Mit R1 300 auf der Westautobahn

„Angeblich“ und :grin:

Ich tipp eher auf eine XX - aber dennoch sind die 300 mehr als nur fragwürdig.

M.

,i man Der ÖAMTC Profi hod voi Recht :wink:,und auch Die Ganz Genaue Ermittelte km/h zahl, is halt 300 :grin:

Die mochn Des genauso wia i in meina Hackn,da les i a Imma Die Fleischhauer Zeidung,wann i nimma weita weis,  damit i beim Meißln ned danebnhau :grin: :grin: :grin: :grin:

Bitte weita sowas Schreiben werte Presse Profis :smiling_face:
,is eh  ned es erste mal  Daß Ihr mir den Tag so herrlich vasüsts :grin: :grin:

Daaangeee!!!

Lg Pg

a foisch: der rennleiter hot bei 300 den stiefel auszogn und die große zechn in den r1-auspuff gsteckt, damits laungsamer wird! :wink: :grin:

klingt natürlich no woahrscheinlicha. :wink: :grin:

Ja,
 die haben ja auch den Airwoolf (streng geheim,
nix weitersagen!)
und die Zivistreifenmotorräder haben Biturbo, Lachgaseinspritzung
und die Kubikkugeln und machen bei 400 km/h an Willy

Dr. Pezi

ganz zu schweigen vom SRAT (Suzuki Raketengetriebenes Anal-Tampon). des wird allerdings nur in verbindung mit stummellenkern empfohlen, da die teile bei aufrechter körperhaltung unter umständen zu luftraumverletzungen führen können… :wink:

…i muaß mir sofuart R1 Spiagln kaufn!!!

In dena erkennt ma bei 3 Kilo a Polizeimoppettn!!!
A technischa Durchbruch da Extraklasse!

Und de 20 km/h Untaschied von 280+ zu 300 miassn ekladant sein… weu des mitn „Windhauch“, hob i irgendwia bis heit no ned mitkriagt… a das ma des Mowed daunn nimma dahoidn tuat a ned… san schaun a Wauhnsinnnnn de „Expertn“ vom Öamtc… und nochdem mir des ois no ned passiert is, kaunn i nur schlußfoigan, daß i hoid z’teppat zum Mowetfoahrn bin, sunnst miassad i jo schon längst „vom Winde verweht“ sein… :eyes:

muaharharharhar :grin: :grin: :grin:

[image]http://emotibot.net/pix/154.jpg[/image]

(wart nur bis der gerry das ließt, dann gibts was auf de dickn wadln) :grin:

… eibrochn Oida ??? Erschtns wennst scho die Königin der Motorräder vaorscht daunn richtig und es hast immer no SRAD du Unwissender du und zweitns moch ma du kane bledn Witz über Suzuki … soboid de wieder bremst suach i di !!!

:grin: :grin: :grin: … !
da Gerry

ollas guade zum purzeltog im nochhinein.

greeeez, ich

,Chrissi sog muaß des schiache Gsicht wirkli seyn :cold_face:,
weil da triffst mi scho an am Gewissn Künstlerischen Nerv :worried:

aussa es is von Dir Persönlich entworfen,man weis Ja Nie :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

köln is in deutschland!
und der dom is sicher net aerodamisch!

da sieht mans mal wieder, vor unserer rennleitung wuerde auch der ghostrider kapitulieren und dann mit 50 kubik weiterzuckeln.

,da scheen Rosstantal , wirst ma imma symbadischa ,weyl hättst ja auch 125 kubik sogn kennan :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

scheenan Obnd no und Lg Pg

wenn i da qualtinger waer, wuerd i sogn „soviel obstler vertrogt ka skandinavier“. :grin:

grazie… :smiling_face:

wie gehts dem haxn?

,oba Da Heli woar scho in ordnung,De hom sich damois ned wehn jeda kleinigkeit in Kittl Brunst,wasd scho was i man Gelle :wink: :grin:

Lg Pg

du kennst den lol guy nicht?

LOL Guy | Know Your Meme

jetzat Klingelts , dann komme Er halt glei aussi mit den warheiten :wink:,
,weyl De Hod a Bläser Maul von Gottes Gnadn :grin: :grin: :grin: :grin:

Jaja weis schon Zensur, Zensur :grin: :grin: :grin: :grin:

wos isn jezn mit Dir ? wann foahrn ma amoi wieder Herr Studiosus? :grin:
und sonst Olles Fit im Schritt :eyes: :grin:

Lg Pg

… heut steht in der Zeitung das der Kiwara 300 gfahren is und die R1 mit ca. 330 unterwegs war :grin: