Motorschaden - FUCK!!!

is e schon vuabei. Bis zum Fruahjoah weats schon wieder - hoff i!

wird sich weisn, wonn da Murl zerlegt is. Die Hoffnung besteht noch, daß es nit gonz so schlimm is, oba bei mein Glick…

die Sporkassa auf 2 Rädern… :wink:

Geld…Geld… hmmm - hob i schon amol wo g’hört, konn i oba jetzt nit zuordnen, wos des wirklich is… :wink:

kommt eben auf die Art der geräusche an, die er gemacht hat


bzw die Lautstärke selbiger…

meist is eben exitus
;-(

Host da gedocht: wenn schon, denn schon und brichst da glei bade Händ? Jedenfolls guate Besserung und auf an neuen Versuch, neues Glück in da nextn Saison!

daß es erst jetzt passiert is und daß es 10 km von daham passiert is und nit in Südtirol, wo i 2 Tog vuaher noch wor…

in trüben Herbsttagen…

…noch a bissl a glück ghobt

…aber das a mädl soooo schimpfen kann…lach

alles gute für dein echt geiles bike und dir natürlich a…hihi

lg Jürgen

wenn i nit viel konn, oba schimpfn konn i! gg

kenn des a nur vom hörensagen !
muss irgend so was seltenes sein, des unsereiner nie zu gesicht bekommt, oder so !

LG, Günter

3x glück gehabt:-) wenns mich zerbröselt dann sicher irgendwo 5000km von daheim weg zu saisonbeginn:-)

…das kannst wirkli…wie a grosse…hihi

lg Jürgen

Najo, i hob heud a bissl pech a kobt :o(

Wenn kein schrottreifer Panda auf dem Parkplatzerl nach der Kehre gstondn wär, wär ned vü passiert ! :o)
Owa man konn sichs ned imma aussuchen wie es kommt, gö ;o))

lg vom Silent

noch z’ruck g’holtn, weil i do a Minderjährige einelesn kennan!gg

daß’d bis zur nexten Saison wieder voll einsatzfähig bist. Der heurige Summa is eh uma. Der nexte kommt bestimmt und wird besser als der vergangene!
Gruß Uschi

damit hast a Chance, den Murl glei amol aufzupäppeln = aufbohren, polieren, größere Ventile, abstimmen am Motorprüfstand…

Des kriagst wieda hin, keine Angst. Sowas kost nur Geld und Nervn, aber kein Taggeld im Krankenhaus…

…oba froh…grins

…naja,vielleicht hör ich dich ja mal fluchen…hihi

lg Jürgen

wennst mich nie live fluchen erlebst. Da ist’s besser einen Bogen um mich zu machen! g

Schau ma mol, wos wirklich hin is, donn sehg ma eh weiter… :wink: