Menschliches Leid

Viel schwerer ist allerdings des ICH zu erklären.
Gesunde Menschen sind sich schnell mal heilig, vergessen das aber oft, wenn sie nicht nahe genug bei sich sind. :wink:

Oiso Kunden hab i mi nu nie unterordnen müssen und hab’s a ned getan. Kundenwünsche haben ja bitte nix mit Hierarchie zu tun.

Du hast übrigens a a Problem damit. :wink:

ned wirklich. i tua nur so :wink:

Steht doch ehhh schau iwaroi… I bin I und aus, des weiteren I derf des! Oisa… :wink: :grin: :grin:

…jetzt amoi Wetter peilen… vielleicht quöl i mi in’s Gwandl…?!

nimm die textil-kluft. des leder knoit sunst no so laut wia a überschallknall bis zu mir aussa :grin: :grin: :grin:

hä?

bin selbständig. Aber i woar bis 48 Joahr angestellt. Jetzt gehts ma endli bessa.

… weil unterordnen ist im Berufsleben nicht wirklich eine Seltenheit ausser beim MK … der mocht des schlauer goi MK ? :grin: :grin:

so zum irrglauben, den man als junger Menschgerne verfolgt,

  1. Wenn ich mal aus der Schule bin aber dann
  2. Wenn ich ausgelernt habe…
  3. Wenn ich mit dem Hausbau fertig bin…
  4. wenn die Kinder erwachsen sind…
    %. Wenn ich einmal in Pension bin… und schön
    langsam kommt man zu der Erkenntnis, dass es immer irgend was geben wird , dass einem gegen den Strich läuft und man es terotzdem zu akzeptieren hat,
    so wie die Motorradstiefel, die den Geist aufgeben oder der Reifen der schon wieder hinüber ist.

Reifen, die hilten ganz gut, bei 38 kg Gebäck und zwei gut genährten Erwachsenen nach 6898 km im süden scheint der Asphalt ein anderer zusein.

Wos isn des für a Angstreifen? :smiley:

*Angstreifen: Mischung aus Angststreifen und Reifen.

Es muß die Füße grad halten. Entenstil ist ned unbedingt zu empfehlen, auch dann ned wenn es 3/4 aller Fahrer so halten.

Wodurch aber zu erkennen ist, daß die Böckhersteller eindeutig ihre tauschbaren Pads aun da FOISCHN Stöll hobn… des g’hearat sozusogn „Ums Eck“ DAUNN brächte es wos fiar de Dicken Herrn de de Fußal nimma grod kriagn… :wink: :grin:

Und waun des nix wird kunnta si jo eventuell bei an Schlosser a NIrostablech zaumbiagn lossn wos a si daun auf de Stieferl furn auffesteckn kau! :grin: :grin: :grin:

…is natiarlich a supa Idee, daunn kunt i a amoi in de Kurvn Funkn fliagn lossn! :smiling_face: :smiling_face:

A versteckter Hintergedanke von meiner Idee do grod, weu wer wü des nit? :grin:

Des Problem is nur, des könnte sehr heiß werden und Stiefl sind bekanntlich an ser Sohle ned hitzefest. :wink:

…waunn ma’s iwasiagt… daunn wird de Zechn aum ASPHALT A HAAAAAS! Glaub ma des… :wink: :eyes:

oba ah auf die Dickn vom verwendeten Metall au! So a 5mm dicker Stahl - do kaunnst scho a poa Kurverln durchzirkeln bevors am Fusserl woam wird :grin: