Metallica

vor ca 3 wochen,black sabbath in minnga,korten 75.-
a mass bier (is eh lei a 3/4 lita,da rest schaum) 10 euken,es gibt schlimmeres,aber der ozzy is imma noch hurtig am weg.
griasserl

aso,do hots wennigstens a bier geben,beim onklz konzert,ka bier :rage:
und kontrolle der schuhbänder… :eyes: dümmer gehts nimma

hans söllner konzert,a razzia :grin:
aufspüren von drogen :grin:

… Aungst, daß si de Zuschaua hamdrahn? :smiling_face:

Bei de Onkelz in Wien damals nur Glazenverbot, sonst lässig.

Da Ozzy is a medizinisches Wunder

hmmm, der singt doch eh gaunz urdentlich :grin: :grin: :grin:

DAS IST RICHTIGES GEGRUNZE! Gfoit ma oba überhaupt ned… hob ehrlich gsogt ziemlich lochn miassn wia i des ghert hob…
http://www.youtube.com/watch?v=CH6XZiJOSL8&list=PL9Su3-_lN4GaFWLICOhvjpDHUY9AFRU10&index=2

Definitiv a Bänd wo i ma am Kaltenbach ned auschaun (und scho goa ned auhuachn) werd - i glab waun de spühn muass i grod Bier in die Trockeneiskistn nochschlichtn oda so iagandwos wiad ma scho einfoin ggg

i hab koane weissen gehabt,oiso hob i eine dürfen :wink:
lg

Jo Nailbomb woa geil - leider nur 2 Alben rausgebracht in de 2 Joa wos es gebn hot!
I muass gestehen dass i DevilDriver erst vor kurzem fia mi entdeckt hob - es gibt immer wieder wos zu entdecken - schee is des :wink:

I hob 5 Jahre bei Curtis Jensen gspüht - solltest du zwischen 2008 und 2012 amoi auf an KOnzert von uns gwesn sein host mi sicher gseng/ghört.

Schade - des KOA wird sicher wieder geil heuer. Auf YouTube gibts eh scho an KOA-Channel wo von jeder Band a Liad drin is - sein gaunz brauchbare Sochn dabei (und a poa schreckliche ah - oba des liegt daraun dass i bei BlackMetal extrem haglich bin… de meistn hobn anfoch an Sound wo zum schbeim is und san mir zu „durchandaund“ :grin: )

na guat das ma noch a poor haar haben,
in unserm olta,is des ja nit so selbstverständlich :grin:
griasserl

- YouTube

Da gibts noch mehr die Musikgeschmack haben.

Ich mag grundsätzlich alles was Rock, Hard Rock, Metal; aber Speed Metal etc. ist dann nicht mehr so meins. Gegrunze und sonstiges auch nicht mehr, eine Melodie soll das Lied schon noch haben, da bin ich zu konservativ dafür. :wink: :grin:

British Steel bitte nicht vergessen:
Judas Priest - Breaking The Law (Official Music Video) - YouTube
:smiling_face:

Du warst Gitarist beim Curtis Jensen…cool…aber ich glaub ich hab dich leider nie gesheen, da ich mir nciht sicher bin, wann ich den Curtis das letzte Mal sah…War es im Molly Darcys??? Ich hab keine Ahnung. Der Schlagzeuger der Junge war gerade relativ neu :grin:

Heute gibts ein nettes kleines Konzert Redirecting... … The Moles Freunde eines Freundes…

Oder wir fahren mal gemeinsam… :eyes:

Schönes Wochenende

Breaking the Law…is immer mit im Auto bei mir. In letzter Zeit höre ich auch immer mehr von den älteren Sachen wie Maiden, Tallica, Gunsn, etc…

Fucking Hostile !!!

Mann Pantera, Cowboys from Hell,…wäre ein netter Name für einen MC :grin: