Muas i noch Wean ziagn?*grmpf*

Warum gibts in meina Gegend kane Biker-Mädls…tststs
Bei uns wollens einem nur den Sozius beschwerenlol
 
olles nur rund um Wien…is jo zum verzweifelngggg
 
 
 
da „i“:slight_smile:

 
warum gehst net wie jeder andere saufn und schleppst a mädl ab?
 
die kannst dann wennst ausgnüchtert bist auch zum beikn mitnehmen - ganz ohne die „suche bikerin“ masche :wink:

gggggggggg i wüll jo kane aufm Soziusgggg extra mit Vaseline eingschmiert hob…:slight_smile:
 
 
lg