Michelin Pilot Road 2 ist da!

davon werde ich wissen, Abstand zu halten. :wink:

jo dann glei wieder über de heisa :smiley:

lg

ist wichtig, eh klar :-)))

i doch ned.

Ich hab einen zweiten Versuch gestartet.
Und zwar waren meine Erkenntnisse das das pendeln bei 210 wieder aufhört und das man aufgrund des verbesserten Handlings nicht zu stark am Lenker klammern darf.

Mit dem Reifen bin ich auch komplett zufrieden weil er das Handling wirklich entscheidend verbessert.
Ich muss sagen soweit hab ich einen Vorderreifen noch nie zum Rand gefahren( das Michelin Manderl is weg). Und das obwohl hinten noch der alte Road oben is.Ich muss schleunigst hinten auch einen neuen Reifen raufgeben, dann is es umlegen sicher noch einfacher.

Das Geld was der Reifen kostet is es wert, auch wenn er der teuerste is.

Tschüss
Laro

will i des gar nit beurteilen :smiley:

lg

Hört sich ja gut an! Bin auch der Meinung, dass der reifen sin Geld wert is! Soweit hob i mi nu net einikaut, und i glab des bring i mitmeim Bike a net zaum. Mi würd nu interessiern welches Eisen du foast???
Greez SB

Hast noch nicht gschaut mit wem dast schreibst?

Schau mal bei meim GB vorbe:

i[url=http://www.1000ps.at/magazin_members.asp?id=176048]forum.1000ps.at - Die stärkste Motorrad Seite im Internet - forum.1000ps.at

Hornet rulez!

Fahr jetzt die dritte saison auf der Hornet
und bin von am stärkeren Bike (Speed Triple) auf die Hornet nach einem crash umgstiegn-

tschau Laro

Hob eh scho gschaut kob, oba irgendwia is des meim Hirnkastl entglitten!!!
Hört si jo irrsinnig interessant aun! Vo wo bistn genau her? Nimm an, dassd allg. scho a poor Jährchen auf 2 Radln hinter dir host, wia gsog, kann i ma momentan (erst die 3. Saison) net vorstelln die Hornet so eini z’legn. Foast Sölkpass öfters?
Mit da Hornet bin im Großn und ganzn total zfriedn (könnt ma nix anderes vorstelln). Foast zu zweit a öfters? Liabe Griass…

Ich bin aus Trieben und bin jetzt insgesamt die 6 Saison unterwegs.
In Sölkpass schnupf i a ob und zua, owa die vielen 70 gengan ma am Nerv. Außerdem is die Straße nach Murau owi a Graus, do gibts jo nur mehr Löcher und Frostaufbrüche.

Wennst willst könn ma ruhig a moi a Hornet Ausfahrt mochen.

Gruß
Laro

Stimmt, unser Seitn is zum Teil wirkli scheisse zum foan! Jo, tät mi gfrein, waun ma moi a Hoazal mochatn! Auf deim Foto im Profil host a Rolle vom Louis obn. Glabst kaunst mit der nu zu zweit foan?

Lservas dawei…

Die hab ich nur zum zu zweit fahren auf einer Gepäckbrücke.
das Ding montier ich nur wenn ich eine längere Tour fahr weils sonst so graußlich ausschaut.
Dafür wars relativ billig, ich glaub 105 € und ist nur mit 4 Schrauben befestigt.
Wenn ich solo unterwegs bin kann ich dir Rolle eh am Sozius festschnallen.

Gruß
Laro