tach mädelz
nachdem ich ja mittlerweile bekannt dafür bin mit meinen geschichten eure schlichten gemüter zu erheitern…hier gleich eine sehr spannende:
habe mir ja vor 6 Wochen eine e-klasse von mercedes gekauft (ja, die geschäfte laufen gut) und als alter prolo lass ich natürlich links den ellenbogen immer am fenster abgestützt.
seit 1 woche schläft mir die linke hand den halben tag über ein 
heute war ich beim orthopeden…er meinte der nerv is entzündet, kann bis zu 6 wochen dauern 
…und ja…ich ärger mich 
mfg
da Topfinger
die klima is ja eh immer an, und des fenster is a eh immer zu, der nerv dürfte so oft so blöd auf 2 punkten abgestüzt gewesen sein dass der jetzt beleidigt is 
mfg
da Topfinger
du bringst teilweise sonderbare Sachen zam, kannst nur froh sein, dasd ka Cabrio hast

Gengans Herr Topfinga
,Des muaß i Eana jezn oba ned wirkli sagn, Oda,weyl Daß dürftns wirkli Selba Wissn,Herrschaftseitn
, Dann Ziagns doch an Leda, oda ThahermoKombi, an,Und an Helm, auf, und oda an Huat is jo a Benz
,Und scho werns sehen Nix mehr zieht 
und ohne Dem Vichal auf da Huatablag,gehts ja Goar ned mitm Stern ummadumm Foahrn,Gelle

lgpg

Jö! Schön! Das ganze Jahr Advent! Immer den Stern vor Augen! Sehr romantisch…
Waunn ma se aunschaut wia de meist´n (eh net olle) Merzedes-Foahra untawegs san, kännt´ ma glaub´n, de san olle bekifft und des is a „Peace-Zeich´n“.
De nächste Mäglichkeit is, daß´ase dabei um a Visier haundlt, damit ma de Garasch´neinfoahrt bessa trifft.

Ps.: Friara hob i iwahaupt glaubt, des is des Zeich´n vo da Wiena Taxi-Innung. 
Kennst den: „Saufen kann ma eh, nur z’helfen muas ma si wissen!“ 
a poar Jahrl´n her, do hob i a einschneidendes Erlebnis g´hobt.
I bin domois an 124-ga Stern g´foahrn und eines Toges, ois i de mir domois Zugemutete aus da Hockn g´hoit hob, wor i z´fruah draun und hob vor da Bude im Auto g´woart.
Wos i net bedocht hob is, daß glei danebn a Kaffeehaus (genaua g´sogt, a Vuastodt-Schluckhitt´n) is. Plötzlich kummt durt a Stockaung´soffana außi, mocht mei hintare Tia auf, huckt se eina und sogt ma sei Adress´. 
Zerscht hob i deppat g´schaut und daunn hot´s sicha no weitare 10 min. dauat, bis i dem Off´n erklär´n hob kännan, daß i ka Taxi bin.

eahm net de Gesichtszüge entgleist san, daunn woars eh net so schlimm.
lg.
brennus
erst neilich irgenwo gheart:
„jeda sondaschüla hod an stern am kühla“
soi ka angriff oda beleidigung sei, wia gsogt, hob i hoit so gheart …
derf eh net bled redn, hob heit a probefoahrt mit a an soichn gmocht. irgendwie bin i oba geistig no ned reif (oid gnua )fia an mercl …