Nachtrag OÖ Stamminger 01 / 07

lg

Was Essen denn dann de anderen? ggg

Spass beiseite, also wenn DU für das CATERING zuständig bist kann der Abend nichts anderes als ein voller Erfolg werden!!!


Mich schon voll freuen tu!


lg. Mandy!

eine sehr gute idee!!!

lg

oba wennst siagst, wos de yamsnfoahra im winter auffiahn, bist froh wennst nit dabei sei muasst.

[url=http://www.elfyourself.com/?userid=383b6ac86f64aecf502ab6fG06122912]ElfYourself - The #1 Holiday App of All Time!

„„gg““

tuast, täts mi net wundern wenn Dir am 6. des Buffet wirklich „entgegenkimmt“!löl


lg. Mandy!

zu mir kimmt, daun brauch i nit zum buffet kemma !

„gg“

a zu Dir kimm!!!löl


lg. Mandy!

lauf gerhard lauf …

mf gmik

und hoff das i die ned dawisch … g

wird zeit das wieder da sommer kummt, daun is da nimma so fad den gaunzn tog g

oiso a würstsemml griagst von mir, oba auf a andere wiese…


mfg mik

ba an r1 fahrer genügts eh won i geh !

schon mal voraus und lass dich nicht täuschen von deiner meinung… lauf!!! g

mfg mik

wildschweinbraten ???

mal schaun, was mir die woche unter die räder kommt…
i hoff für die, daß ka bisamratte is :-))
(is leider scho mal passiert)

lg, mo

einfach hinter dir :-))

lg, mo

erwischt nu a paar krümel :-))

freu mi a schon

guten rutsch morgen !!!

lg, mo

Ich nehme was ich bekomme!„gg“

wir wünschen dir einen guten Rutsch in das neue JAHR

Lg, ellen u. wolfgang

feiert schön !!!

lg, mo

hab uns soeben angemeldet,gleich 2 mal,duplex hat besser,
na ja geht heute scho besser, gestern wars no a bissl zach,aber mei eval hat uns alle gut nach haus
bracht(war ja a garnet anders zu erwarten);

freun uns scho auf´s wochenend wird 1000% wieder supppppper mit euch allen!!!

lg. E.-W.- Braun´is

super, i freu mi a schon…ihr 2 seit ja echt a kleine sensation :-)))
hast eh schon gesehen ??
[url=http://www.racingmonika.com/veranstaltungen/besuchteveranstaltungen/1000pssilvesterfeier2007/index.html]欧美日韩亚洲国内综合网38c38,亚洲日本中文字幕乱码在线电影,日本老熟妇成熟老妇人,亚洲一区日韩高清中文字幕亚洲

war so lässig und jetzt freu i mi schon auf´n 6.

lg, mo

des war gleich des erste was i runtergeladen hab!!

dank dir ganz narisch dafür,auch gleich anderes -
auch begutachtet na echt stark!

jetzt sitz i scho 3 stund da ,jetzt geh i ane gifteln
und an esspresso brauch i a scho(heitwiedergutgets)na ja des nächste WE wieder normal sei angsagt, ohne gutenmorgen TEE.

lg.da brauni
ps:,schau a mal bei beykerrinnen ausf.2007 nach!

da brodelt ja die gerüchteküche :-)))

und i glaub, dass du net wirklich als frau durchgehst, selbst wennst dir nu an busen machen lässt,
am scharfen optiblick kommst net vorbei…

lg, mo