Na dann-Gutn Morgen Nationalfeiertag

… Ausogarin … wie geht des ???

Ahnung :eyes:…is oba a wurscht weyl beim Unta, oda obaschreibn brauchst eh Nix vastehn, & no weniga redn :grin: :grin: :grin:

Ciao Dicka :grin:

Fein Maiko :wink:, a surg weniga-Göll :smiling_face: , Stell da Vur…Du waradsd OHNE :grin:…oda doch Liaba ned :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

Genau Johsa…Deswegen hab ichs Ja auch am National Feiertag eingesetzt, Zur Erinnerung und an Die Zukunft mahnend :wink: :dizzy_face:
Aber wurscht Die Leut vergessn eh Viel zu Schnell. zumindest was Wirklich Wichtig ist bzw war :grin:
Geht halt noch Vielen , Viel zu Gut…Aber keine Sorge , Änderung Diesbezüglich ist schon Länger im Anmarsch :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

mich auch…

Na Guat daun a klans Witzal oda sowas ähnliches :sunglasses: :dizzy_face:

Blondi an Ihrn Neichn Freind :smiling_face:…Duuuu…ich Lispl fei ein Bissal :cold_face:…aba meine Mamma sagt das macht Nix -Hauptsach ich bin Sexi :grin: :sunglasses:

Lg Pg

… alles klar und mit dem Sopron Krokodil tut sie dem Herrn Intentanten auch nicht weh kann sie es doch bequem raus und reintun wie es ihr (oder ihm) beliebt :wink: :grin:

Sachen gibts die gibts gar nicht weil sonst sind die beim Fernsehen doch eher sehr streng was die Aufnahmen von Mitarbeitern betrifft.

Bitte Na :grin:…De Klane Forums-Grätzn is a scho wida ausm Bettal gfoin :dizzy_face: , und des a no Lebendig :eyes: :cold_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… mich habens schon einiges genannt aber niemals PLI 1 :wink:

Host eh Recht :grin:…braucht Eigentlich kana Jamman do :wink:…weyl Dena do gehts boid a Bissale mehr Nass eine :smiling_face:…(Bericht Yahoo).Das macht sogar Meteorologen Angst
Experten warnen vor einem verheerenden „Monstersturm“, der Kurs auf die USA nimmt.

Do fliagn daun a Poar mehr Flüssigkeitszweckendfremdete Wein Glasal verschiedener Hubraumkubaturen durch Die Luft, Du Oide Banausn :grin: :grin: :grin:

Sali Pg

Lange Hosn …Kurze hoda Gschriewn ghobt :smiling_face:…und dabei wirds a No a weile Bleibn, wengan da vielleicht zu klanen Pansion warads ? :eyes: :grin: :grin:.und Nebi gibts eh Ummasunst :smiling_face:

Lg Pg

…ich?? :cold_face:…Jo Nia , dad mi Sindn firchtn :worried:…Na koa Zeit für sowas :grin:.muaß mi jo hier scho ,mit Wuidn Slowenischn Rentnamandais ummadumm rauffn :grin: :grin:

Lg Pg

…is ha!?