Heite hod si mei Spezi mit mir troffen um mei Duduki amoi uandlich Probe’zfoahrn, damit ma endlich dahinter kumman, wos no immer ned passt.
Zu dem Aunloß is a mit seiner „Dicken“ (Honda PC 800) aungruadat und mia haum Mopped tauscht.
Ois erschta hob i mi echt aungwischalt, weu i bin no nie auf so an Fauteuil drobng’sessn!!!
Owa daun san ma durchs Helenentoi daumpft, so mit 70-75 m/h (US-Modööö) und…
…es hod ma SPASS G’MOCHT!!!
I glaub i bin kraunk!!!
Ned das mir des Z’ruckfoahrn auf mein Mädi ned a Spaß g’mocht hädat , owa das mia a so a Opakutschn und des aufrechte „Cruisen“, oder wia da Ami sogt, g’foid hädat i ned g’laubt!!!
Hod mi irgendwia aun meine Aunfänge mit da 650 XJ aus’m Hause Yammer-aha, erinnert!
A leichte Wölln in da Kurvn und du foahrst an Meta weiter drübn weita, echte Nostalgie…
Jetz bitt i eich mich zu beruhigen und mir wenigstens zu sogn, das ihr vieleicht unter Umständ wenigstens a schon amoi darüber gaunz entfernt nochgedocht hobts eich so was a nur amoi aunzuschaun, sunst varzweifel i do no…
Owa wenigstens hob i sein Aungststrafn von guate zwa Zanti auf ca. 0,8 reduziert…
Is mit so an Schiff, fiars erschte Moi, goar ned schlecht…
Do is daun de Peinlichkeit scho wieda vorbei. Do loßt da an laungan Boart und de Hoar wochsn, nahst da wüde Viecha auf de lederne auffi und sogsd des is dei Lebnseinstöllung … (des mochn aundare ah, und denan is des a ned peinlich
Erkundig Di amoi, vielleicht kaun ma do hinten an Sottlauflega montieren …
Edit: Ah na, woat. Jetzt hob I des richtige gfundn, fia Di:
bitte des hat nix mit Midlife Crisis zu tun --bitte unterdrück deine müdigkeit und begib dich unter junge leit --mann ! braucht den kik --des is wie aufgeben —wünsch dir viel spaß ,bitte genieße deine "duc "solang du noch die kraft hast und in pfeffer hast–und dann vielleicht a bmw
lg der_hofer
hob mi verlesen–hast a suzuki—aber es gilt auch —da hast no zeit --hast eh alles gsagt mit gurt!!!mehr brauchst net sagen ! i haben nur ein wenig angst ghabt das auf so a komisches eisen abspringst–schaut ja wirklich wie a halbes wohnzimmer aus!nix für ungut ,hast no a wengerl zeit auf sowas –
lg der_hofer
aber um 8:15 weg schon.
Gerade angekommen… schee woars…
knappe 400 WienerwaldKilometer und a Schnitzerl auf der Edelweisshütte…
Ja, das aufrechte Sitzen liegt mir auch mehr… mein Mopedfahrbeginn war ja erst letztes Jahr mit 40… ebenfalls Midlifecrises… die Supersportler habe ich daher ausgelassen und gleich was bequemes gekauft (800GS).
…mia g’follad jo Deine ahh (schleim) owa de is ma eindeutig z’billig…
Na, owa im Ernst, i hob des ärgstens g’miatlich g’funden, ma sitzt so grod, siacht olles, niederturiges fahren, ka Wirbel, tucker tucker hoid, fost wia mei Lostwogn… ob’s ma deswegen so g’foin hod???
Oisa Kroft is a Noschareinherstölla, Pfeffer g’heart bei mir auf an Kas usw.!
Von wos red’st du, i glaub i bin schon a Zombi…
Und Duduki steht fiar SUZUKI ned fia de italienische, reinrassige, sauteire, geile, schene, (leider meist in da Werkstodt stehenden) Ducati!!!
I foahr nur Reiskocha. (ois aundare is ma z’teia i was eh…)
…fiar uns zwa warad des doch a leiwaunde Kutschn fiar an USA Urlaub???
Do kriagtn ma a 125’a a no irgendwo unter!
Und so schmoipickt wia du bist, passadn mir so goar zu zweit auf den Diwan !!
Jo bin dabei ,(da derf ma no so Herrlich Deppat seyn ),aba Nur wann da Schrotti a mitfoahrt ,sozusagen als LENOR, ,weil Irgandana muaß Ja auf Unsane Achterl und Stromagregate uffpasse
lgpg