Morgen heißt es

früh aufstehen trotz der einen Stunde Gewinn!
Es verspricht spannend zu werden im vorletzten GP
habe beim ORF abgekupfert:

Mit einer Zeit von 2:00,518 Sekunden brach Rossi auch seinen eigenen vor drei Jahren in Sepang aufgestellten „Pole“-Rundenrekord. „Das war auch ein Ziel von mir“, jubelte er und freute sich schon auf das wohl vorentscheidende Rennen: „Das wird großartig, vor allem vom ersten Startplatz aus.“

Für Lorenzo war es natürlich „nicht der glücklichste Tag in meinem Leben“. Für Sonntag kündigte Rossis WM-Verfolger aber an: „Ich werde alles versuchen, um zu gewinnen.“

125-ccm-Poleposition für KTM
In der Viertelliter-Klasse war der japanische WM-Führende Hiroshi Aoyama auf seiner Honda Schnellster, in der 125ccm-Kategorie holte der erst 16-jährige Spanier Marc Marquez für das österreichische Werksteam KTM die Pole-Position. Der Oberösterreicher Michael Ranseder wurde auf seiner Aprilia nur 23.

GP von Malaysia:

MotoGP / Startaufstellung:

  1. Valentino Rossi ITA Yamaha 2:00,518
  2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha + 0,569
  3. Dani Pedrosa ESP Honda 0,736
  4. Casey Stoner AUS Ducati 0,937
  5. Loris Capirossi ITA Suzuki 1,198
  6. Toni Elias ESP Honda 1,400
  7. Nicky Hayden USA Ducati 1,462
  8. Randy de Puniet FRA Honda 1,580
  9. Colin Edwards USA Yamaha 1,677
  10. Alex de Angelis SMR Honda 1,756

wie hier
[url=http://atv.at/contentset/160948-MotoGP]http://atv.at/contentset/160948-MotoGP[/url]
beschrieben um 8:00MEZ
gschamster diener

…i bin a rudi moser fan…
höchstwahrscheinlich der oanzige in österreich

in westösterreich vielleicht … ;-}

naja, mit der bayrischen is er halt gfahrn wie a koch, des hat a was … ;-}

i maan, wir haben ihn alle zu sehr ausg’lacht da herin, der ziert sich jetzt, falls ihm jemand einen wink g’schickt hat.
also reden hörn kann I eam ned und den nanseck no weniger … gemeinsam san die schon a echter prüller … ;-}

°lp°

argl
bringens eine aufzeichnung auch noch?

für die senile bettflucht werd’ ich wohl immer zu jung sein

früh aufstehen trotz der einen Stunde Gewinn!

und wer von euch mädels schaut jetzt aktuell … ;-?

Warum gehst übahaupt schlofn,moch a GP-Nocht,moch an Durchmarsch,schlofn kaunnst danoch imma no :wink: :wink:Und so wias Wedda ausschaut,gehts se a Runderl a no aus!!

regenschirm do, aber es dauert jo no
nojo geh i hoid mol frühstück einkaufen

Naja ich sitzt grad in der Arbeit, und mich Kotzt die verschiebung an  :sob:

LG Martin

donn host den 250er krimi versaamt … ? schood drum …

auf a rutschrennen steh I ned.

I moch mi liaba bei 70° schräglognbüldern aun aum trockanan.
trockn fia mi und senan … :wink:
san d’semmalan eh resch gwesn ;-?

@Cole_2
des nennstn du oaweitn ?
au weia … hoffentlich muaßt ned nochsitzn - sunst kummst zu de gschroppm ev z’spät hin … :wink:

owa geht eh glei los …

hoben de hund dir den büroschlof vadorben ggggg

i hob ma de italienischen gnommen wast eh wegen der nähe noch do unten
und a bisserl a salami drauf und zwoa wachegekochte eier, mei de werden
heit wieder duften ggggggggggg

na passt recht guat und jetzt foahns eh

ma du hund … mir rinnz wossa in mund zaum …
und im hintan, wenn I denen zuaschau - der lorenzo is scheinbar komplett deppad - von hinten bis am fümfa bei noß … vom aussie isma jo qont - trotzdem sensationell sei tempo.

i konn mi no erinnern an den östereicher nemetz oder so in etwa der woar der einzige 750ga GP sieger aus österreich und des a no in österrreich moa do hots gschifft

und der deppate rossi bremst scho wieder mim fuaß … aber auch die schnellsten runden wern ned verhindern, daß diesmal DUCATI qint … ;-}

I kenn nur an neumair von früher, aber des woar a 250er hazza mit ana aprilia … :wink:

i hob jetzt a gegooglt i find des nimmer es woar a schon ewig her
a regenrennen am oiden östterreichring, do sinds no mit regengwandl gfoahn

waren zwei rennen und beide hat er gwonnen

nau mocht jo nix … :wink:
da pezi is eh online, der wissat des scho, oba der mochtsi rar in letzter zeit - woascheinlich schreibt er a buach … kennt I ma vuastölln … I wer’ eam intafjuun nextn saumstog im neichn motorradlmuseum in sigmundsherberg - folls er zeit hod … ;-}

woarscheinlich keine hond frei hoben, zwecks voltarenschmirn, der hot a oarschbombe gmocht wo ma keine mocht ggggggggggggggggggggg
aber do host recht der sollt des wissen