…jo ned gaunz -und doch wida a Bissal. …so wia mei Nachname in da Schweiz sehr häufig vorkommt (Wohlgemerkt, ohne N)…so is a Eina meina Vorfahren im 16 tn Jh auf Die Glorreiche idee Kumman do noch Augsburg zum ziagn …evtl hobns Eam oba a Aussekaut aus Helvetia …zum zuatraun wärs Eam jo eh …oba Wer weis daß schon Genaua …Na jo und Irgendwaun kam halt daun da Pg aufd Wölt…Des is dann a weitare Katastrofen gwen …Wurscht so gsegn bin i scho Stoiz auf mei Herkunft …warum a ned …
Der Name der Stadt geht auf die römische Provinzhauptstadt Augusta Vindelicorum (auch Augusta Vindelicum)[3] zurück, die 15 v. Chr. unter dem römischen Kaiser Augustus als Castra gegründet wurde. Damit gehört die „Fuggerstadt“ zu den ältesten Städten Deutschlands.
Trotzdem seit Einigen Jahren Lebe ich halt Liba da als dort …Warum? -Darum
Oiso Rochus …reiß Di zaum sunst schick i da a poar Ruhelose Vorfahren ,… dos da amol gscheid auf Deyn Aufwigla Latz haun …Und ja Die gibts …kenn selba Anen oda Zwa
Na leida find i Nix …zumindasd koan zugang , dos Wir UNS amol wida einig wern könnan …oba was sois -Vielleicht gehts da jo a Genauso-evtl ists eh ned wichtig …Wie auch imma mi Belastet des . Weyls soooo Nicht geplant , noch ausgeheckt und wos woas ich noch nicht war …