Nie mehr suzuki

… hat er gesagt und dann hat er gemeint dass er nicht mal diese SAUGEILE originale SUZUKI YOSCHI Jacke tragen will … des einen Leid ist ja bekanntlich des anderen Freud (oder umgekehrt?) wurscht … auf jeden Fall hab ich heute ein Packerl aus Landeck/Tirol erhalten und ich möchte mich für dieses Packerl recht herzlich bedanken …

DANKE SILLI für diese saugeile Jacke !!! Ich werd sie in Ehren halten und sie bei jeder Gelegenheit tragen und dabei immer an deine Hoppalas mit SUZUKI denken :wink: :wink:

D A N K E mein Freund :wink:

brauchst nur noch ein Suzukihoserl - oda a aundas - egal, auf jeden Fall a Hoserl :grin: :grin: :grin:

Obwohl die Sonnenbrille schon einiges kompensiert :wink:

… nochn Duschn hob i meistsn ned mehr au DAHAM :grin: :grin:

Bitte sich auf die geile Jacke zu konzentrieren … ned auf meine Gogerln - ned auf mei Waumpm oder mei schiaches Gfrieß … NUR auf die Jackn Herr Polizei :wink: :grin:

mas wieda…dem kundign Aug vom Hr.Inschpekta entgeht nixe,der hod glei gschnollt das der ka iwahosn aunhod! :eyes: :eyes: :wink: :wink:

… Kamerafrau do a extra kurze Belichtungszeit einstölln miassn, daßd laung gnua in Bauch einziagn host kennan? … :eyes:

:wink:

… wos der scho ois zsehn kriagt hod, waun a Fohrzeigkontroin durchfian muaß … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:smiling_face: :grin: :grin:

Hätte nie gedacht, dass du eine Jacke von Silli derart ausfüllst. :eyes:

… und ja, Hosen sind schon erfunden worden. :sunglasses:

Mei Weibal is do kompromisslos … die hod hoid a Augerl 4 wos schenes :grin: :grin:

Na oba bitte is die Jackn geil oder is sie geil ???

… was soll das heißen „AUSFÜLLEN“ ??? samma schon wieder frech Herr Schweizer ??? :wink:

Frage zwei: Gehst du aufd N8 DAHAM im SOMMER bei 25° schattiger Weise in LAUNGEN HOSN ??? :wink:

Frage drei: WIE GFOITS DA ???

Antwort2: Net oba beim Foto mochn scho bzw fotografier I a bissal heha! :wink:

Antwort3: Jo de Jackn is sehr fein!

Lg

Ps: I ontwurt ohne doss I gfrogt wer…

… die Kamerafrau wor mei Weibi … die hod hoid nur Augerln fürs Wesentliche :wink:
Ausserdem wos is da Unterschied Bodehosn - Unterflitzn ? Aum See regt sich a kana auf über so a fesche Erscheinung :wink:

:eyes: … FCSG Federball Club Sankt Gallen ??? :wink:

… in dera Montur trifft ma nua Hallyfoahra aun? :eyes:

:grin: :wink:

… si kana aufregt, haast des no ned daß wem gfoit … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Waun da KingKong in an Stringtanga und mit da Fay Wray im Mäu hinkummat tät eppa a kana wos sogn … :eyes:

:smiling_face: :grin: :grin:

a) Frech? Ich? Nein, ehrlich! :smiling_face:

b) Aber ich lasse mich dabei nicht fotografieren. Gleichzeitig gehe ich auch nicht mit einer Jacke ins Bett. :grin:

c) Für einen Suzifan passts eh. Mir wäre es 3 Nummern zu breit. :grin: :grin:

Hoffentlich erbst du nicht das Suzukiglück vom Silli. :smiling_face:
Ansonsten kannst du dich ja in Landeck mit Rotwein aus dem Mittelburgenland bedanken. :grin:

is de Jackn fesch, do haum a no a poor Knedl plotz drin :grin:oda a Topfinger in da KK :wink: :wink:

freid mi wonns da mittlerweile fost passt :grin:
woasst a bissele mehr gas ,streckt de unterorm :wink:

suzuki…hmm…i bin so 30 johr suzuki gefahren,und das sehr gerne,
leida hot ma de 11a gsxr de freude etwas vermisst,
wia hoasst´s,wo a licht ist,gibts a schatten…
vielleicht, kimmt doch noch a suzuki dreckschweinderl in de garasch,des ongebot is unvaschämt,
a 2011a rmz 450 einspritzer cross um 3 tausend,
na schau ma mol

und morgen hol i de fz8
frei mich schon

griasserl

… kann ich mit dir nicht mehr länger kommunizieren … hamm das jetzt verstanden ?? :wink: :grin:
Bin i da KingKong ?? Nur weu mei Gemächt groß is bin i no laung ka Off heast :rage: :sob: Neidhamme :wink:

… schöne Fotos der Neuen :wink:
lg