Netz ??? :smiling_face:

Du chosch Engadiner Nosstorte, dini Engadiner Torte, Silser Berrewegge (Birnenbrot), dä Puureberrewegge (Bauernbirnenbrot), Schtaibockfuetter, d’Bergspitzli, Munggäknacker, Schtaibockhorn ond d’Engadiner Schoggitäfeli auch via Versand öber. Wa dä noch Weschtongarn choschtet, kei Ahnig (vermuetli äs halbs Vermögä). :eyes: Zom Verglich, i ha eu di gross Nosstorte i d’Hand drogt (950g).

http://www.grond-engadin.ch/index.php/Angebot.html

Aber i waiss, wasi dir im Früehlig mol mues zueschicke: Gouda, Leerdammer ond ächli Milka Lila Pause. :sunglasses: :sunglasses:

Im Winter fahri nöd so gärn öber d’Päss, do muesäs scho März werdä bis i mi öber dä Julier trauä. :worried:

vom Käptn Iglo. :sob:

schon den 3. Motor

werkstatt, hi hi hi

deswegn…Brrrrrr-Gaunz Ruhig Zorro :wink: :grin:, Schau des is gaunz ofach :smiling_face:

Fischers Fritz fischt frische Fische.
Frische Fische fischt Fischers Fritz.

Und host Des wenigstns Gschnoit :grin: :grin: :grin:

Lg Pg