Nach dem heiligen Abend

doch man i…

sei froh das i ned wos ondas gschriebn hob :sob:

mfg tina

Des find i a a Guate Idee…weil Die Kinder dort kennan sich no Richtig freun :wink:…auch üba Kleinigkeiten…

Wünsche da Gerri Famiglia auch ein Besinnliches Weihnachtsfest…und -

Weiterhin Gute Besserungswünsche an Frau Gerri :grin:…eh scho wissn -göll :wink:

Lg Pg

… s´Prankerl wird eh schon besser. Nur der sch… Verbaund nervt sie und MICH weils nix mochn kaunn … wos glaubst wie ma gestern glocht haum wie i mei Mausal woschn hob miassn … obwoi, gstört hods mich eigentlich ned :smiling_face: :grin:

Frohes Fest Herr Pilli … komm grad vom MERKUR … uh servas - do is a bissi wos los oba weißt eh Fisch und Fleisch soi frisch sei :wink:

stimmt…i hob mi Heite scho um Viatlal 8 zum Hilli-Billi gschleppt…,hob ma a es Sackal voi gmocht (Echts Gusch :grin:)…mit Ollam Meeglichn Nutzlosn bzw Nutzvollem Zeichs…
Na jo wers scho Zsamm Essn übat Feiertag, da hod ma jo a Zeit dafür -Gell :sunglasses:

Lg Pg

… frisch und guad oba do sicht ma scheh deitlich wos 100 Euro san … genau nix :wink:

… obwohl … viel sehen werd ich dich nicht - ich kommen mit der Frau Bandit :wink: eher gemütlich :smiling_face:

Liebe Grüße

… und für an guten Gipfelkaffee reciht es allemal :wink:

Jo :smiling_face: -i sich des maunchmal a Bissal Prackmaatischischiass oda wia des hoast :wink: :grin: :grin:

… schon zu Ende Pille … ich habe sie gewonnen mit meinem Höchstgebot von 1000 Forint :wink:

Meinscht :eyes:,seit waun :grin: -i kaun beim Bestn Willn do koa Jahreszahl sehn :smiling_face:…oba so lang ists no ned her , weyl sölbst da 107na MOA woas a Nix Genaueres driba :wink: :grin:

Lg Pg

Wünsche Ihm , und Den Seynen auch Frohe Weihnachtn :wink: :smiling_face: :wink:


pssst Du Hr Jürgen :grin: …wia des mit Den Persönlichen umständen bei Dir geht , mechst ma scho Bitte bey Zeitn erklärn-Nit? :grin:…Äääh :eyes: weis ma scho wos es wird :dizzy_face: :grin: :grin:

Danggee!!
und Lg Pg

… auf dich (wie immer) und hoffen unsrerseits auf Anhängung behind the Bagage :wink: oder eher „in front of“ weil hinter mir wird nur der Mayer sein :grin: :grin:

Schönes Fest Jürgen und liebe Grüße an deine Familie !!!

Glaabsd?-Jo es Mayalein des Oarme Schw… :grin:…wird sich Die Rolle -dann mit mir Teiln -Ach wie fein :smiling_face: :grin:

Salami Pg

… wor jo eigentlich nur a Spass … wenn da Maya audruckt bin i nimma zum sehgn … in Wohrheit :wink: die Jugend schloft ned Pilli :grin:

… kann ich dich beruhigen … :wink: MAYER - HAMMY - GERRY … für Gaudi ist gesorgt :grin: :grin: :grin: sowohl fahrerisch als auch Apre … :wink:

… den Zeilen dass du schon SICHER dabei bist ??? Heureka :grin: :wink:

… Hohenluftdeppat ??? :wink: :grin:

Es geht um Kinder Ramirez … zur Strof betst drei Vater unser und schickst da Moni a noglneiche Carrera Rennbaun

:wink: Schweinderl du

… mir olle haum an gemeinsaumen Vata … du Unwissender du :wink:

Wo worst denn so laung ???

weyl Des is jo Die Höhe und glei ano zur Weihnachtszeit :grin: …a so a Unfaschemta Flegl -Ha :cold_face: :cold_face: :cold_face:

Heast Rami :wink:…und des kannsta a Glei bei mir obhoin , sunst hülfta de Gaunze Carrera ----Nämli Genau Goar Nix :dizzy_face: :grin:

Lg Pg

Werter Hirsch :grin:…Gaunz foisch :smiling_face: ned Oblassn :cold_face: , sundan Zsommhoitn ist Gefragt…und Grod in da Öffentlichkeit…oiso so geht des fei Nitta , samma jo do Nit bei De Hottntottn odrr :dizzy_face: :grin:

Lg Pg