Moped unter Tannengarage bei Willhaben

A guat’s Zeigl muaß iwadocht sein! :grin: :grin: :grin:

und des Büdl kaunn wos???

OWA PRIVAT!!!

I bin jo ka Untahosnmoddl… glaub ma des wüst ned sehn! :wink: :grin: :grin: :grin:

weilst grod hunger sogst…do is ma grod eingfallen, wia ma an tog aufn radl durch slowenien so hoibwegs mit a wengerl treibstoff kompensieren kann.
do hots in postojna a klans grillplatterl geben… :grin: :grin: :grin:

[image]http://www.aykido.at/images/postojna.jpg[/image]

Oisa duart derf i NIE mitn Mowed hinfoahrn!!!

ASOOOOOOOOOOOOOOOO, NAAAAAAAAAAAAAAA!!!

JETZT hob i jo wos wo i a noch dera Plottn noch auffe kumm!!! Hahaaaaa!

do freit ma’ sich scho’ richtig aufs Anrufen :grin:
lg
martin

…ist ein wenig skeptisch.
wie is’ des Kampfessen ausgangen?
lg
martin

challenge accepted… :grin: :grin:

[image]http://www.aykido.at/images/postojna2.jpg[/image]

des war aber a 2er-platterl, somit hamma uns (mei münchner spezl und i) die sache redlich geteilt.
mir san owa zur einsicht kumma, dass ma uns de zwoa durschtkriagln vorher eher besser einteilen hätten sollen… :grin: :grin: :grin:

…und Hochachtung!
wor wahrscheinlich a für zwa mehr als a Imbiss :grin:
lg
martin

Frechheit is jo, das imma de ärgstn Hungahockn fressn kennan wia de Scheinandrescha und ned wirklich BLAD werdn… :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Waun so a schmoipickta wia unsa „Spania“ so fressn kaunn, hast des das a des sunst a tuat…sprich mi kunntast daunn schon rolln, wenn i „so wenig“ essn würd wie so mauncha „Schlaunka“! :worried:

Anfoch unfair vateult… dabei hob i laut Dotore an supa Brennwert… :eyes:
Oba woahrscheinlich is mei „Haushöltrin“ noch supara und legt bei ollem und jedem a „Reserve“ aun! :rage: :rage: :rage:

… I do!

I sog wos Soche is, wos I ned hern wü, und daß ma Raunzer am Orsch gengan! :smiling_face:
:grin: :grin:

do kann i di beruhigen - hungerhaken bin i jetzt a net - des buidl is eher geschmeichelt…meine 87 kilo kriag i scho a zsaum…de wampn siechst jo net, weu de hängt unterm tisch… :grin: :grin:
hungerhaken tätst eher zu mein spezl sogn, weil der hat kein grammerl fett is dürr und frist a mehr ois i…owa…der is a no jinga… :grin: :grin:

owa weus wurscht is und unsere mopperln über ausreichend leistung verfügen, damits uns selbst übern steilen leithaberg dazahn… :grin: :grin: :grin:…brauch ma uns jetzt net so große gedanken umman genussverzicht machen… :wink: :grin:

… 4 an Smart a 5000m² Dachl ??? Is des ned a bissl iwatriem ??? :grin: :grin: :grin:

DANKE!!!

I hob schon glaubt du kummst jetzt mit’n Mikro-Car… :dizzy_face: :hushed:

Aso… des is jo dein’s… Tschuidign… OWA, mir san hoid freindlich… wir erklären uns hoid dazua bereit de Dame glei mitzuüberdochn… SO muaß ma des sehn, ned aus da „Smart-Perspektive“!

… Pleskaln - Tschäwaln - Wiaschtaln . Rucola und jede Menge aundare Leckereien … wie sats weitergfohrn von Postojna … ??? I warad in die Höhle schloffn gaungan :wink: :grin:

Muahhaaaaaaa… i hob a amoi 80’g g’hobt… in an früheren Leben… :worried:

Owa anes is gewiß, an GENUSS loss i mir ned verderben und waunn de Plitschka Platschka schmeckt und ois aundare a… i noch irgendwia auf’s Mowed kumm… daunn is ois Leiwaund, weul auf de Weibsn is ehhhh g’… zumindest bei mir, de letztn 15 Joahr hobn geprägt! :wink:

… schimpfm … „Jo Jo, des Fleisch is weg und des Gmias liegt aum Tablett“ … tät da ned schodn täts sogn … :grin: :grin:

Sog des mit deine Augaln … die druckts jo de Stecka enorm ausse … bist sicher dast zu de Tog Stui ghobt host ??? :wink:

… des is a Frechheit :grin: :grin:

… hod scho a gaunza Nochtclub Plotz heast :grin: :grin: :wink:

…des hast rein von da Überdochungsmöglichkeit kunnt ma sich schon beide an Harem hoitn!? :wink: :grin: :grin: :grin: