MK´s russischer Cousin?

Klar, hab i ja extra geschrieben, dass das allein deine Sache ist. Für mich is des eh scho wieder lang erledigt.

Lies mal den Titel von thread. Den hab ned ich erfunden.
Wenn wer an thread über dich macht, kannst gern mit dir selber über dein Recht dich zum Mittelpunkt zu machen, diskutieren.

Für mich ist dieser Punkt uninteressant, zumindest mit dir. In dem vermeintlichen Vorwurf sind zuviele Lücken, zb ist „die Welt“ kein definierter Begriff, und individuelle gesehen ist jedes Individuum der Mittelpunkt seiner eigenen Welt, und dazu braucht es kein Recht anderer.

Ich glaube aber nicht, dass du für mich der richtige Gesprächspartner für solche Themen bist.

Mi-mim-miii-Buzzi -Buzzi :sunglasses:…es Jamma Tal is eh scho erreicht :grin: …ich vergesse Nie-(Jahre lang)wenn ich nicht will oder Der /Die /Das Gegenüber -es nicht gemeinsam mit mir Richtigstellen will …sollte aber auch scho bekannt hier drinn seyn …und daher bist Du scho lang in meina Schublade am Bitteren Vafauln und Varottn, im letztn winkl -Genauso Ähnlich wie Du Andere Schubladisierst …ned mehr und a ned weniga .

Jo, passt eh, schönen Abend noch.

… im Fernsehn gsehgn … :grin: :grin: da russische Kuseu kaunn oba ned sein … da MK mochat des mit an Fischmäck in da an Haund und an Tschick in da aundan oba in Moskau gibts jo kan Mäcky mehr … :grin: :wink:

Burger-Boykott - Moskau macht McDonald's kalt: Filialen geschlossen | krone.at

:wink:

… mit einer Präzision Buch über ihre Motorradtouren dass jeder Schweizer vor Neid erblassen würde … des is a ned normal des kaunnst ma glaum :wink:Du bist eh a super Mopedfohra … loss di ned schöln …

:eyes:
wer liest schon zonkos corner ???
der wor schon im reitwagen a schond…
auf 1000 ps follt er neben dem gruss ungustel nitmol auf …
griasserl

wöchanes den ???
do muasst oba aufpassen,i kenn leit,de sauffen da dei bier schnööa weg, ois wiast a sogen konnst.
:grin:

hobts leicht a schlecht wetta und nebel ???
de freindin de tage ???

De angwärmtn G’schichtln san aus da Luft gegriffene in de Schuah-Schiabareien g’wesen, de mi wirklich schau haß g’mocht hoben weul i mit dera woarman Bagasch nix aum Huat hob, das i Homphob bin hob i a nie bestritten weul I MOG DE NED!

De „Springagschichtln“ hingegen host da absolut sölwa einbrockt durch Aussagen deinerseits, de du, wie du es ja nach wie vor liebst, da Länge moi da Breite ZERFUZELT host!!!

Daher wird dir des bleiben wia in Maiy sei Stoptofel, mir de „Nochlakiertn“ Teule oda das i NIE dagegenred… ;o)) is so, sorry! Des san anfoch ZWA POAAR SCHUAH!

Um des Springen gings ja grad eben gar ned, sondern um de Aussage, dass i mit Turnschuhen fahr (und des wäre sicher nu ausbaufähig), und des find i lebensgefährlich aber ned lustig.

Aber weil ma grad davon reden, des homophobe hast du also ned selber erzeugt??? :wink:

Der scho wida :grin:

und warum schreibst daun drüba wauns da eh nit auf foit :eyes:…is des a Eigene Logik oda host goar daselbst Deyne Tage :grin: …dad amal obe aufn Bodn schaugn , evtl liegt do jo a Oide Bauan Regl :grin:-weil bei De Beiträge Deinerseits , Di i mir in der Letzten Zeit , eh nur aus Fadess einedruck , dads mi eh ned wundan wennsd scho zum Frustriertn Pensionistn Waschweibal mutiert bist …Viel is bei Dir eh ned zu erwortn …i denk Du host mi geblockt :eyes: …oiso wos jetzn :dizzy_face: …host es boid …oda wusit no ewig -üba zumeist ungelegte Eia weita Zedan ? :grin:

Na dann Bittscheen …stört mi ned im geringsten :wink:

herst du söwa host amoi in irgendan fredl gschriebm, dassd mitunter wenns halt nur ums eck is mit turnbotschn foarst. mir isses nur zbled des aussa zum suachn. in irgendan bekleidungsfredl wors auf jedn foi …

I was eh was i geschrieben hab und was ich mach.
Und i hab a geschrieben, dass des zur Tanke is, Einkaufen oder schnell mal wohin was ned unter Ausfährt fällt.

Du weißt doch um was es geht. I könnt jetzt afoch des selbe posten wie anfangs hier. Oiso um was geht’s? Oder is des jetzt wieder so a hetz? :confused:

sicher weiss ich um was es in dem thread geht. was ich schreib hat aberr mit dem thread nix zu tun. ich will die leut meistens nur ein bisserl aufziehen (oder auch „pflanzen“ genannt). nimm einfach ned alles ernst, was ich so schreib :wink:

Owa ob der locker gnua woa? :wink:

HU

Ironie ist nur dann genehm wenn sie von Dir stammt? :cold_face:

Ich seh keinen Strick! Mir kommt vor Du lässt die auf dem Motorrad von Dir angeratene Lockerheit hier im Forum sehr oft vermissen!

Oder bilde ich mir das nur ein? :eyes:

HU

…do is a gonzes Rudl an Eierbärn untawegs! :rage:

Der Schleicher links.
Der Anreisser und Rechtüberholer am Moped/Autodach.
Der Mann für spontane Spurwechsel.

Die dürften alle Kartoffelschnapserl intus haben! :sob:

HU

…für Mimoserl? :wink:

HU

…is jo ned von Dir! :grin:

HU