Motorrad verkauf um welche Zeit optimal

knien die Frauen vor ihm? Isser der Parkplatzwächter?

mei freind wie gehts?schon eingewintert?mahe i sog das, seid i den audi hob mochts auto fahren ah wieder spass :smiling_face:aber meine ausfahrten mit da ducal nach mariazell gehn ma scho oh ,darat scho nuamoi andruckn wollen ,aber s’wetter :cry:werds morgen einwintern :face_with_diagonal_mouth:
l.g max

hallo :wink:
na wie gsogt i hob ja nix gegen erm kenn na ja ned ,aber es macht spass sich gegenseitig ah bissl auf die schaufl zu nehmen und er spielt ja mit :wink: :grin: :grin: :grin:
i nimm erm ned ernst und er mi ned…hoff i :eyes:
l.g max

Bei mir steht noch eine Kroatien-Runde an in zwei Wochen. Da solls ja wieder schön sein. :sunglasses:

nana oberklass-do gher i nu laung ned dazu :grin:na des is immer so wenn ma wos neues hatt-wart in 2 monat is daun normal und ned amoi da rede wert!aber mei herz schlägt nur fürs moppal(s’grosse)des wird immer so sein!
jawoll kummts mal runter zu mir und daunn reiss ma was an :smiling_face:
und deine wird komplett zerlegt?und da mayer fingert umanaund?kennt si der so guad aus mit de moppal?
bis bald l.g max

1977 - Präsenstation der Kawa Z 1000 (meine erste Reibm war dann eine Z 900, bald danach Z 1000). Ja, da war ich wirklich noch ein Kind (12).

1979 - Mad Max im Kino (oder war das 1980?). Da war ich ein Jugendlicher.

1981, 1982 - Eddie Lawson U.S. Superbike Champion auf Kawa Z 1000. YESSIR!

… eher schon Richtung Anakonda. Bin aber seit einigen Monaten eh wieder brav beim Sporteln damit ich wieder besser in Form komme. Bei meiner aktuellen Frisur sollt i vielleicht ah wos mochn … :wink:

„Barracuda“ Hairstyle, vom Helm halt :grin:

Sog spinnst ???

bffffff

Servas Max

Hello Mäuschen …

Hello Mäx …

Da wünsch ich dir

Um Gottes Wollen …