des Schreiben von der Fr. Lehrerin ist scheinbar gelöscht worden.
Aber so is, wenn man die Wahrheit schreibt…
ertragen die Wahrheit nicht, deswegen wird das Volk dumm gehalten.
Greetz
Da Mäx
kann ich dir nur Recht geben.
hab in letzter zeit nix mitkriegt.
um was iss gangen? neugier
greeeeeeeez, ich
was is den da gegangen ??
eine Lehrerin die in OÖ Schulen von Moslems berichtet hat.
usw.
gepostet?
Hast du den Wortlaut noch? Wenn ja, kannst es mir bitte auf pezibaer@netway.at mailen?
lg
Pezibär
liest die/der Verfasser eure fragen und schickt den gleichen Bericht nochmal.
war nur etwa 2 Minuten hier.
Gestern Abend 26.01. ca. 19Uhr herum.
ausn winterschlaf erwachst ;-))
wos is wann geh ma endli auf a eis ![]()
lg peter
jetzt seh dass i meine Empörung um 21.22 Uhr geschrieben
hab, wirds eben kurz davor gewesen sein.
Das einige Zeit im Net seine Runden gedreht hat.
Ist gut geschrieben und trifft den Nagel auf den Kopf.
Aber wer unsere Kultur schützen will wird halt schnell als Rassist dargestellt. Schade das die Grenzen der Meinungsfreiheit immer mehr verschoben werden.
Ich schick ihn an deine Adresse.
Gruß Babenberger
Habs grad gelesen.
lg
Pezibär
im easchtn, wo mei oide grod hacklt hot es GANZE JAHR frischgmochtes eis
aber… mir habns vorgestern mei möppmöpp umghaut, und es is a bissi wos hi.
kann nit foan.
greeeeeeeeeeeez, ich
is jo eh nix neix.
aber wenn ma dann was sagt, is ma glei a rassisst. frechheit.
greeeeeeeeez, ich
meine steht a no im kölla ;-))… hab ma a (fast neues) öhlins federbein kauft, jetzt noch a feder für mei gwicht, passende gabelfedern und i bin ready to race los kanns gehn…
wos mochstn bei deina ??
lg peda
werds ma ghoitn fias umadumguakn, und bei zeitn a neichare 750a zualegn^^
greeeeeeez, ich
wans war is !