Mohlzeit

… aben sie verstanden Err Müller ??? :grin: :grin: :grin:

… isst des a ned ???

Wos is schlecht aun an Steak bitte ??? :wink:
Sicher da HU hod voll recht nur wie gsogt - wenn i noch dem sein Leitfodn leb kaunn i mi glei von da Hochn Waund obehaun. Vielleicht is des Machtwort „maßhalten“ … weu i kenn Raucher die san 90 und pofln seit 70 Johr.
Die Menge mocht des Gift is immer so.

… wor a weiser Mo

… haum jo a Speerspitzn erfundn damits die Karottn besser ausn Hochbeet aussschiassn kennan … jo wos denn ? :grin:

Mindastens ……(1898*-1997+)vor Allem hoda den Gaunzn Ernährungs Bleedsinn gehörig Durcheinander gschmissn :grin: …hod Nachweislich a menge Dreck gfressn wia Er selba des öfteren Behauptet hod :wink: …Dies sey aber Nicht Besonderst schwer gwen hoda gmant , bei 2 WK die Er erleben durfte :sunglasses:…Schließlich woara dann 99 und Die Letztn Joahre bis zum End hoda no PfeiffN graucht …i riach den Spezial Tabak heite no :grin:

i sig des Alles a Bissal ned so Verkrampft weil man eben eine Gewisse Zeit zu Leben hat…Natirli muaß ma des ned Provozieren das ma ned Oid werden kann, oba Varuckt machn braucht ma sich jetzn a need. i woar Neilich eh im Spital da gabs a a Lungen Röntgen . Da Dottore hod mi dann gfrogt wia lang i scho Rauch und Wieviel. Antwort meinerseits bis zu 30 Stück am Tog und Des seit 34 Joahren . Er hod dann gsagt das sowas ned oft vorkommt weil Die Lunge Sehr Guat beiananda ist …Und Ja es gibt Vererbare Gene …weil Krebs zb ist jo Bekanntlich ned ansteckend aber Vererbar oder wird von Äußeren Zuständen herbeigeführt. Trotzdem habe ich vor mei Tschick menge ned noch Zusätzlich zu erhöhen -eher etwas zu reduzieren …ABER BITTE EINES NIT VERGESSEN : NEBEN DEN GANZEN KLEINEN UND GROSSEN SORGEN SOLLTE ICH MICH AUCH AMAL UM MEIN LEBEN KÜMMERN UND LEBEN UND NED NUR JAMMERN UND DEN GANZEN BLEEDSINN…WEIL WIES AUSSCHAUT HOD MA WIRKLI BLOSS EIN LEBEN-Also!!! :wink:

Lg Pg

ums vereinfacht ausszumdrucken :sunglasses: …Wer zb a Glatzn griagn soi Der griagt ebn a Glatzn :worried: Voikomman wurscht wosa frisst…Daher selbst wauna daun es Foische Frisst , griagta Hextns Bauchweh oda sunstwos ZUSÄTZLICH DAZUA :grin: …Oba Die Glatzn griagta trotzdem oba wü oda Nit …Er wird da ofach nit gfrogt…obas üwahaupts wü :grin:

Zitat …so Ähnlich woar a vom Oppa :wink:

richtig aba jetzn warat a alta Gaul a guat zan essn
weil a so a alta Gaul is ja in jeda Mortadella drin,
und will ma vom rauchn redn ich habe so um die 60 nägl graucht
lungen Kapazität ca.60 % ,heite nach 12 jahr ohne sargnägl
is die kapzität auf 90 % gestiegen,kann ganz normal in 16.stock
aufe laffn :grin:

hobs eh schon amal eine gstellt …Nau All-zu Viel Verändert Derfat sich da ob a ned hobn -Nit? :eyes: :grin: :grin:

jo selba schuld des mitn vastand :cold_face:

Moizeit! :grin:

de zvui vo deine glicklichn Saun ghabart? :eyes: :eyes:

Nit-weyl hod kaune 4 Haxn :wink: und hinnich ists a no -need :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… nur ein Leben ? Jetzt sogst ma des ??? :grin: :grin:

Schau Pille du kennst mi a schon a Zeiterl. Ich denk dass ich ein sozialer Mensch bin dem aundare Menschen ned immer wurscht san. Auch liebe ich Viecherln und würde ma wirklich wünschen dass kanes davon Leiden muass nur des werd i ned schoffn wurscht wie sehr i des a wü.
Und ich habs eh erklärt - bringe mir jemand ein wirklich durchführbares Konzept um diesen Konsumscheiss ein Ende zu bereiten und ich bin so was von dabei dass dabeier gor ned geht.
Beispiel - vorm Kleider Bauer auf da Mariahüfer stehen seit Jahren die Tierschützer die die Kleider Bauer Buama schimpfen wegen Pelzhandel und sie verteilen Folder und sie klären auf. Ich weiß nicht ob mir was entging aber ich konnte weltweit noch keine echte Besserung dieser risen Scheisse erkennen. Gewisse Schlampen tragen weiterhin Pelze weil es ihnen sowas von wurscht ist was mit den armen Tieren passiert und a Fuchsbaby das man nicht sieht wenn man ihm bei lebendigen Leib das Fell wegnimmt erweckt kaum Aufregung so nach dem Motto aus den Augen aus dem Sinn.

Wie gesagt wäre es sicher gut einen Mittelweg zu finden jedoch BIO sei gesagt … ist kein Mittelweg, nur eine Lüge.
BIO sind meine Tomaten die ich im Sommer im Garten anbau … die werden von unseren Katzen pepisst aber mehr auch nicht. Und auch die Cherrytomaterln am Balkon sind BIO … falls mei Frau nicht fertige Pflanzerln daherzaht weil dann is scho wieder vaseucht. Ich trink Kaffee, Bier, manchmal a Flascherl Wein mit der Zugemuteten, ich ess Schoko und Schweinefleisch, ich ess Chili con Carne und Gulasch, Hendl Antn Gansl, ich liebe Fisch über alles und jetzt hüf ma … WO soll i des olles kaufn dass i ruhig schloffn kaunn ???

… wurscht.

Wo???..Jo da halt :wink: :grin:


Oba vurbei is vurbei a scho launge her und kummt Nimma mehr :cold_face:…wos hodsn a Unbedingt den Deppatn Opfi fressn miassn De Oide Schlampn :grin: :grin: :grin: :grin:

https://ssl.wiesbauer-gourmet.at/webshop/rindfleisch/

http://www.metro24.de/pages/DE/Sortiment/Fleisch/Sortiment_Rind/Argentinisches_Rind

http://productos-argentinos.at/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=37&Itemid=63

http://gaucho.ch/

Holländisch-Argentinisches Rind – Wikipedia

Olles schlecht Rochus, olles schlecht.

… mei Frau leider scho :rage: :wink:

Ich kenn den Wirtn zu dem ich gehe auch weißt. Das ist kein Fremder - zu ihm gemma seit Jahren und Steak ess ma nur dort genau aud dem Grund. In Wien gibts noch den Jolly Ox nur da musst 6 Stund Zeit haben und des gfreit mi ned immer.

Ich wünsch euch an schönen Abend und PROST !!! :wink:

Genau, es ist soviel Wurst im Leben, dass ich gar nicht darauf verzichten mag. :smiling_face: :wink: :grin:

Ich brauche kein Fleisch, dass gefühlt 3x um den Planeten gekarrt wurde.
Gleichzeitig, wenn das Monster im Gulag was herumforscht, dann bin ich als Bünzlischweizer trotzdem daran interessiert. :grin:

Ob ich mich an die Forschungsempfehlungen halte, ist hingegen wieder was anderes. :wink:

@ UrAlterSack:
Genau wegen solchen Bildern wechselt dein Automech bei dir den Zahnriemen nicht. :eyes: :face_with_diagonal_mouth:
:wink: :grin: :sunglasses:

… du bist do kein Dummerl. DU weißt wie schnell das Fleisch hier ist und Steakfleisch BRAUCHT die Vacuumhülle zum reifen. Dadurch wird es zarter. Unsere Fischstäbchen wachsen auch nicht in der Lobau.

Schau - wenn ich Gulasch mache kauf ich das Rindfleisch 4-5 Tage vorher und lege es im Kühlschrank ab. Es muss mürb werden. Aber beim Rest bin ich bei dir - mich interessiert es auch was der HU erforscht. Das kann und wird ma aber nicht den Gusto auf ein schönes Steak nehmen, weil ich es einfach liebe und nicht nur ich … :wink: :grin:

… an den Laden in dem wir mit dir eingekauft haben … lecker lecker :grin: :wink: :smiling_face: