Motorradfrühling in der Wachau

Frage zum Tage: Auch wenn es sicher unwahrscheinlich ist, da eh nur Tastaturheld – ist der bedingt Lustige K.B. angemeldet?

Ignoriere den bewusst und ist mir auch wuascht, was er so von sich gibt bzw. mag das Gewäsch net lesen / deswegen die kurze und bündige Frage. Werde das hier eh auch sicher nicht vertiefen & Antwort gerne auch per PM.

da bedingt Lustige K.B geht imma dahin wo hin Er gehen will ohne Dich, oder Andere vorher um Erlaubnis zu fragen , Des kannsta gleich amal merken :wink: …Es hobts do a Tischal Reserviert oba no Laung ned de Ganze Hittn , oiso ists a koa Gschlossene Veranstaltung -kannst ja daun auch ham gehn wenn i dortn auftauch-is dei sach :grin: …und dei gewäsch lese ich schon weils ma sonst Ur Faad im Schädl warat :wink: :grin:

…bled redn… mir nogln da an Bock aun und du rennst nur mehr im Kras!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Freili geh i dahin wo i hin gehn will -Du ned ? :eyes:

Apoppos Bock da braucht ma jo bei Deim ned Viel Nogln , der is eh schon von Hausaus aungwaxn :grin:

…,ned auf da Erd!

daun halt auf ana Anderen suachsta halt eine aus, wauns da daugd saind eh genug do :grin:

ändert aba nix :wink: , weil i imma no hin geh wo i hin gehn will -und ned wos andere woin- wo i hin gehn soi :wink:

saufst du no hamlich oda scho unhamlich?

nicht dass ich wüsste. und einige andere kasperl e auch nicht, also wirds a leiwande gschicht.

kennst du den K.B. leicht so genau?

i trau mir durchaus zu den Forums K. B ganz genau zu kennen :wink: …i mein für wie Bleed haltn Die hier einen ? :grin:…da Posaunen Monatelang Irgendwelche Hysterieschen Forum Clowns mein Vollen Namen durchs Forum , der grod GANZ zufällig , Die Gleichen Anfangs Buchstaben hat , und daun soi i ned gemeint seyn ? …geh Bittäää :grin:

wenn hoda daun gmeint aun K ram.B uli -oda wos ? :grin:

und warum scheixxta übahaupts ummadumm :grin: solla Doch glei von anfang an den Vollen Namen nennen , wenna schon wos zum meckan hod odrr? :dizzy_face:…Und Dir sein Gschmarri partout ned Privat übermitteln will , weila Die Öffentlichkeit anscheinend dazu braucht …Nix da- des woar a Absolut Grundlose Provokation-und sonst nix :sob:-so schauts aus für mich .

oiso mir follat do no wer ein, auf den KB passen tät, owa egal.

Duuu bist doch imma derjenige, der se aufregt über echte namen im forum. jetzan is auf amoi ois aundast? i kenn mi nix mehr aus mit dir - muas i owa e ned :wink:

du sagst es :wink: …Es is ebn wias is -Und für Jedn Selber darfs eben auch so sein, wie er denkt das es zu sein hat .

Und was Du da Verstehn willst oder nicht spielt für mich keine Rolle .

Fakt ist : Der kam Heute einfach so ausm Himmi hier ins Forum eine und hod sei Bleede Soibn :sob: im Bezug auf mich abgesondert , ob ich jetzn dort dann auch erscheine oder nicht . …UND daß ohne das meinerseits vorher ein Anschreiben an Ihn oder ein Anlass erkennbar war , Also will Er halt Irgendwelche Sachen Konstruieren, Streiten Sich Wichtig machen oder was weis ich was … und das hat Er ja auch getan oder Wer sonst ? :dizzy_face:

da kann Jeder -den der Bleedsinn üwahaupts Interessiert Selber Nachlesen um was es Ihm gegangen ist …

http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=2767365

Und den Anderen Vermeindlichen K.B kannst ma auch gerne Vorstellen :grin:
bin schon gespannt :wink:

kapiert der clown ned, dass er eine persona non grata ist?

man kann Ihn ja Persönlich fragen , obas kapiert hod ,Den Großen Unbekannten Vielleicht hod jo a Zeit und Lust das Er auf den Bleedsinn Antwortet :grin: …ansonstn was wird man machn wenna wirklich kommt? :eyes:

Dachte ich mir eh und bestätigt meine Einschätzung betreffend RPPs. Frage hatte nix mit unserer Anmeldung zu tun - die ist fix und steht.

Obwohl so ein Forumskasperl aus der Schweiz es vielleicht sogar schafft, aufzutauchen? :dizzy_face:
:wink: :grin: :sunglasses:

i hob gschriem „kasperl“ und ned „forumskasperl“ :wink: es lebe der feine unterschied :wink:

diesbezüglich bin i owa maunches moi a hortnäckig am verweigern der erkenntnis :grin: :grin: :grin: :grin:

mir isses wurscht wos ihr für wickel habts. mochts eich des untaranaund aus.