Midlife Crisis

…Burschen… i glaub i hob des…

Heite hod si mei Spezi mit mir troffen um mei Duduki amoi uandlich Probe’zfoahrn, damit ma endlich dahinter kumman, wos no immer ned passt.

Zu dem Aunloß is a mit seiner „Dicken“ (Honda PC 800) aungruadat und mia haum Mopped tauscht.
Ois erschta hob i mi echt aungwischalt, weu i bin no nie auf so an Fauteuil drobng’sessn!!!
Owa daun san ma durchs Helenentoi daumpft, so mit 70-75 m/h (US-Modööö) und…

…es hod ma SPASS G’MOCHT!!! :hushed:

I glaub i bin kraunk!!!
Ned das mir des Z’ruckfoahrn auf mein Mädi ned a Spaß g’mocht hädat :smiling_face:, owa das mia a so a Opakutschn und des aufrechte „Cruisen“, oder wia da Ami sogt, g’foid hädat i ned g’laubt!!!
Hod mi irgendwia aun meine Aunfänge mit da 650 XJ aus’m Hause Yammer-aha, erinnert!
A leichte Wölln in da Kurvn und du foahrst an Meta weiter drübn weita, echte Nostalgie… :grin: :grin:

Jetz bitt i eich  mich zu beruhigen und mir wenigstens zu sogn, das ihr vieleicht unter Umständ wenigstens a schon amoi darüber gaunz entfernt nochgedocht hobts eich so was a nur amoi aunzuschaun, sunst varzweifel i do no…

Owa wenigstens hob i sein Aungststrafn von guate zwa Zanti auf ca. 0,8 reduziert… :grin: :grin: :grin: :grin:
Is mit so an Schiff, fiars erschte Moi, goar ned schlecht… :smiling_face:

Tuat ma echt lad, oba liagn faung I ned wegn dein Söölenheil aun. :sunglasses:

No nia nit hob I soichane Gedaunken ghobt.
Oba vielleicht in 3 Joa, waun I a Dei biblisches Oiter erreicht hob … :grin: :grin: :grin:

Kompromiss, zB KTM SMT… wenn Dir die nicht gefällt… ja dann solltest Du den Arzt oder Apotheker aufsuchen.
Wenn doch, liegts einfach nur am Kreuz…
:grin:

Do is daun de Peinlichkeit scho wieda vorbei. Do loßt da an laungan Boart und de Hoar wochsn, nahst da wüde Viecha auf de lederne auffi und sogsd des is dei Lebnseinstöllung … (des mochn aundare ah, und denan is des a ned peinlich :grin:

Erkundig Di amoi, vielleicht kaun ma do hinten an Sottlauflega montieren … :sunglasses:

Edit: Ah na, woat. Jetzt hob I des richtige gfundn, fia Di:

Überwinde dieses Gefühl so schnell wie möglich, sonst endest am End noch gra bei einem Chopper  :cold_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :wink:

lg

bitte des hat nix mit Midlife Crisis zu tun --bitte unterdrück deine müdigkeit und begib dich unter junge leit --mann ! braucht den kik --des is wie aufgeben —wünsch dir viel spaß ,bitte genieße deine "duc "solang du noch die kraft hast und in pfeffer hast–und dann vielleicht a bmw :grin:
lg der_hofer

da faszinierend´stn Sochn aum Öltawerd´n, beim Maunn. :eyes:

Der Hoahr aum Schäd´l gengan zwoar aus, owa se tauch´n aundanort´s wieda auf.

In´d Nos´nlächa, in de Ohrwaschln, aum Ruck´n, etc. :sob: :grin: :grin: :grin:

vo irg´ndwo muaß jo a da Strom fia´n Fett-Skrien und de Wormwossabereitung kumman. :grin: :grin: :grin:

hob mi verlesen–hast a suzuki—aber es gilt auch —da hast no zeit --hast eh alles gsagt mit gurt!!!mehr brauchst net sagen ! i haben nur ein wenig angst ghabt das auf so a komisches eisen abspringst–schaut ja wirklich wie a halbes wohnzimmer aus!nix für ungut ,hast no a wengerl zeit auf sowas –
lg der_hofer

aber um 8:15 weg schon.
Gerade angekommen… schee woars…
knappe 400 WienerwaldKilometer und a Schnitzerl auf der Edelweisshütte…

Ja, das aufrechte Sitzen liegt mir auch mehr… mein Mopedfahrbeginn war ja erst letztes Jahr mit 40… ebenfalls Midlifecrises… die Supersportler habe ich daher ausgelassen und gleich was bequemes gekauft (800GS).

lG
Karl

Runderl…
:grin:

jeeep, kann dich beruhigen.

mit ana 800 hast nu lang ka mitleid kreischis, da fangt´s eventuell grad an :grin:

voll dawischt hat´s dich erst wennst so wia i, lieber mit da GSX 1400 fahrst und die  zx10r in da garage verwaist :wink:

chris

mei bist Du mir a Hülfe und a Trost!!!
Wüst mich fertig mochn gö, Du brutales oides Mistsackl Du! :grin: :grin: :grin: :grin:

Do bin i daun schon derrisch und kumm eh auf nix mehr auffe…

Do muaß i mich daunn schon auf ein Trike zurückziehn, mei wird des peinlich…

…mia g’follad jo Deine ahh (schleim) owa de is ma eindeutig z’billig… :cry:

Na, owa im Ernst, i hob des ärgstens g’miatlich g’funden, ma sitzt so grod, siacht olles, niederturiges fahren, ka Wirbel, tucker tucker hoid, fost wia mei Lostwogn… ob’s ma deswegen so g’foin hod???

Wos ist, foahrst heid wo spaziern???

:grin:,i pocks ned oba Der Diwan auf Dem Unikumm,is Echt lässig :grin: :grin: :grin:
sochn gibts,wahrscheinlich mit Masage fünktion :sunglasses:
lgpg

:cold_face:… oisa waun i duart laund… bin i in Amerika  :grin: :grin: :grin:

Owa des mit de Hoaarwochsn, wird a Problem…
Wöchane denn bittschön???
Maximoi de aum O…eioei…

Übrigens… bei dera kurzen Runde is aner von da Rennleitung untawegs g’wesen und do hob i prüfend noch’n Gurt griffn… des sogt glaub i eh schon olles… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Oisa Kroft is a Noschareinherstölla, Pfeffer g’heart bei mir auf an Kas usw.!

Von wos red’st du, i glaub i bin schon a Zombi… :grin: :grin: :grin:

Und Duduki steht fiar SUZUKI ned fia de italienische, reinrassige, sauteire, geile, schene, (leider meist in da Werkstodt stehenden) Ducati!!!
I foahr nur Reiskocha.
(ois aundare is ma z’teia i was eh…)

…fiar uns zwa warad des doch a leiwaunde Kutschn fiar an USA Urlaub???
Do kriagtn ma a 125’a a no irgendwo unter! :grin: :grin: :grin: :grin:
Und so schmoipickt wia du bist, passadn mir so goar zu zweit auf den Diwan :wink:!!

Jo bin dabei :smiling_face:,(da derf ma no so Herrlich Deppat seyn :grin:),aba Nur wann da Schrotti a mitfoahrt :eyes:,sozusagen als LENOR, ,weil Irgandana muaß Ja auf Unsane Achterl und Stromagregate uffpasse :grin: :grin: :grin:
lgpg

Ansonsten empfehle ich mal eine Probefahrt mit °lp°’s Honda Innova. :grin: :grin: :grin: :grin:

Sicher ein altersgerechtes Fortbewegungsmittel… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: