Hähääää, dänggääää!
Is doch kein Probleem! ![]()
Wahnsinnige? Sind wir das nicht alle ein wenig?
Hähääää, dänggääää!
Is doch kein Probleem! ![]()
Wahnsinnige? Sind wir das nicht alle ein wenig?
JA, mir geht es wie dem Mutant. Bin auch erst später drauf gekommen.
Wie dm auch sei, wilkommen im Forum. ![]()
Und wenst einen Schweizer kennst, der ein tolles Bike will, eine schwarze Moto Morini Coraro 1200 hätt ich da mit Schweizer Papiere zu verkaufen.
lg und gute Fahrt
Centauro
Sali!
Viel Spass mit dä Duc ond au do ine. d’Österricher do inne jo nöd z’ernscht neh, sösch chonnts nöd guet…
![]()
Gruess us äm Oste (mindestens no im Moment) vo dä Schwiiz. Chumme laider scho bald äs Zwenig-Hirn-Bläch öber… ![]()
… bist nimma alanig du oida Eidgenosse ![]()
Aber nicht dass ihr uns da jetzt auf schweizerisch daherkommt weil es sollen ja alle ned nur der Silli mitlesen können
![]()
… zurück oder wie soll man sagen ? ![]()
Egal - wichtig ist dass unser 750iger nicht mehr soooo alleine ist hier
![]()
Ciao da Gerry
Den Dialekt (manches versteh ich ja doch) kann ich noch nicht wirklich. Muss wohl einen Kust besuchen sonst wirds langweilig heuer im Sommer in der Schweiz ![]()
Gerry ![]()
Gerry denk dra, nöd all Schwiizer hend so än liächt verschtändlichä Dialekt wiäni als Sanggaller.
Bärner hend dä Vortail, dass laaangsaaamer redät (aber säg das niä eim
), so chasch ehor au no was verstoh.
Aber eigentli sötti der äs Hotel im Goms uftriibe ond dä Wirti ischärfe, si söll nu raine Gommer Dialekt mit der redä!
![]()
Ond kai Angscht, i bi nöd allei: I dem Forum triibt sich z.B. au dä Mr. Hansam ume. ![]()
@Chrigu:
Immer dra denke, gwüssi schriibet im Wiäner Dialekt, so müend mer üs halt räche… ![]()
Sovil i weiss nöd. Viel Berner häts do eh nöd i dem Forum ond allgemein machät sich do d’Schwiizer rächt rar.
I wer vo dä maischte amigs verschtande ond solang niämert ufhüület däwäge, schriib i so wiämer dä Schnabel gwachse isch. ![]()
Vo wägä Onderzahl, d’Schwiiz isch eh äs Land voller Menderhaite, so spillt das au kai Rolle meh, wemmer au do innere Menderhait send.
![]()
Chömmet no alli mit? Bzw. für diejenigen die nichts mehr verstanden haben: Einfach laut aufschreien… ![]()
Nei, do bisch du nöd im speziälle gmaint.
Und au i hanä uf Nochfrog emmer än Öbersetzig gliferet. Hät aber niemert eini verlangät.
Ha sogar nogfrogät, öb no alli mitchömmet… ![]()
Nein, gegenüber Gadaffi sind wir sicher nicht neutral. ![]()
Immerhin hat der auch kein Geld mehr auf Schweizer Bankkonten, sondern hat alles schon vor längerer Zeit auf weniger risikobehaftete Banken verschoben. Und die Schweiz hat ihn auch noch nie an einen Opernball eingeladen. ![]()
Eine so braune Zunge haben wir trotz allem nicht… ![]()
Dabei ist das einzige was wir mit seinem Söhnchen machten, dass die Genfer ihn ins Gefängnis gesteckt haben, weil er seine Angestellten grün und blau verprügelt hat. ![]()
Sehr verehrter Herr Ramirez66
Ich würde doch niemanden verarschen, ich doch nicht! Schliesslich bin ich Schweizer und die sind doch per Definition von jeglichem Humor vollständig befreit. ![]()
Grüsse aus Neusiedl…
, Sch… sorry vertippt, ähm aus der Schweiz.
![]()
,Klar und Einige Viele sinds sogar Richtig Viel,weyl Des is Gsund
![]()
Lg Pg