Mondfähre

…liawa Herr Martin… WENN ich a hoibate „chirurgische OP“ vorhätte würde ich dir Recht geben… owa a Auntriebssotz und a Kupplung… sorry, des is wia de wöchentlichn 20 dag Extrawuarscht beim Metzga extra bestölln!!!

Mit SOWOS hob i ned g’rechnet!!!

Ausadem, bin i vom Glick vafoigt… mir is heit aum Weg zu mein Mochshinika um den Auntriebssotz zu tauschn, aum re. Goblhoim a Simmerring in Oar… gaungan… ois voigsudat…

Najo… wird ma ned fad, owa bis duarthin steht de „Dame“ natiarlich wieda! :rage: :rage: :rage:

…DOCH… wia is ma imma docht hob, owa de Aundan san jo imma soooooo g’scheit, redn von Reperaturen, Aunleitungen, Herumgeschraube… eine mit dem Dreck, „Tiar zua“ und passt schon… mei red! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Oisa na, des hülft ma ned wirkli… a.)'tens kenn i den ned und b.)'tens wüll i jo kan fliegenden Teppich sondan mei MOWED!

 
obwui mir da börni lad tuat, owa do host afoch recht… hätta a gscheite honda, brauchat er des graffl net so fria bestölln, do kennter no locka a por tausnd kilometa owaradln… :wink:

guten morgen, mei freind :grin:

vor allem ist das nicht sehr schlau. :eyes:

Hat der „Ali“ doch einen sehr vollen Terminkalender und muss z.B. heute vor den U-Ausschuss. :wink:

wer is der ali? :grin:

Dass die Kettn zu fest gspannt is kann net sein? Wengan hoatn Schoitn warats.

gute frage… :wink:

Tschuidigung… owa du host mei Kettn ned g’sehn bevor wir an neichn Auntriebssotz einbaut hobn… z’locker kammat do eher hin!!!

Na, na, leider… i bin mir do relative sicher, daß es in irgendeiner Art und Weise mit der Kupplung zu tun hat, da ja beim Leerlaufgeräusch zwischen gezogener und nicht gezogener Kupplung schon ein sehr starker Unterschied hörbar ist und das Rad (wenn am Montageständer) ganz schön flott mitläuft!! :cold_face:

des häst jo olles a im winta ochn kenna donn kunntast jetzta scho foarn :eyes:

ps: da fischa hot de ontirebssätz olle logernd

 
host scho amoi nochgschaut, ob’s net a duc is??? vielleicht ois sukuzi tarnt… :grin: :grin: :grin: :grin:

Guat, des is a Argument.

…owa do woars KOIT!!!
Und da i meist bis zum letztn Drucka foahr und heia 's erschte Moi 's Taferl obgebn hob… wast ehhhh… :eyes: :worried:

…z’schpäääääät!!! :eyes:

…waunns teira g’wesn warat… hätts so sein können… :wink: :grin:

A Kilo K1 ???

Örwin …

Geh putz di heast …

Jojo

Sixt des kummt davo …