Moped als Geschenk

Was haltet ihr eigentlich von Piaggio?

scho a OTELLO FI,pfandl,oda no mit vagasa???

Pfffff…
Du fragst Sachen…
Vielleicht find ichs raus.

Ich verkaufe gerade den Runner 50SP meiner Tochter, der Roller ist nie negativ aufgefallen, hat den robusten Hiper2 Motor und ein recht passables Fahrwerk (für an Fuffi) + etwas Platz unterm Sattel.

bei Interesse PM

Kalle_B.

Pfandl,waunns nochn testbericht geht…warats a Eispritza,ned schlecht!sunst no wos dabei?Koffa?Windschüd? :eyes: :eyes:

i teil de 50 gal Föhns in 3 Klassen ein:

Ober Klasse jo gibts sogar bei de 50 gal :grin:

Honda, Yamaha, Piaggio, Aprilia , Derbi ,und Peugeot (Aber Nicht Alle Modelle)

Mittelklasse : Kymco, Generic , Vespa, und weitere

Unterklasse:

Ollas wosd in Baumärkten , usw griagst und was Direkt aus China kommt Die sind ofach noch Nicht so weit…Sie holen zwar auf , Aber Ihr Problem ist immer noch Der Billige Materialmix…weil wenns den Nicht hätten wäre es Nahezu unmöglich das Sie Ihre Günstigen Preise halten können.

Buidl = Peugeot Oba Klasse 50 gal :grin:… einfach Technische Daten und Verarbeitung mit anderen vergleichen … :wink:

An Richtign Übadrüba Rolla :smiling_face: hob i Trotzdem no Vagessn :worried: ,und zwar den Von Suzuki der hat amal Katana 50 gheissn :wink:…einfach amal hier bei Motorräder auf Suzuki gehen dann unten Katana 50 suchn auf BJ 2007 klicken und Staunen wos Die da aufd Radln gstellt hobn jo Bischd Du Deppad :grin:

Es Erschte Fufzgal wos i kenn wos Guat üwa Zwoahundad rennt :grin: :grin: :grin:…Rehspeck Suzuki :smiling_face: :grin:

SUZUKI Katana 50 2007

Der Testbericht war nur, damit er sich ein Bild machen kann.

Bj is glaub ich 2008. Keine Ahnung, wanns die FI eingebaut haben. Topcase gibts sicher, windschild bin i momentan überfragt.
Aber wennst mi in 18 Stund nochmal fragst, kann ich alle Fragen beantworten. Falls des Trumm net schon verkauft is. :wink:

Koffa kriagst net mit, der fahrt mit der Tiger weiter. :sunglasses:

Ab Bj 2006 gibts Injektione für den …auch Die Scheibe gabs bzw gibts noch …ansonstn issa Mittelklasse also goar ned schlecht :wink:

Lg Pg

Der? :eyes: :grin:

auf oder mit :eyes:


Jaja bin eh schon weeech!!
:sunglasses:

Mit. Aktiv, net nur befestigt drauf.

Hab ich doch geschrieben. :stuck_out_tongue:

i was ned bis Heite drau ich Dir ned :sunglasses:…wie bei Allen Atraktivn 12 Jährigen :dizzy_face:

Oiso:
Daelim Otello125 mit Einspritzung (lt. Pilli)
Bj. 2007
Km Stand 2202 (ja, wirklich so a blöde Zahl).
Givi Topcase (28l?) ist dabei, Windschild hat er keins.
Pickerl wird noch gemacht
Interessenten gibts schon einen, der wär bereit, 1200.- dafür zu zahlen, das kannst also als VB annehmen, falls der nicht will. Allerdings macht der erst eine Probefahrt, wenns Wetter vertretbar ist.
Optisch ist der Zustand Top, die häufigsten Schäden waren a hiniche Batterie und Startschwierigkeiten/unsauberer Motorlauf wegen verpickter Düsen (nona, wenn des Trumm net bewegt wird). Wie gesagt, wenn i des Geld net in an neues Dach investieren müsst, tät ich selber damit fahren.

Interessenten schreiben an
fryingpan@gmx.at
Ich leit das dann weiter.

Pfandl,fia deine Ausfiarungan!!olladings is ma da de VB fia den immahin 6 joahr oltn Otello-a waunn a fost kane KM drauf hod-z’hoch!Hob heit a wengl quer durch A umgfrogt…Neufoahrzeig OTELLO FI/LP 2299,00 €…AP 1999,00 € mit Koffa!bei dem aunbot kau ma fost ned naa sogn!
trotzdemernen nomoi Daunk fia dei Offert,Pfandl!!

pistone :grin:…will mi da jetzt ned wirkli einmischn weils ma a ned zusteht …und will den Otello , weder den vom Herrn Pfandl noch an Neuen Schlechtreden . Aber mei eigene meinung möcht i trotzdem gern dazu los werden …Weil wenn i Heutzutag knapp 2 Mille aufn Thresn beim Freundlichn leg -dann sicher ned für an Luftgekühlten Roller …weil Sowas ist scho wirklich von sowas überholt das es des üwahaupts noch gibt :eyes: :grin:

Des kann ma dann bei am Gebrauchtn für 1200 eukn wie oben angegeben schon noch a Bissal lockerer sehen …

Lg Pg

Pilli,da OTELLO hod a 4V/125cc/Lizenz Hando Aggregat mit ÖL-LUFT kühlung!!denan aus korea is do ka schlechta Wurf glungan!!de oart vo kühlung is scho seit 2000 ohne probs zum eisotz kemman,bei uns san bis jetztn 2 vo de -copyright @Pilgram 1-Muschiföns eigsetzt wuarn!da 1.(01-06)is mit 37 tsd.Km obgebn wuarn ,da 2.(aus 04)hod 09,leida-noch kapitaln Einschlog mit massiva koidvaformung-des zeidliche gsegn,schod drum :cry: :cry:da murl davau liegt in kölla bein Schwogarn.

Du Schurke :grin: :sunglasses:…hädsd Des halt glei vurher gsogt …so gsegn muaßta ja don Den Otello kaafn :eyes: :grin: :grin:

und i häd mei Bleeds geschreibsl mir a dasparn kennan :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

Brauchst mir net dazöhln. I kenn den Neupreis eh. Mir warat des a zvü bzw zwenig unterschied.

i do ned,dast unnediche hockn host, :cry: :cry:du host owa guade statements in petto,Pilli,scheen Toch no :wink: :wink:

koa sorg Pistone :grin:…für mi gibts Nix unnediges wenns um Achtale geht…Es gegenteil is da fall -es macht mir sogar Spass da ummadumm zum suachn…

Wünsch Dir auch no an Schönen Tag :smiling_face:

Ciao Pg