Motorrad gegen PKW

…sog… spoarst du do auf an Schnösiadakurs „Psychologie fiar Schwochmatn“ oda wos wird des do???

Des ANZIGE wos i ma g’wunschn hätt… das i noch kreuln hätt kennan um den Typn umz’hoizn!

WOS soit i denn d.M. noch aundascht mochn???

Nur mehr 45 foahrn damit i amoi gesetzlich auf da SICHEREN Seitn bin und vuar a jeden Quergassal mit „Vorang geben“ fost stehnbleibn, bis i einesiach… oda mi im Sitz aufstölln um einezusehgn???

UND natiarlich im Rauhmen dessen drauf woartn das bei meine völlig unnochvollzihboarn „Eineschaubremsaln“ mir ana in OARSCH foahrt!!!
Oda mi da Herr Inschpekta aussezaht weul i im Sottl steh stott sitz!?

…sog du no AMOI zu mir, i bin schwierig und hob IMMA an Gegentext… sog des NO AMOI ZU MIR!!! :dizzy_face: :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

…völlig FOISCH, der ist echt, der wüll uns olle vuar uns sölwa und unserem iwagroßm Ego zu „Pferde“ schützn… uns zum Umdenken aunregen… unsa Überleben sichern… in Zukunft werd i vor ana Ausfoahrt a poaar Tintenklecks-Spiagldrucke mochn und mi sölwa frogn wos i darin siag um mi bessa fiarn heitign Tog einschätzn zu kennan!!

Mei i glaub i vasteh den endlich… :smiling_face:

bist imma sooooooooooo drastisch… pfui Onki Gerri schänier dir, der mant’s doch nur guat mit uns oarmen verirrten Schäfchen!

i waas ned wos du di muckierst… i geh a bei minusgraden schläglogen austesten. de wiz schleifer san einfach zu geil um es bei schlechtem wetter nicht zu tun :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

greeeez

auf die Drehlichter wart i schon lang(Vorschrift) aber bitte wie verträgt sich dies mit der Helmkamera???

Du siehst was falsch.
Auf mich macht das überhaupt keinen Eindruck. Schön neutral die Fakten wiedergegeben, keine Wertung, keine Meinung im Artikel.

Na.
Des betrifft eh viele, die sich in Pole stellen, unabhängig von der Fahrzeugkategorie. Lustig nach vor fahren und dann nix weitertuan, wenn die Ampel umhupft. Klar, nach 30m isser dann weg, aber bis dahin halt er mi auf.

gsehn rennt jeder 6493ste gegen a Postkastl und päppelt dann zwamoi links dreimoi rechts und noamoi links mit da Birn auf, unglaublich wie oft du es schaffst 6493ster zu sei, des kummt statistisch allerdings nur ganz selten vur

I was net, wos es olle hobts. Woas a bissi hass unterm Kürbisprotektor? Setzts eich in an Käfig mit Klima. Dann wird der Blick wieder klarer.

Aungriahte Seicherl do. :eyes:

des mit dem weniger gereiften Charakter find i ned besonders nett. :wink: :grin: :wink: :grin: :wink: :grin:

keep cool, machst jetzt ahn auf Rächer der verhärmten, lesen kann i scho und des a zwischen de Zeiln

I kann leider net speziell in Bezug auf die alle antworten. Jetzt stehst hoit du in meinm Beitrag drin. :grin:

bin i jetzt des Opfer, na im ernst der Havara hat ahn Poscher.

Was is denn da jetzt so schwer zu verstehen? Es gibt ja ansich nur zwei Möglichkeiten:

  1. Du erkennst was du anderst machen musst um in dieser Situation einen Unfall zu vermeiden oder
  2. Du machst in dieser Situation immer dasselbe - weil ja alles richtig war - und hoffst darauf, dass du jedesmal „nur“ mit leichtem Schaden davon kommst.

Ich will dich ja nicht zu deinem Glück zwingen.

Warum hab i jetzt an Poscher nur weil ich meine Verantwortung für mein Leben selbst übernehme und nicht auf Gesetze und Verkehrsregeln hoffe?
Wenn euch a Reh reinrennt, schreibts dann auch „Reh ist schud“?

sondan …hier Ruhet in Frieden da Herr Pech gehabt :wink:

wennsd drann bist- bist drann , so ists in da Techno Matik Welt , Egal ob zu Lande im Wassa oda in da Luft , waunsd des Behirnt hast , Lebst evtl a Ned Länga …aba brauchsta üwa Aundane ned Unedig Deyn Schädl zabrechn …so ofach is des

Übrigens :

Guate Nocht & Lg Pg

weils ebn so ist …kann man auch den Eintrag vom Monstale evtl a Bissal Bessa vastehn , wenn man es Vastehn will, und sich ned selba ständig in Die Hosn scheißt. Was hat Ihm Geholfen (dem Verunglücktn?)…Vakehrsregln :eyes: , Gesetze :eyes: , Eigene Meinungen :eyes: , Dummes Gewäsch :grin: , Kluges Gewäsch? :sunglasses:…Richtig- NICHTS DAVON ; DAS WARS , für Ihn :worried: Punkt Amen Ende & aus .

Des is uncool! - 20.6.2013 10:50:04

lgpg

Und wer in dieser Anstalt net?

… des Forum gibts eh bloss damit es olle wenigstens zeitweis weg sats von der Stross … :wink: