Näxter kärnterstammtisch = 1/2005

du waßt eh wie des mit de demokratischen obstimmungen bei de kasnudler is, gö?? od. muß i di an dei wiederwahl errinnern??? hihi*

und i darf des jetzt wieder in da st.eiermork ausbaden… moa, du bist nett zu mir gg*

super so wie in albanien und wenns kennan hättets dann hätten de am wc a no mitgstimmt jojo

wos regst di denn auf?? deine schw.leidensgenossen wären froh, wenns nur onnähernd zu de 100% zuabischnuppern kennatn gg*

a is do net eh noch a kebabtour durch graz offen???

jo do host ollerdings recht gggggggg

jo a a helles (blondes) köpfchen gg*

a gonz zufälliges treffen vor an bestimmten kepab standl, od. wia wor des???.. werd ma am mittwoch aushandln müssen…

in 0,3 mit weißem schaum drauf, marke hirter, puntigammer oder schleppe

kiminalist zwischen den buchstaben les nemm i mol on das do wer mitkummt ggggg super frei mi!!!

docht du bist a feinspitz??? g* puntigammer??? wäää*

segn, wos ma am mittwoch anstellen werden… u ob des olls so klappt wie i mas vorstell terminstress gg*

trink ma noch a puntigamma
tztztztztz

hast timemanagement ggggggg
stress mocht ma sich selber hob i mir amol vor johren sogn lossn.
seit dem hob i zeitstress sicher keinen mehr gggg

jetzt kommts ans licht wie du die stimmung machst gg*

a tag hat halt lei 24h… u DER tag wird einfach knapp gg* und ob wir kommen od net… hihi*

sunntag wor i am naßfeld…des wetta wor ähnlich…und seit an tog konn i a wieder grod gehen…ggg…de spotzen…mah mei untrainiter körper…du host schon touren geplant fürn april mai juni?

net weidasogn wal der alohol moch so dzibliert.
hicks bost

also bitte i hoff du willst do keinen komentar dazu. aber wir tataten uns frein wenn ihr beide erscheinen tatats ggggg

i gspier heite no olle muskalan in de fias ggggg i wor so gscheid und hob auf der piste a schitotalservice gmocht mit dem nochteil das de teifl no schneller gfoahrn sind und schaun hob miasn das i mirkum gggggggggg.
jo sicher hob i mir schon gedonken gmocht hehe april ev in de toscana wenn de duc net fertig is bis dohin donn holt mit der guzzi…der bege mant er foahrat a mit.
dolomiten is a haser tipp und a ausgedehnte nockolmglocknergerlospartie zb