Näxter kärnterstammtisch = 1/2005

holt dei p.büchl. won a sigt dos schon 60ig johr beiträge zohlst donn wirts wohl 60% rabatt kregen.und außerdem konnst ruhig sogn dos wir olls kohlenrobenschworze san. seit geburt…ggg.

no sicher schon berufsbedingt a dickes buckerl hob für den kopf hob i meine vier pepis daham und do wird wohl heier no ana dazukommen damit des dicke schäderl weiter durch de mauern kumt

hoscht schon mol wos von diplomatie ghört??? hin u wieder tuat ma sich damit a bissl weniger den kopf ondreschn gg*

wer jammert dem gehört noch was weggnommen frei nach karl heinzi. desholb jammer i net wenn alarm is a zickiger

i hab überhaupt net gjammert… sondern nur gsogt wies is… wenn du da wieder wos reininterpretierst… gg*… nojo… aber isch holt schon leicht schwer die übersetzung frau/mann mann/frau gg*

i hob gwachtlt mit dem biachl, wenn ma 10e zusommenbringen don is je person um 6 teuros billiger. i hob drei termine für uns, wir miasaten uns nur näxte wochn einig werden. oder unterder wochn aber mit deiner unterstützung sollte des schon möglich werden.

i bin aber net auf der burg in nö bei der karla. du sicherheitskurs hob i termine über de wir mal plaudern miasn. is aber nix für karate kid sondern für biker/innen

holt dreidimensional oder so hast des.
a konn des sein das du di net ongmeldet host???

des is mal a guate nochricht u anne de an sinn a mocht hihi*… moch ma am mittwoch des bequatschn??? od. brauchst de info fria??

stamminger hab i mi angmeldet schon…

und männer denken… aber die frauen lenken gg*

den der preis gilt nur bei 10 stück und wenn ma do ausländische hilfe holen müssen ggggggg is der tageskurs incl trail is a gaude aber am nächsten tag verwünscht des biken hab i mir sagen lassen gggggggg

drinnen war aber des ps hab i nimmer schreiben können weil des olles schon durch de kabel durch woar ma de hirnwixerei war wieder für einen auferucker guat haha

moped??? gg* inkl trail?? na wumm, i hoff nur d. net net zu gschwind noch mein op-termin is, weil sonst muaß i passen… aber wir bequatschn des donn anfoch am stamminger… :-))

der gonze tog is besser und do is 1/2 tog trail wobei nur des stehen geübt wird.
zur debatte steht 9.;23. oder 24 april
wonn gehst den ins kh?

zerst schauen, dann schimpfen sagt mei papa immer zu mir g* darf i dir den ratschlag von mein „alten“ herrn einfach mal ans herzal legen??

einrückungsbefehl f 17.3… kann dann aber a ewigkeit net gscheit auftretn u gwicht vertrog i a kanns dadurch auf dem fuaß… teppatestelleinfach* hmm… aber wenn i de ganze zeit fahr stellt sich de frag jo eh net, oder??? loool*

herzal der woar guat aber i glaub der rest der kärntner können net lesen oder bekommen keinen ausgang gggggg

zukommen und dann schau ma mal. supe warats hold weil i gsogt hob wir hoben zwei damen mit damit ihr klane möpis bekommts gggg

sicherlich net am wollen… sonder am können… und wie gesagt, mei versicherung sponsert angebl. 1x fahrsicherheitstraining gg*

traun sich wohl alle net… homma wirklich schon so an orgen ruaf??? dabei simma jo eh olle ganz harmlos, oder??? gg