Mercedes fahren tötet Nerven

tach mädelz

nachdem ich ja mittlerweile bekannt dafür bin mit meinen geschichten eure schlichten gemüter zu erheitern…hier gleich eine sehr spannende:

habe mir ja vor 6 Wochen eine e-klasse von mercedes gekauft (ja, die geschäfte laufen gut) und als alter prolo lass ich natürlich links den ellenbogen immer am fenster abgestützt.

seit 1 woche schläft mir die linke hand den halben tag über ein :slight_smile:

heute war ich beim orthopeden…er meinte der nerv is entzündet, kann bis zu 6 wochen dauern :frowning:

…und ja…ich ärger mich :slight_smile:

mfg

da Topfinger

net jünga.  :grin: :grin: :grin:

Do gibt´s eh irgend so an deitsch´n Kabaretist´n in ca. unsan Oita der g´mant hot: „Jetzt bin ich in einem Alter, wo mich Luft verletzen kann. :eyes:

Fensta zua und de Klimaautomatik vanünftig einstöll´n und moch´n loss´n. :grin: :grin: :grin:

die klima is ja eh immer an, und des fenster is a eh immer zu, der nerv dürfte so oft so blöd auf 2 punkten abgestüzt gewesen sein dass der jetzt beleidigt is :slight_smile:

mfg

da Topfinger

du bringst teilweise sonderbare Sachen zam, kannst nur froh sein, dasd ka Cabrio hast :grin: :grin:

Ich habe die Lösung!

Verschenke die Mistkarre aus Stuttgart einem Schweizer (würde mich zur Verfügung stellen :grin:) und werde mit einem Dacia glücklich… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

… hoid amoi des Spatzi ausn Fensta … des kummt guad bei da Mama daham, do bist ihr Höd  :grin: :grin: :grin:

Oida Oida … überlege bitte ernsthaft ein Buch zu schreiben :wink: :grin:

Wenn deine Geschäfte gut gehn hast des in deiner Branche dass wer aundara jetztn Nega is ha ? :grin:

Gengans Herr Topfinga :grin:,Des muaß i Eana jezn oba ned wirkli sagn, Oda,weyl Daß dürftns wirkli Selba Wissn,Herrschaftseitn :eyes:, Dann Ziagns doch an Leda, oda ThahermoKombi, an,Und an Helm, auf, und oda an Huat is jo a Benz :grin:,Und scho werns sehen Nix mehr zieht :grin:

und ohne Dem Vichal auf da Huatablag,gehts ja Goar ned mitm Stern ummadumm Foahrn,Gelle :grin: :grin:

lgpg

Jö! Schön! Das ganze Jahr Advent! Immer den Stern vor Augen! Sehr romantisch…

Waunn ma se aunschaut wia de meist´n (eh net olle) Merzedes-Foahra untawegs san, kännt´ ma glaub´n, de san olle bekifft und des is a „Peace-Zeich´n“.

De nächste Mäglichkeit is, daß´ase dabei um a Visier haundlt, damit ma de Garasch´neinfoahrt bessa trifft. :grin: :grin: :grin:

Ps.: Friara hob i iwahaupt glaubt, des is des Zeich´n vo da Wiena Taxi-Innung. :eyes:

Kennst den: „Saufen kann ma eh, nur z’helfen muas ma si wissen!“ :grin:

a poar Jahrl´n her, do hob i a einschneidendes Erlebnis g´hobt.

I bin domois an 124-ga Stern g´foahrn und eines Toges, ois i de mir domois Zugemutete aus da Hockn g´hoit hob, wor i z´fruah draun und hob vor da Bude im Auto g´woart.

Wos i net bedocht hob is, daß glei danebn a Kaffeehaus (genaua g´sogt, a Vuastodt-Schluckhitt´n) is. Plötzlich kummt durt a Stockaung´soffana außi, mocht mei hintare Tia auf, huckt se eina und sogt ma sei Adress´. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Zerscht hob i deppat g´schaut und daunn hot´s sicha no weitare 10 min. dauat, bis i dem Off´n erklär´n hob kännan, daß i ka Taxi bin. :cold_face: :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

eahm net de Gesichtszüge entgleist san, daunn woars eh net so schlimm.

lg.
brennus

jo, des is echt bitter… :grin: :grin: :grin:

erst neilich irgenwo gheart:

„jeda sondaschüla hod an stern am kühla“

soi ka angriff oda beleidigung sei, wia gsogt, hob i hoit so gheart …

derf eh net bled redn, hob heit a probefoahrt mit a an soichn gmocht. irgendwie bin i oba geistig no ned reif (oid gnua )fia an mercl …

„Nicht jeder, der Mercedes fährt, sich von redlich Arbeit nährt.  :wink: :smiling_face: :grin:

Des soi jetz´ aaaaaaaaaaaaaaabsolut nix geg´n etwaige, aunwesende Immobilienmakla sei. :wink: :smiling_face: :grin:

Oute mi gleichzeitig ois bis vua einiga Zeit laungjähriga Gebrauchtwog´nvakäufa. Damit soit ma quitt sei. :sunglasses: