Nahezu perfekt!

do is de goidene a schnö am end… schnölla ois i! oiso hob i’s weg daun… de kortn! de madln kumman eh hoffentlich irgendwaunn unta de haum… najo, is e nur no die mittlare übrig… :wink: :smiling_face:

dann is eh scho a liacht am ende des tunnels zum sehn, paß owa auf das net eppa a ice is der daher kummt  :grin: :grin:

des is schwer genial des teu!!!

schauts mal bei 1:36…

…do kanma während ana motorradltour ganz enspannt und ungestört am straßenrand an abseilen… :grin: :grin: :grin:

wenn do wos leicht, wenn mir wos entgegnkummt, daunn kaunn a se glei wieda schleichn, da vielleicht-zukünftige herr schwiegasohn… und er braucht a net glaum, daß mi a rote nosn weihnochtlich stimmt, a schnopsnosn brauch i net nem meine madln! entweda aunständige rogga oda gor nix! 's muaß ois in da famülie bleim… funktioniert jo bei de migrantischn hintagrind jo a gaunz guat!!! und deitsch suit a kennan, in gaunze sätz und koa „was geht alder?“… do kaunn a se a glei üba d’heisa haun… sunst hau i eam! :rage:

Regen könnte es helfen!
Aber man sieht, die Japaner sind ein Inselvolk.
Und Inselvölker sind immer ein wenig eigenartig für aussenstehende.

in dem die Idiotie Namen und Vornamen hat…

ist China…bei den Japsen wär des mit Fernbedienung…

auch die haben ihre eigene Art. Scheint zumindest so.
Ich hatte den Ton nicht aufgedreht, sonst hätte ich den Unterschied natürlich sofort bemerkt. :wink:

je nach Größe des Eilands, ist über kurz oder lang, jeder mit jedem blutsverwandt. :eyes: :wink:

Stell dir vor du würdest nach der Sexbombe schlechthin schmachten und sie käme nie in Betracht weil sie mit dir verwandt ist. Und alle anderen wären schirch wie die Nacht, ein schlimmes Schicksal. :wink:

…war’s no amoi lustisch gwesn, hätt da herr OLPO dabei a video von deim g’sicht g’mocht… :grin: :grin: :grin:

gerne wieda und kummandn juni bin i daunn a live dabei!!! :grin: :grin: :grin:

Sexszenen hob i gor nix mitkriagt. :cold_face:

Siecht ma jo a nix gscheit mit dem komischn Paravent. :dizzy_face: :wink:

für alle und an kalender:
Mo fährt A
De fährt B
Mi fährt C
Do  i
Fr…

Dass wäre effizient

Hehe klasse.

öha