… rennan dans guat … blos aushoitn tuans net fui …
obs oda wias ausschaut is ma irgendwie schnurri,i kaff ma a motorradel zum fahren und nit zum anschauen.
mit der r1 bin i überhaubt nit klar kemmen,des is ma etwas zuhandlich obwoll der murl hat schon was,
deshalb a de überlegung fz 1
tiger…denk…da tigern mir momentan zuviele rum
s oanzige was fix ist,es wird keine suzuki mehr…
griasserl
des passat ma schon a ,oba da kann i ma mei elfer a beholten,sein gewichtstechnisch in der selben liga.
am mitwoch schau i mal zum motec,der werd ma sogen obs bei der elfer noch was zuretten gibt…
schau ma mol
griasserl
da hast du woll recht,
i brauch a motorradl des jeden tag fahrt,den herbrenn modus hab i mittlerweile eh ausgschalten,obwoll da bin i ma nit sicher
es is holt a a frage des gewichts und der handlichkeit,klingt jetzt bleed,wonn ma eh zu anera katana tendiert
oba da hat mich de z1000 rx schon eher überzeugt,
auf anera fz 1 bin i noch nicht probe gessen …
s oanzige suzuki motorrad des ich kauffen würde wäre eine katana…
oba so wiass ausschaut werd des eh nix mit der katana.
mei erstes motorrad war eine yamaha,vielleicht sollte das letzte das ich neu kauffe a a yamaha sein
gmiatliches wocherl wünsch
…tua a wengl praktisch denkn!!!
I ziag ma an Möldezettl bei diar aum Heimataumt, ois dei laung vaschollana Bruada… daunn geht des schau, glei mit Schwyza Taferl… ;o)))
Was halltest von ana Speed Tripple?
Hat gnua Schmalz und ganz guat Soziustauglich. Der dreizylinder hat richtig Daumpf!!
Alex
… de Fazer 1000 passt scho … normale Sitzposition, net zu schwar und an Abzug wia die R1 (is ja eh des gleiche Murl drin … wos net geht is an Lupo auf die Hörner nehmen … aussa man steht auf Umbau zum Streetfighter in 3 sekunden … dann schaugts aso aus wia die meine 2006 …
Meine Holde hatte auch nie Probleme wegn Sitzhaltung und so … auch der Beifahrer hält 350 km durch ohne maulen (wannst permanent üba 200 km/h tuast dann haut ma die meine oafach oane ins Kreiz wanns ihr zuvü weard) …
Vielleicht wäre die Yamaha MT-09 noch ein Kandidat für dich.
Triumph Sprint ST (oder auch die GT, wenn man die Marie ausgeben will).
Tuono, ja, von mir aus.
Yam XJR
Host die Z1000SX scho ausprobiert?
Oder, wos sicher zum silli passt, a Eisenschwein Suzuki B-King. Nur ob die Frau silli des supa find, bezweifl i.
[quote]
ORIGINAL: silli
soll i di jetzt in mei…user gesperrt dings bums tuan
na ,selm tua i nitta
oiso i wor a beim dealer,der will ma woll de sx andrehen,letzt jähriges modell um satte 13500…
er moant de fz1 hot koan durchzug im mittleren drehzahlbereich,
irgendwie konn i ehm des nit glauben,weil der r1 murl reisst schon ordentlich an,
und in der version der fz1 soll a woll in der mitte etwas besser „ziehen“
da vertraue ich mal den yamajapsen
meine erfahrungen beruhen auf eine rn12 vom buaben,sowas von radikal is jo schon genial
schreib ma mol wiass auschaut mit der fz1,weil des warat scho a geiles teil
griasserl
[/quodie
die Dealer is a Koffa de Kawasutra kummt für mi niem mehr in Froge hobs probegefahren weus ma gfoin hod owa daunn hob i de Fz1 Fazer prowiert Ritzel um an Zaund klana de Gowe vo an Fochmau eistön lossa und den Brucknstana 190 55 17 (mit freigabe ) einigschrauft und des geht gaunz guat
Wias ausschaut? Scheeee!
Na, i muaß jo erst eifoarn. Oba ans kau i da jetzt scho sogn:" De is so leiwand zum foarn, das i ma scho denkt hob des Motorradl haums fia MI baut!!!"
griassal
weyl i des gfühl und aba auch Die erfahrung Diesbezüglich kenne- wünsch i Dir AUCH Viel Glück damit
Hau rein …weist es eh: Rechts issas Gas
Lg Pg
i hob ma erst 2x a neiches motorisiertes 2 rad gegönnt,
a schworze 6 gang monza,io i war mol a patriot
und a gas gas ec 250
der rest vo…denk…ka ohnung wiaviele des waren,
sein olle gebraucht gewessen…
wenn i ma jetzt a neiches kauff,rechne ich loker mit +20 johr fahrspass
de japan dinger heben ja fast ewig
griasserl und scheenes wochenende
des mit dem motorrad händler vor ort,mag schon stimmen,
i hob jo a nix zu verschenken.
oba de sein freundlich und organisieren fast jedes ersatzteil innerhalb von 2-3 tagen.
was man vom suzuki vertragshändler im nachbar bezirk nit behaupten kann,zumindest ich kann dem tiernamen händler nix abgewinnen bzw kaufen.
nö der hoasst nit bär sondern wia sei kumpel
na schau ma mol…jetzt such i ma mal verssager für de gsxr,weil so kan bzw will i des mowed nit verkauffen bzw eintauschen.
des gang grod als teileträger durch,scheiss kraxen de
griasserl
… mitreden alter Mann weil die Suzuki B12 die wir seit heuer zu zweit fahren kann da natürlich nicht mithalten
Soziatauglicher gehts nimma Silvano und wennst glabst dass da mit ana 1200er (die´st a bissl umbaust) und knoppe 130 Nm fad wird liegst a schief.
Das viel angesprochene schlechte und viel zu weiche Fahrwerk ebenso … so mancher soll erst mal an die Grenze stoßen wo das eine Rolle spielt und wie gesagt … mit Sozia sollt man eh etwas „normaler“ fahren oder nitta ???
lg aus da Fläche und viele liebe Grüße an die Family !!!
… oder besser Teich gemma a heite … solln 39 Gräder werden heute
Also wie gesagt - di Yamsn is sicher a bomben Wahl Silli keine Frage. Ich wollte nur sagen dass man so oft von weichen Fahrwerken oder dergleichen hört was die B12 betrifft. Vor 2000 stimmte das teilweise auch (so der Herr Bogoly) aber danach haben sie den Rahmen verändert und ab diesen Baujahren kann man diese Eisen kaufen WENN man weiss wofür man sie verwenden will und im Soziamodus wird sie dich nicht enttäuschen das kannst ma glauben. Ich bin MIT Gattin in mehreren Grüppchen mitgefahren und kann dir berichten dass niemals auch nur einer auf uns warten musste. Es handelt sich immerhin um die „Strasse“ und nicht um einen RIng, da wäre man damit natürlich falsch aufgehoben. Wenn man lest wem diverse schwere Mopetten im Wege stehn kann ich nur sagen - lernt zu überholen es ist leichter als man denkt.
Liebe Grüße Herr Silli und tuns fest probefahren und berichten sie uns anschließend vom Ausgang ihrer Wahl …
Was wohl?
ans nochn aundan …