MotoGP 23.-26.03./Losail/Qatar!

Daungggee,…Germi,fian Hiweis,…den hädd i beinoh iwasegn,den Tok :eyes: :rage: :cry:

ich mir sparen können , ober neigierig wia i bin , hab i ma des angschaut .
kurios , was ich noch nicht wusste , das honda das motoren konzept geändert hat , was auf die reifen zurückzuführen ist .
wenns keine reiferln dermochen de funktionieren , warats bessa sich ein anderes betätigungsfeld zusuchen , des blade weisse manderl ,
na was solls ,is eh wias is .
ominöse , 1ne sekunde , :eyes: de sein woll 3 weg , aber kini und co , haben woll eine andere uhr .
das der einstieg nit leicht ist , war klar , sieht ma jo bei aprilia , der relative höhenflug von suzuki ,
war so woll nicht zuerwarten ,
lassen ma ins überraschen ,

geht ja schon am donnerstag los , dürfte der beste livestream sein .

http://www.servustv.com/at/Sendungen/MotoGP-2017/Livestream

wenn ma des tippspiel ,im kleinen forum gwinna wüü ,muass ma bessa informiert sein ,
eigentlich sollte ich es dir nit verraten , oba i bin jo a faires madele :grin:

:eyes:

[color=#0000CC]a jo.des heart ma jetzt a imma öfta,…da VR hod boid mehr Lust auf Nochwux…ois aufs Mumturradl foahrn!

Anzich s’Madl dazua föd earm,…in Moment dazua,hm? :cry: Vllt.san auf den Buidl Auwärtarinnan drauf,wer waas?? :eyes: :eyes: [/color]

hoffe mal , das der Meister , sei Pulva ,nit schon bei de Mädels verschossen hat :grin:

obwoll des Büderl , mit der 1 , sagt schon was aus :sunglasses:

duast da irren , i hab des letztes jahr a schon g´schreibselt .
ist der originale livestream von der Dorna bzw MOTOGP ( ist sonst kostenverbunden , dank brauserlhersteller in A kostenlos )
englischer komentar , recht lustig ,i versteh zwar lei die hälfte ,oba des langt eh :grin:
planung des nachwuchses … hmmm … i moan do gabats sicha kanditatinnen genugg ,
oba , wennst jeden tog, auf deiner eigenen rennstrecken fahrst , geht da de zeit aus :sunglasses:
gibts jo auf youtube , genugg videos…

War auch mein Motiv!!! …Stimmt, …war eher ne Werbetrommlerei!! :hushed: …Wollt wer ins Detail, …issa abgewürgt worden!!! :rage: …Informativ war dit mitm Honda-Motor & de Auswirkungen vo dene neichn „integrierten“ Winglet(it be)s :sunglasses:!!.. :eyes:

Tu di nit grämen desweng! :dizzy_face: …A Jeda hotta hold nitta det gleiche technische Verständnis!!! :cold_face::grin::wink:

Ka Ursoch!!! …Owa, …wia scho erwähnt, …da Wohnsinns-Bringa wors desmoi ned!!! :hushed:…Und bei da „orangenen Sekundn“ …klingans leider scho skeptischa, …ois letztn’s!!! :worried:

…des wird a geile G’schicht!
i fircht, i werd scho Freitag Nochmttag des TV Kastl bemühen miassn :grin: :grin: :grin:
wird echt Zeit, dass wieder Mopperl g’fohrn wird :wink:

druckt.
wollt ja dem pursang antworten, aber i denk, du vastehst des a. :wink:

scho am DO,martin?? :eyes:ajo,vagaunz gas,…Du muasst jo roboti,gö? :rage: :rage:

4 mii …

und machen travellaa :wink: :

http://www.crash.net/motogp/news/242956/1/thailand-to-host-motogp-in-2018-a-possibility.html

darf i ehna korrigieren ,losgangen ists heite , mit der Pressekonfrontation ,
hab den stinkerlestieferl a schon lustiga gsehen :grin:

Preseason, pace and 2017: the first talking points in Losail

…a poar Jahrln sans no :eyes:
is oba net so schlimm, solangs hackln no halbwegs Spass mocht, passt des scho

TV-Pritschn scho hergricht,andrea??in 75(!!!)min geht’s los mitm 1.FP!! :wink:

noch kurz a runde mitm ktm moffa gfahren , fast am gortenzaun zerschellt ,
jetzt klappi an den tv und ab gehts :grin:
hab ma eh gedocht , de saison 2017 fangt nia an .
i bin mal ready to race :grin: ob ktm des a ist :eyes: